ai, pas op anders val ik zo van mijn stoel afquote:
Klopt, ik kan me ook niet precies herinneren hoe dat ging met vorige edities van BB, nu komt er iig vrij snel een VIPS dus zou het wmb wel iets langer openkunne, of ze sluiten hier de boel af en openen 'BBV' bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 december 2005 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar heb toch het idee dat dit een vrij constant bezocht forum is!!
Hey WAquote:
Hoi Day!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef Day het volgende:
Wat een onzin om onze forum te sluiten!
Waar moeten we dan naar toe!!!![]()
Oh....hallo allemaal!
Dagonet? Die is toch sysbeheerder hier (van het forum dan)quote:Op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef regenworm het volgende:
We gaan door we laten ons niet in de zeik nemen door een verdwaalde mod.
Nee, volgens mij 9e of 10e zowieso met de 1000 nacht heb ik er 3 tot 6 geopendquote:
Ik heb nooit helemaal begrepen wie nu precies wat doet.... maar het zou redelijk bagger zijn als hij ook degene is die fysiek de stekker eruit kan trekken....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dagonet? Die is toch sysbeheerder hier (van het forum dan)
Zet dagonet dan ook even bij het protestformulierquote:Op donderdag 29 december 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb nooit helemaal begrepen wie nu precies wat doet.... maar het zou redelijk bagger zijn als hij ook degene is die fysiek de stekker eruit kan trekken....
Ik neem zomaar aan dat o.a. CW en Flügel op de hoogte zijn en overlegd hebben met de beheerders van deze sitequote:Op donderdag 29 december 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb nooit helemaal begrepen wie nu precies wat doet.... maar het zou redelijk bagger zijn als hij ook degene is die fysiek de stekker eruit kan trekken....
nee, is een forum adminquote:Op donderdag 29 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dagonet? Die is toch sysbeheerder hier (van het forum dan)
Uit de reactie van CW eerder vanavond kwam vrij duidelijk naar voren dat zij niet op de hoogte waren van deze beslissingquote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik neem zomaar aan dat o.a. CW en Flügel op de hoogte zijn en overlegd hebben met de beheerders van deze site
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Demins, nog éen laatste opmerking van mijn kant: ik wist hier niks van. En ben er dus wel klaar mee. No offence tegenover jullie.
Supermom... ik heb een appart topic geopend voor de lijstquote:Op donderdag 29 december 2005 01:25 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja, door je naam toe te voegen!
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
white_pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Manu82
Wickedangel
Melke
Morwen
BONG4002
Day
bemeall
h.henkie
** Protestformulier **
Hallo!!! Het is wel nog steeds Fok, hè!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef odie22 het volgende:
Kan ik nou niet 1 avondje weg zijn zonder dat er weer eens wat gebeurt ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |