Jep! Hij lijkt helemaal niet, maar die haarlok doet het 'm!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:34 schreef peaceman het volgende:
Ozark Henry?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jep! Hij lijkt helemaal niet, maar die haarlok doet het 'm!
Wij hadden toen kaartjes in oktober toen het niet doorgingquote:Vorige week naar een concert van OH geweest, was erg leuk!!
Klepper d'r nog maar een hint tegenaan dan, volgens mij zitten we wat vast.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:48 schreef ranja het volgende:
BlijkbaarTerwijl het toch een Grote Naam is volgens mij, haar band dan.
Ja, ik had begrepen dat ze in 2004 een live-album hebben uitgebracht en ik dacht dat ze er misschien een tour tegenaan gegooid hadden. Verkeerd gedacht dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:03 schreef ranja het volgende:die bestaan niet meer, Nathalie Merchant is al een tijd solo
bestaan wel nog, maar met andere zangeresquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:03 schreef ranja het volgende:die bestaan niet meer, Nathalie Merchant is al een tijd solo
Dat is goed berekendquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:14 schreef Z het volgende:
Ik doe een gecalculeerd gokje op The Cranes.
de cd die ik van ze heb bevat 1 foto, die echter heel klein is, dus onherkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is goed berekend
Z +1
(naam van Alison Shaw krijg je cadeau).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |