Dat weten we. Zoals ik al zeg in jouw reacties.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef olsentwinnetje het volgende:
ZIET NIEMAND DAN IETS VREEMDS AAN MIJN REACTIE
iets leuks voor pool o+
Jammer. Ik geloof dat ik echt wel argumenten heb gegeven en die kun je ook teruglezen. Verder heb ik gewoon normaal op je gereageerd en zelfs nog mijn best gedaan om het einde van de vorige reeks op te zoeken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Helaas.
Ik had verwacht dat de intelligentiegrens van de gemiddelde ONZmod wat hoger lag.
Ik heb het kunnen proberen, maar jullie zijn zo geprogrammeerd niet te willen luisteren en geen logische tegenargumenten geven aan mij.
Ik heb een erg ontevreden gevoel na deze discussie en ik ben werkelijk echt als een zeikstraal behandeld, terwijl ik gewoon doorvroeg op een normale en ook veel voorkomende vraag.
Als jullie ooit nog eens bedenken om alsnog een SCreeks te maken, reageer dan even in mijn fotoboek aub.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Of jij bent zo geprogrammeerd op enkel een positief antwoord van ons dat je geen enkel andere post accepteerde als een valide argument.
Toedels..
Daar mot ik dacht toch nog meldenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weten we. Zoals ik al zeg in jouw reacties.
[afbeelding].
En kan iedereen even in de gaten houden dat dit nog altijd het FB-topic is.
Dit is geen SC topic. Oprotten dus, achterlijke transseksueel.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
is je eigen sig![]()
dat betekend dat je lollig bent dus![]()
Dit is FOK!..daaromquote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef Vava het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er een discussie is die maar doorgaat terwijl er werkelijk geen discussie mogelijk is
Dan moet je toch echt bij Sweetsixteen zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef Vava het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er een discussie is die maar doorgaat terwijl er werkelijk geen discussie mogelijk is
idd geen sc ,en je punt is?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Dit is geen SC topic. Oprotten dus, achterlijke transseksueel.
Zeg dan gelijk dat er niks mogelijk is en reageer verder nietquote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij Sweetsixteen zijn.
Dat had ook mogelijk geweest, maar dat levert over het algemeen meer gezeik op.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat er niks mogelijk is en reageer verder niet![]()
Mwah, dan was je punt duidelijk geweest, nu lijkt het of je wel toe had willen geven maar het eigenlijk niet konquote:Op donderdag 29 december 2005 00:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat had ook mogelijk geweest, maar dat levert over het algemeen meer gezeik op.
Er is steeds gezegd dat er niks mogelijk is. Van begin af aan heeft NJ dat gedaan. Toen kwamen er extra vragen:quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat er niks mogelijk is en reageer verder niet![]()
Wel had willen toegeven.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah, dan was je punt duidelijk geweest, nu lijkt het of je wel toe had willen geven maar het eigenlijk niet kon
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2005 00:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Wel had willen toegeven..
In elke post heb ik gezegd dat er absoluut geen nieuwe reeks bijkomt.
Niks mis met antwoord geven op vervolgvragenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Er is steeds gezegd dat er niks mogelijk is. Van begin af aan heeft NJ dat gedaan. Toen kwamen er extra vragen:
a) wil nog een mod dat bevestigen? ---> ja, ik dus
b) waarom geen nieuwe reeksen? --> is verteld
c) waarom is de oude reeks dicht? --> poging tot opzoeken is gedaan, nog geen compleet antwoord
Maar nooit is onduidelijk gelaten dat we absoluut geen Zeeland-reeks toestaan.
niet voordat je mijn plaatjes terug zetquote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
Maar goed.
Zullen we dit maar eens achter ons laten en over gaan tot de orde van de nacht?
Nee!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
Maar goed.
Juist.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
Maar goed.
Houd een demonstratie op Neeltje Jans.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil een Zeeland reeks potverbillepap!
Die eventuele afkorting bevalt me niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Houd een demonstratie op Neeltje Jans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |