ahh joh , moet je ruim zienquote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Je opent gewoon terug hetzelfde? Je openingspost is niet meer dan "verzin hier iets"?
Pool zal blij zijn![]()
Doe dan meteen die andere weer openquote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef NJ het volgende:
Ik ben in een goede bui. Ik geef het een kans.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef NJ het volgende:
Tot nu toe is het niveau bedroevend.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef NJ het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
het is vanavond baggeravond
thx NJ
gewoon slotten je weet erlijke regels en zulksquote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Tot nu toe is het niveau bedroevend.
Sorry M-M
ja waarom post je hier dan ook?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Sorry M-M
ja ik heb wijntje op sorryquote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Sorry M-M
sterf kutpool! nofi natuurlijkquote:
leuk jackbrador puppiesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Deze dan
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan komt er weer zoiets uitquote:
Jij eerst! Ik ga bier halen. Uit mijn koelkast.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
sterf kutpool! nofi natuurlijk
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Dan komt er weer zoiets uit
[afbeelding]
oke! ik hoop dat je je erin verslikt! nofi natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij eerst! Ik ga bier halen. Uit mijn koelkast.
Verslikken in bier. De gedachte alleen al. Amateur.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
oke! ik hoop dat je je erin verslikt! nofi natuurlijk
nah pool is biek hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Pool heeft erectiestoornissen.
Hij krijgt 'm alleen recht door topics te sluiten.
iddquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Verslikken in bier. De gedachte alleen al. Amateur.![]()
alle 3 ja!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
That's a hot chick!
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:28 schreef donnahvh het volgende:
ok ok ok!
dit is best leuk!
[afbeelding]
toch?
Vrouwen die halfnaakte blonde vrouwen postenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef donnahvh het volgende:
[..]
alle 3 ja!
[afbeelding]
zo nu is t wel een goed topic toch?
bier kon niet meer op de foto
3 lingquote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef donnahvh het volgende:
[..]
alle 3 ja!
[afbeelding]
zo nu is t wel een goed topic toch?
bier kon niet meer op de foto
Nee. Dit wordt 'm helaas niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja ik heb wijntje op sorry
maar dit vink ook altijd leuk
http://weblog.fok.nl/blog/
word m echt niet geloof ik he, sorry![]()
ok ok , tief maar dichtquote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee. Dit wordt 'm helaas niet.
Maar wel een andere leuke tip, op de weblog zetten we tegenwoordig ook de TTT's neer..
Zet maar een slotje.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ok ok , tief maar dicht
overenthousiast dat ik weer s op fok kon
Man je bent zelf een en al baggerquote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef Pool het volgende:
Welkom terug Donna, maar ik weet dat je beter kunt. Ik zou je topic graag openhouden, maar als we de bagger van anderen strenger dichtgooien, dan moet deze helaas ook.
Boeiendquote:
Ze had 'm al gesloten Pool.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef Pool het volgende:
Welkom terug Donna, maar ik weet dat je beter kunt. Ik zou je topic graag openhouden, maar als we de bagger van anderen strenger dichtgooien, dan moet deze helaas ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |