Tuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef Jane het volgende:
Deze van Meatloaf vind ik trouwens wel leuk.
Kan ik dat hier zeggen?
Zoek ff op O.M.D.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef Oom_Agent het volgende:
snap niet dat OMD niet in de lijst staat, Maid of Orleans is toch ook ooit een dikke hit geweest.
Waarom niet dan? Ik vind het ook een goed nummerquote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef Jane het volgende:
Deze van Meatloaf vind ik trouwens wel leuk.
Kan ik dat hier zeggen?
En Locomotion ook... en Talking loud and clear en (forever) live and die....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef Oom_Agent het volgende:
snap niet dat OMD niet in de lijst staat, Maid of Orleans is toch ook ooit een dikke hit geweest.
En Enola Gay.... gisteren (of was het alweer eergisteren?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
En Locomotion ook... en Talking loud and clear en (forever) live and die....
ik vind hem wel leukquote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef paddy het volgende:
Deze vind ik minder.
Dat is geen hit geweest in Nederland.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
En Enola Gay.... gisteren (of was het alweer eergisteren?) nog gehoord.
Hoe kan ik het dan zo goed kennen uit die tijd?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is geen hit geweest in Nederland.
Ik ken dat nummer wel, maar geef toe dat het een goed nummer isquote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat natuurlijk niks zegt over de kwaliteitquote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
aah...geweldig tochquote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh, net alsof ik weer tussen de tiefuszooi zit achterin de wagen op weg naar de camping
Misschien had je de elpee?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe kan ik het dan zo goed kennen uit die tijd?
Reclamefilmpjes van Veronica uit die tijd. Daar is het hier bekend van.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe kan ik het dan zo goed kennen uit die tijd?
Ik ken hem wel redelijk, maar net als dat ik een top2000 junk ben, heb ik dat ook met Radio Tour de Francequote:
Nee....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien had je de elpee?![]()
(ik ken het trouwens niet op grond van de titel, misschien wel als ik het hoor)
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef I_doubt het volgende:
Even allemaal head bangen
Venise is mijn favo van Julien.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef Terreros85 het volgende:
Venise was wel leuk. Liedje kwam tussen de middag![]()
Is niet mijn schuld, ik heb er ook op gestemdquote:Op woensdag 28 december 2005 23:33 schreef Gatalin het volgende:
Ik baal er alleen nog steeds van dat Innuendo niet in de lijst is gekomen...![]()
Dat klopt!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Reclamefilmpjes van Veronica uit die tijd. Daar is het hier bekend van.
Jij niet alleen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:33 schreef Gatalin het volgende:
Live is dit inderdaad een geweldig nummer!
Ik baal er alleen nog steeds van dat Innuendo niet in de lijst is gekomen...![]()
Kan ik me voorstellen... Waar ik van baal is dat bands als Pearl Jam, The Smiths, Joy Division en Radiohead ontbreken en wel ene f*cking Katie Melua op 23quote:Op woensdag 28 december 2005 23:33 schreef Gatalin het volgende:
Live is dit inderdaad een geweldig nummer!
Dat wou ik net zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef I_doubt het volgende:
Heeft een beetje de stem van Mike Jagger
Hij heeft ook wel wat weg van Van Morrison, vind ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef I_doubt het volgende:
Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef I_doubt het volgende:
jepz..baal ik ook van. Aerosmith is trouwens ook niet vertegenwoordigd in de lijst. Er staat ook geen hiphop in. 2pac - Changes en Dear Mama waren wel op hun plaats geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen... Waar ik van baal is dat bands als Pearl Jam, The Smiths, Joy Division en Radiohead ontbreken en wel ene f*cking Katie Melua op 23![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ook een beetje van Van Morrison
ook wel wat jaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
GMTA, newbiedoobiedoo!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pearl Jam en Radiohead heb ik ook op gestemd en Joy Division is helaas bij het grote strepen gesneuveld...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen... Waar ik van baal is dat bands als Pearl Jam, The Smiths, Joy Division en Radiohead ontbreken en wel ene f*cking Katie Melua op 23![]()
Dus jij was hetquote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Olmo het volgende:
Ik heb trouwens niet op Innuendo gestemd
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
2pac - Changes en Dear Mama waren wel op hun plaats geweest
en ik, want ik heb ook niet op Innuendo gestemd. Ik baal ervan dat Todd Rundgren niet in de lijst staat. WIe ?quote:
mwah.. dat zal wellicht meevallen... met 1 2pac nummer had ik geen moeite gehad. Maar goed, we weten weer waar we volgend jaar op moeten gaan stemmen.... De bands die noemde horen er gewoon in. Punt uit!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
![]()
Dan staat de lijst over enkele jaren vol met de Xzibit's, Nas'en en Usher's van deze wereld.
nja...dat is dan ook weer kort door de bocht, maar een paar nummers zijn echt goedquote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
![]()
Dan staat de lijst over enkele jaren vol met de Xzibit's, Nas'en en Usher's van deze wereld.
ach dit is toch leukquote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
nja...dat is dan ook weer kort door de bocht, maar een paar nummers zijn echt goed
ohja: het museum heeft gebeld voor die mensen die op dit nummer gestemd hebben![]()
wist ik niet, maar ik heb hem liever solo in de lijst met I saw the lightquote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Todd Rundgren staat dit uur nog in de lijst..als producer van meatloaf
Oren dicht allemaalquote:
Tot morgen, denk ikquote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik gaat mezelf ff voor de tv zetten, BBC 3 is onverbiddelijk tot later![]()
Vooral het refreinquote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef Olmo het volgende:
Gave songtekst!
Oh, ik zie het al... wel in de versie van Robert Palmer.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:46 schreef Jane het volgende:
Todd Rundgren... Can We Still Be Friends?
Staat die er ook niet in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |