Hier zijn er nog genoeg snackbars, restaurants en bezinepompen open hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Op dit tijdstip is nergens iets open. Laat staan in godvergeten Veldwezelt.
Timmer ze dicht.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier zijn er nog genoeg snackbars, restaurants en bezinepompen open hoor.
Zelfs in het gehuchtje waar ik nu vertoef zou ik op dit moment nog sigaretten kunnen halen als ik had gerookt.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier zijn er nog genoeg snackbars, restaurants en bezinepompen open hoor.
squote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
Haha ik kan je eentje gaan halen als je wilt bij de videotheek, alleen kost je dat dan 20 euro want ik moet ook de benzine meerekenen. Tjah jongen dat hebje he als je niet in zoeen sjieke stad als Maastricht woont.
Eensch.....Alsof je brommer 20 op 1 rijdt en jij iets beters te doen hebt...ga me peuken halen en wees blij dat je ze me persoonlijk mag overhandigen....Indien niet want ( insert bullshit reason here), dan blijf uit mijn topic (en fotoboek!)quote:
Ik heb er ruim 20 jaar gewoond, maar ben het ontvlucht wegens uitkeringsjosti's zoals jij....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah jongen dat hebje he als je niet in zoeen sjieke stad als Maastricht woont.
Haha, jij zit zonder sigretten en ik kan ze in 1 minuutje gaan halen. Maarja ik rook niet dus neem ik ook niet de moeite om ze voor jou te gaan halen / de staatskas te spekkenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eensch.....Alsof je brommer 20 op 1 rijdt en jij iets beters te doen hebt...ga me peuken halen en wees blij dat je ze me persoonlijk mag overhandigen....Indien niet want ( insert bullshit reason here), dan blijf uit mijn topic (en fotoboek!)
Heb je je herder niet afgericht zodat hij t voor je haalt?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef DeeCruise het volgende:
Ik woon in veldwezelt (belgie) waar het op zich allemaal lekker rustig verloopt...Maar nu zul je t net zien...Ik zit dus momenteel zonder sigaretten...Loop je naar de lokale frituur, hebben ze niet eens een sigarettenautomaat! Geen car ter beschikking, en de opvolgende 5km niks in de buurt waar peuken te krijgen zijn!
Baalmoment!![]()
Ga ergens anders spelen......allee, be gone!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha, jij zit zonder sigretten en ik kan ze in 1 minuutje gaan halen. Maarja ik rook niet dus neem ik ook niet de moeite om ze voor jou te gaan halen / de staatskas te spekken
Helaas, woon in een appartement, dus even geen herder pour moi....maar bij de volgende is dat wel een punt op de africhtingslijst..quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Heb je je herder niet afgericht zodat hij t voor je haalt?![]()
Mee eens, als je vakantie hebt wil je natuurlijk niet vroeg op bed.. Filmpje, biertje en natuurlijk een shagjequote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef DeeCruise het volgende:
Balen van je mus....T punt is dat ik er normaal ook nooit last van heb, maar nu tijdens mijn vrije dagen nog steeds in mijn nachtritme zit (en dus nu klaarwakker ben) maar er niks te doen is...Dus zet je hier een chille muziekje op, glas wijn, en peu.....wtf.....op????
Staan nog 7 kratten...maar wat erger is, geen enkele peuk in huis!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar bier is een primaire levensbehoefte. Als je geen bier in huis hebt mag je jezelf in elk geval geen man noemen.
owww damn dude, nu lees ik het pas, geen kankerstokkies meerquote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Staan nog 7 kratten...maar wat erger is, geen enkele peuk in huis!
Jup, snap je t nu?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
owww damn dude, nu lees ik het pas, geen kankerstokkies meer![]()
-Edit: wel heel verkapt, maar doe toch maar niet-quote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Loop anders hier ff heen
Niet naar Bar Biertje
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef DeeCruise het volgende:
@ the_terminator....ahhhh? Heb toch al een paar keer vriendelijk verzocht of het heerschap uit mijn topic wilde blijven, en heb uiteindelijk toch een hele nette wraakpost neergezet?
Zelfs het_hupt kon er om lachen! (thanks btw)
Jaja, ik moest er ook wel een beetje om lachen eigenlijk. Maar het staat niet zo netjes, daarom heb ik hem verwijderd.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef DeeCruise het volgende:
@ the_terminator....ahhhh? Heb toch al een paar keer vriendelijk verzocht of het heerschap uit mijn topic wilde blijven, en heb uiteindelijk toch een hele nette wraakpost neergezet?
Zelfs het_hupt kon er om lachen! (thanks btw)
Waar zie jij ergens staan dat ik niet KAN stoppen? Mag je me best quoten hoor...Ik wil het alleen nu niet aangezien ik met oud op nieuw een feest hier heb en iedereen dan rookt...Dus kies ik ervoor om het ERNA te doen...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef maartena het volgende:
Stoppen NA oud en nieuw....
Ik geloof er geen barst van. Als je nu al niet kunt stoppen, kun je dat in 2006 ook niet.
Stoppen is niet voor watjes natuurlijk....
Ah ok, duidelijk....Ik geef ruiterlijk toe dat ie niet helemaal koosjer was, maar blij dat je i.i.g. toegeeft dat ie funny wasquote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, ik moest er ook wel een beetje om lachen eigenlijk. Maar het staat niet zo netjes, daarom heb ik hem verwijderd.
Bôh mên, die is ook laag onder de gordelquote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef DeeCruise het volgende:
Wat jij verder gelooft zal me ook een worst interesseren....Ben jij niet toevallig de buurman van maikuuul?
Wel een heel verre buur dan....quote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef DeeCruise het volgende:
Wat jij verder gelooft zal me ook een worst interesseren....Ben jij niet toevallig de buurman van maikuuul?
ff topique hendig sjiek doorlezenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf gebeurt er over 50 minuten ?
Dan zit DeeCruise niet langer te trillen op zijn stoel en wordt de vraag van het lichaam om meer nicotine eindelijk voldaan doordat zijn collega peuken komt langsbrengen!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf gebeurt er over 50 minuten ?
Straks komt die gast bij zijn deur, valt in de sneeuw, en zijn alle sigretten natquote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan zit DeeCruise niet langer te trillen op zijn stoel en wordt de vraag van het lichaam om meer nicotine eindelijk voldaan doordat zijn collega peuken komt langsbrengen!![]()
Jup, maikuuul: om the_terminator niet onder zijn rok te trappen zal ik mijn post niet herhalen, maar ik wil je alsnog vriendelijk verzoeken om de tongerseweg eens te gaan verkennen......quote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ff topique hendig sjiek doorlezen
* Het_hupt is het wel met TS eens dat triangeljosti's in dit topique niets verloren hebben![]()
Kun je daar sigaretten halen?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef DeeCruise het volgende:
maar ik wil je alsnog vriendelijk verzoeken om de tongerseweg eens te gaan verkennen......
Nope, daar kom je terecht na 50 jaar roken.....Of brommer rijden....Vraag maar aan het_hupt, die kan em verder toelichtenquote:
zoietsquote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, daar kom je terecht na 50 jaar roken.....Of brommer rijden....Vraag maar aan het_hupt, die kan em verder toelichten
Jupquote:
Amen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:21 schreef DeeCruise het volgende:
Het is ook zo dom.....maar t is net als met bier...Heb je een keer zin in een pilsje, dan is je fridge frigoleeg..Niet dat je t nodig hebt, maar t zou oh zo lekker zijn....Waardeer je aanbod WesHell, maar t mag niet baten, helaas......:(
Nee hoor, mijn merk zit er niet tussen.....Overigens;quote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oooh.... de MARTELING!
Amai, wat rookt ge dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef DeeCruise het volgende:
Nee hoor, mijn merk zit er niet tussen
Ze noemen jou een pauper omdat je druiven sorteert voor je werk, tevens ben je een josti ivm je iq, een wigga vanwege je kleding, en een n00b vanwege je gebrek aan vrienden...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
Rokenen dan noemen ze mij een pauper, roken = voor lollernoobs.
Het feit dat ik in belgië woon wil niet zeggen dat ik ook spreek als het lokale gepeupel....En daar ga je niet achter komen want dan wordt t irritant als ik al die foto's zie...quote:
Hoe dan ook, roken is voor watjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ze noemen jou een pauper omdat je druiven sorteert voor je werk, tevens ben je een josti ivm je iq, een wigga vanwege je kleding, en een n00b vanwege je gebrek aan vrienden...
Zo, is het nu wel duidelijk?
Tanden poetsen en naar bed!
Jup, en rokend diezelfde kleine kinderen neuken is alleen voor egoistische, pedofiele klootzakken, maar in hoeverre heeft dat iets te maken met dit topic? Hmm, ff denken, NIKS?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoe dan ook, roken is voor watjes.
En roken terwijl er in hetzelfde huis kleine kinderen slapen is alleen voor egoistische klootzakken.
Het bewijs: Laat rokers enige tijd zonder cigaretten, en ze worden geirriteerd!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, en rokend diezelfde kleine kinderen neuken is alleen voor egoistische, pedofiele klootzakken, maar in hoeverre heeft dat iets te maken met dit topic? Hmm, ff denken, NIKS?
Prima, ga maikuuul ff zoeken op de tongerseweg wil je?
Dude...quote:Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Vandaag niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet morgen werken !
En dus?? Ow wacht....ik moet morgen inkopen doen voor oud op nieuw...kom ik je druivenrekje even omschoppenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet morgen werken !
Het fantastische land wat nog DATALIMIETEN kent in de 21e eeuw.....quote:
nee, nog niet, hij is onderweg.....quote:
Wtf ? en die vriend zegt dat overal in belgie een datalimiet is ?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
nee, nog niet, hij is onderweg.....
Datalimiet? hier niet? En daarbij een rappere verbinding dan in NL....
Jouw vrienden begrijpen waarschijnlijk niet eens wat het concept datalimiet inhoudt...Jij hebt in nederland ook een "datalimiet"....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ? en die vriend zegt dat overal in belgie een datalimiet is ?
Details. Bij mijn weten hebben alle DSL en Kabel providers (die ene, telenet) een datalimiet.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:35 schreef DeeCruise het volgende:
Datalimiet? hier niet? En daarbij een rappere verbinding dan in NL....
Yeah dat zegt die vriend van me ookquote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Details. Bij mijn weten hebben alle DSL en Kabel providers (die ene, telenet) een datalimiet.
Die datalimiet van jouw vrienden, gaat over de zeer kleine hoeveelheid data die hun brein kan verwerken, dat heeft dus niks met je verbinding/provider te maken.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ? en die vriend zegt dat overal in belgie een datalimiet is ?
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die datalimiet van jouw vrienden, gaat over de zeer kleine hoeveelheid data die hun brein kan verwerken, dat heeft dus niks met je verbinding/provider te maken.![]()
EERST die vraag over die datalimieten beantwoorden, dan een slotje.quote:Op donderdag 29 december 2005 04:17 schreef DeeCruise het volgende:
SLOTJE!
Je dacht niet: "ik ga maar slapen ofzo"?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:04 schreef DeeCruise het volgende:
Bakker zou nu open moeten zijn....zou ik er nog heen lopen? Ogen beginnen te branden dus moeheid begint.......
Maar nu weet ik nog niet wat voor verbinding je hebt..... Ik wil het weten omdat een maat van me wellicht binnenkort naar Antwerpen verhuisd, en hij zit nogal in over de datalimieten van zowel de kabel als dsl providers.quote:Op donderdag 29 december 2005 07:31 schreef DeeCruise het volgende:
Heb honger.......:(
een jaar later ben je nog niet op het verhaal terug gekomen?? Ben je in die peuk gestikt?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef DeeCruise het volgende:
Goedemorgen allemaal...eerst even koffie en een (jawel!) peuk, en dan kom ik ff terug op t hele verhaal...
Het is geen jaar later, want dan zou het nu december zijn...Het is het jaar erna....EN nee, ik kap met roken....quote:Op maandag 2 januari 2006 14:05 schreef WesHell het volgende:
[..]
een jaar later ben je nog niet op het verhaal terug gekomen?? Ben je in die peuk gestikt?
Thanks....gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef WesHell het volgende:
Je hebt dat verhaal in 2005 geschreven en nu is het 2006 dus dat was vorrig jaar
suc6 met stoppen
lol, straks zijn z'n paffies weer op, kan hij Maikuuul weer lekker gaan bitchenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef maartena het volgende:
Succes met stoppen!!
Nu wil ik alleen nog even weten welke ISP je hebt daaro
Het woord wat je zoekt is bashenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, straks zijn z'n paffies weer op, kan hij Maikuuul weer lekker gaan bitchen
nee bitchen was het juiste antwoordquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het woord wat je zoekt is bashenEn daar heb ik geen nicotine gebrek voor nodig om dat te kunnen....
![]()
Door naar een persoon te lopen, die toevallig de preitjes aan het bijvullen is, en hem recht in zijn gezicht uit te lachen, en zonder iets te zeggen weer weglopen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:02 schreef DeeCruise het volgende:
Iemand kan zelf bitchen, maar hoe bitch je iemand?
Ahzo, dat kan (dacht dat dat ownen was) maar is dan nog beter dan bashen....mijn dank is grootquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Door naar een persoon te lopen, die toevallig de preitjes aan het bijvullen is, en hem recht in zijn gezicht uit te lachen, en zonder iets te zeggen weer weglopen?
ywquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ahzo, dat kan (dacht dat dat ownen was) maar is dan nog beter dan bashen....mijn dank is groot![]()
Eigenlijk wel ja.....ik laat zometeen mijn huisgenoot even aan t woord....Dan krijg je eindelijk je antwoord, ok?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef maartena het volgende:
Wordt mijn vraag over welke ISP je hebt nu gewoon compleet genegeerd???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |