Boeiend, zolang er vrienden van me zijn is het gezelligquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:37 schreef sr_firewire het volgende:
De feesfabrik... das voor kampers en br33zahs
nietsquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:38 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
wat is het verschil met Maikuuul dan
Je kan er stoplichten slopenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:37 schreef longinus het volgende:
In Almelo is toch altijd wat te doen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:35 schreef Maikuuul het volgende:
Omgkaraoke.
Hier ga ik meestal op stap:
www.feesfebrik.nl
Maarja het wisselt, we gaan waar het gezellig is
Dat is wel vet! Eerst dikke blow bouwen en je daarna onbeperkt volvreten aan de patat en sneks!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:25 schreef buzzer het volgende:
Ga dan fijn karaoke doen in Preston Palace..
Ben je er al wel eens geweest? Zo ja, kom maar eens naar het centrum en blijf niet plakken in de Kerkelanden, dat is niveau Woensel-west.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:53 schreef Woutey het volgende:
almelo is een stervendehoerekankerstad met veel tuig
Erger nog. Ik ben er laatst geweest in het kader van een wederzijdse interesse in verpauperde stadswijken die ik deel met een vriend en toekomstig collega.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Ben je er al wel eens geweest? Zo ja, kom maar eens naar het centrum en blijf niet plakken in de Kerkelanden, dat is niveau Woensel-west.
Lekker barmeisje bij Teachers hequote:Op woensdag 28 december 2005 12:30 schreef thunderice het volgende:
In Bar Biertje flikkeren ze zo wat in de drinken dus pas maar op.
Je kunt beter tegenover Teachers gaan zitten, De Koninck want das iets gezelliger. {ik ben er ook altijd}
Laatste tijd zit er bijna niemand meer alleen maar lui die het barmeisje eens willen verwennen![]()
En als je karaoke wilt zingen moet je naar de 3e etage van het Snooker Pool gaan.
Gewoon een paar kannetjes halen en feesten maar![]()
En naar De Waag moet je niet heengaan want ze letten op ieder merk van je kleding,je schoenen,je haar alles en een glas bier kost ¤2;
Kerkenlanden is de slechtste wijk van Almelo, maar ik woon op 1½ km afstand in een mooie, groene wijk. Dus zo kan het ookquote:Op woensdag 28 december 2005 15:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Erger nog. Ik ben er laatst geweest in het kader van een wederzijdse interesse in verpauperde stadswijken die ik deel met een vriend en toekomstig collega.
Het is echt een zeer verrotte wijk: veel leegstand, slecht onderhouden huizen, zooi op de straat en een sinister sfeertje.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:35 schreef Maikuuul het volgende:
Omgkaraoke.
Hier ga ik meestal op stap:
www.feesfebrik.nl
Maarja het wisselt, we gaan waar het gezellig is
Van het gastenboekquote:Naam: Maikuuul
Tijd: 28 december 2005 om 15.12 uur
Bericht:
Boh gek, hendig sjieke slip maken
Dat heb ik helemaal niet getyptquote:
|
Forum Opties | |