quote:Sneeuwjacht sneeuwval of driftsneeuw bij windkracht 6 of 7 over een gebied minstens ter grootte van het standaardgebied( 50 bij 50km) Grote overlast Ontwrichtend voor verkeer en openbaar vervoer.
Wegen versperd door sneeuwophopingen en sneeuwduinen.
Zicht vermindert.
Aha, daar zocht ik al naar op de site, maar kon het niet vinden. Ik zat toch goed in de richtingquote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef Oom_Agent het volgende:
Criteria sneeuwjacht van het KNMI
[..]
die lichte buitjes maken denk ik niet zoveel uit in vergelijking wat er morgen zou moeten komen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef Marky-Boom het volgende:
Heb het idee dat de buien nu ook wat meer landinwaarts komen dan alleen in het noorden. Vannochtend waren zo volgens de radar foetsie tussen de noordelijke provincies en drente.
Ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die lichte buitjes maken denk ik niet zoveel uit in vergelijking wat er morgen zou moeten komen.![]()
Hier ligt vrijwel niets, 0,5 cm is er gevallen en er is al flink wat verdampt inmiddels.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd![]()
hoest daar in eindhoven dan?
Ik denk dat je dan redelijk aan de late kant bent, maar ik hoop dat het dan nog kan inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:01 schreef Marky-Boom het volgende:
Ik hoop het ten zeerste...misschien dat de regen nog even opzich laat wachten tot zaterdagmiddag...kunnen we in iedergeval nog wat mooie foto's maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |