Hier in Maastricht dus nietsquote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef junkiexp het volgende:
De tt aub ff aanpassen naar deel 133
Zo zou het er om 23:45 uit moeten zien.
Zou mooi zijn als dat loodrecht naar beneden zou gaan,maar tot nu toe trekt alles op het laatste moment over zee weg,alsof ze het zuidewesten niks gunnen.
Zitten iig flinke sneeuwbuien bij.
[afbeelding]
Dus ik maak nog kans op een paar vlokjes?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef MrJones het volgende:
Pff, al zeker een uur komen er hier vlokjes uit de lucht dwarrelen, maar het wil maar niet tot een echte sneeuwbui komen -
Ja inderdaad. En waarom sneeuwt het GVD nietquote:Op donderdag 29 december 2005 00:38 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Veel te koud om naar buiten te gaan.![]()
Je bent niet de enigste die het jammer vind.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En waarom sneeuwt het GVD niet![]()
* TommyGun meldquote:Op donderdag 29 december 2005 00:48 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste die het jammer vind.![]()
Ik wil ook sneeuwquote:Op woensdag 28 december 2005 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
7.5 cm sneeuw.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat ziet der lekker uit echt zo`n masief front.quote:Op donderdag 29 december 2005 07:58 schreef aloa het volgende:
Hier is de verwachting voor morgen.
Veel neerslag dus![]()
Lokale verschillen zijn erg groot. Ik had vanochtend in de tuin -5.2, terwijl het KNMI -6.8 aangaf. Nu geeft 't KNMI weer -4.4°...quote:Op donderdag 29 december 2005 07:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
EC heeft ook eindelijk een witte wereld![]()
Ok, ok, het is maar een centimetertje, maar het is wit, ondoorbroken, niet nat, net gevallen of vannacht (???) en het blijft liggen!
Als ik het KNMI moet geloven heeft mijn thermometer een afwijking van 5,3 graden. Hij geeft nu -0.6 aanVerder is het windstil.
tja, dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 29 december 2005 08:32 schreef DuchessX het volgende:
Waar blijft de rest van de sneeuw in Eindhoven
jij bent een geluksvogel. Twee keer zoveel sneeuw in 1 jaarquote:Op donderdag 29 december 2005 07:59 schreef SpeedyGJ het volgende:hoeveel sneeuw hier momenteel ligt ik weet het niet maar er is vanacht behoorlijk wat gevallen
Tis nie eerlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent een geluksvogel. Twee keer zoveel sneeuw in 1 jaar![]()
quote:Vrijdag wordt vanuit het westen een dooiaanval ingezet. 's Nachts zijn er nog opklaringen, maar in de loop van de ochtend gaat het van het westen uit sneeuwen. De sneeuw kan in de loop van de middag in het westen overgaan in onderkoelde regen, dus IJZEL. De regen en IJZEL breidt zich in de loop van de avond naar het oosten uit. Er is een groot gevaar voor GLADHEID. Minima liggen rond - 4 graden en maxima rond het vriespunt. De wind is zuidelijk en boven land vrij krachtig en aan de kust hard, 7 Bft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |