whehehequote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef Jonnetje het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!
And the winners are.. Senesta en Snoop!
Hij bedoelt er zijn vest mee..
Zo ken ik ook de 'pok', de 'koek', de 'voene' en ga zo noch maar een tijdje door. En dat alleen al met aankleden!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef Jonnetje het volgende:
Drie keer raden wat Wilyan met een "Pest" bedoelt..
Mijn broertje noemde maandverband toen 'ie klein was ook altijd 'mammaluiers'quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Nijna het volgende:
Zo kwam mijn vroegere oppaskindje (een jaar of 7 was hij denk ik) een keer uit de wc (waar een paar pakjes maandverband lagen), waarna hij heel verbaast naar zijn moeder ging:"Draag jij nog luiers?"
Als je dat aankleden er niet bij had gezet was het nog best moeilijk te radenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef Twinky het volgende:
Zo ken ik ook de 'pok', de 'koek', de 'voene' en ga zo noch maar een tijdje door. En dat alleen al met aankleden!
yesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je dat aankleden er niet bij had gezet was het nog best moeilijk te raden
Mijn zusje noemde ze hoofdpijndoekjes..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mijn broertje noemde maandverband toen 'ie klein was ook altijd 'mammaluiers'![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef MamBoo het volgende:
Vorige week stootte ik mijn teen tegen een deurpost en bij het hinkelen op één been komt Bo aandraven met haar potje: 'mama huppuh, mama moette plasse!' Of ik maar vooral snel wilde gaan zitten...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Ik was met mijn kleutergroep op bieb-bezoek.
De biebjuf had net een verhaal voorgelezen en stelde nu wat vragen aan de kinderen.
Zo ook de vraag: "wie weet wat het verschil is tussen een boek kópen en een boek lénen", waarop Dinant (4) heel serieus antwoordt: "Als we een boek kopen, mogen we het meteen houden. Als we een boek lenen in de bieb moet papa het eerst nog even kopieren..."
Geloof me, de bieb-juf, de aanwezige ouders en ikzelf hebben een kwartier kromgelegen.. en Dinant ons maar vragend aankijken waarom we zo moesten lachen...
luca noemt dat pletpoepquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef Angel22 het volgende:
Damien had vanmorgen een nieuw woord voor diarree....
Mamma mijn poep is gesmolten!!!!!
verrekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook meegemaakt!
Jochie van twee zit te kleuren met krijt en pakt de witte. Nadat ie ziet dat ie het niet doet zegt hij: ''Moeten nieuwe batterijtjes in''
Oeh leuk met woorden spelen is leuk en lief en knapquote:Op zondag 5 maart 2006 15:21 schreef Belana het volgende:
Ik zeg "ow mijn god" dus Liam zegt: omegod, ome god, oma god, oma, opa, opa komt eraan"
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef syzo het volgende:
o zegt mijn dochter...van mama moest ik eigenlijk zeggen dat ik nog 6 ben![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |