Tom Billenquote:
Dat soort dingen zeg ik dus dagelijks. Alles heet hier piemeltjes en tietjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef knorretje het volgende:
van de week, alicia aan het spelen met zo'n houten treinbaan samen met papa. Ik lekker onderuit met laptop op de bank..
hoor ik opeens:
"het piemeltje wil er niet in hoor papa"
Danny probeerde een baan aan te sluiten, wat overigens ook niet paste en het 'palletje' waarmee dat gaat werd dus betitelt als piemeltje
Ze is inderdaad spontaan gaan lijnenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Lois het volgende:
Eva zingt;
Klein klein keukentje, wat doe je in mijn hof...
Ik ken een ander kindje, die zingt:quote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Lois het volgende:
Eva zingt;
Klein klein keukentje, wat doe je in mijn hof...
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:21 schreef PM-girl het volgende:
Klein klein kleutertje, wat doe je in mijn hoofd!!
zo heb ik als klein kind altijd gedacht dat de baron (van B&A) "Grabbels!" zei ipv "Drommels!"quote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef reni het volgende:
Gisteren zaten wij in de auto en Fachelle zat uit volle borst te zingen.
"Daar heb je slipper slipper slipper de slapper wat n dolfijn."
Heb echt mn best moeten doen om haar ervan te overtuigen dat t echt flipper is en niet slipper![]()
Is ze Dora-fan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:21 schreef CarOnline het volgende:
Lara gister: Dank you!
Ik: Thànk you.
Lara: You're welcome!
Ja dat kijkt ze wel eens, ik weet ook dat het daar van komt maar 't klonk wel heel wijsquote:
Zoiets heb ik ook meegemaakt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef Jelief het volgende:
Deze hoorde ik vandaag van smurfinnetje. Op het kdv is een jongetje aan het kleuren met wasco op een wit papier.
"Smurfinnetje wil jij voor mij een andere wit pakken deze doet het niet"
S geeft hem een zwart papier en zegt simsalabim nou doet hij het wel...
even later vraagt een meisje om een nieuwe wit, een ander meisje zegt neee dat hoeft niet dat komt omdat je een wit papier hebt.(drie en een half jaar oud!)
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:21 schreef CarOnline het volgende:
Lara gister: Dank you!
Ik: Thànk you.
Lara: You're welcome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |