als ik ga zeg ik altijd: doe maar ruim de helft eraf, doen ze nog maar net aan een kwartquote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef Fugie het volgende:
ik naar de kapper, doe maar stukkie eraf, ben bekant kaal
Da's niet zo mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef Fugie het volgende:
ik naar de kapper, doe maar stukkie eraf, ben bekant kaal
Kappers maken haar ook altijd te kort.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik ga zeg ik altijd: doe maar ruim de helft eraf, doen ze nog maar net aan een kwartluisteren is moeilijk blijkt
naja ik doe er wel wat meequote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi.
Moet je weer naar de kapper gaan om te vragen of ze je ouwe haar invlechten..
Of ben je er stiekem wel tevreden mee?
ik qoutte een foto die mukie postte, met een collega van haar daarop.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat stond daar voor een linkje![]()
Mooi dan ga ik rijk wordenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:37 schreef Fugie het volgende:
bij de sigarenboer, primera en meer van dat soort tuig.
Uiteraard krijgen de lieve mensen van fok pta sc een mooie autoquote:Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
uiteraard krijg ik daar een deel van als tipgever.
een volvo zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uiteraard krijgen de lieve mensen van fok pta sc een mooie auto![]()
dan weet je voor mij wel welke je moet halen.. plaats de bestelling alvast maarquote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crapquote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef eer-ik het volgende:
gvd, ik moet ook nog effe zo'n ding fixen...
Je hebt er een cocurrent bij BaraCuda
ik hoef alleen maar een 3.0 24v blok + ombouw kostenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
was het maar een kater...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef eer-ik het volgende:
hoest met je kaeter?
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef Fugie het volgende:
hijs ziek in zijn hoofd
doe mij maar een sealgray carrera gt
mijn request was nog el cheapoquote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M5 een Carrera.... zo gaat het wel hard kinders
Volgends mij ga ik maar een budget stellen want dit werkt niet
(Heerlijk om te fantaseren over rijk zijn
)
alsof je dat niet kan missen dan, krentquote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M5 een Carrera.... zo gaat het wel hard kinders
Volgends mij ga ik maar een budget stellen want dit werkt niet
(Heerlijk om te fantaseren over rijk zijn
)
geen idee... dinsdag overdag hele tijd buikpijn, savonds en hele nacht koorts, gisteren hele dag gebroken en koppijn. Maar nu weerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef eer-ik het volgende:
waarom heb je dan koppijn?
(alsof er niet meerdere redenen zijn te bedenken
Hard werkn mien jong, da's veul beteurquote:
dude een carrera kost 6 tonquote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof je dat niet kan missen dan, krent
Voor wie?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hard werkn mien jong, da's veul beteur
alleen ik, omdat ik DE tipgever wasquote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dude een carrera kost 6 tonAls iedereen zo'n ding wil ben je snel door je 20 miljoen heen hoor
Ik heb geen idee wat ik ga betalen, maar het is iig een stuk meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd
ik ga van 56 euro naar 115 euro![]()
En me baasquote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef eer-ik het volgende:
de belasting
ik kom er net achter dat niet alles vergoed wordt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd
ik ga van 56 euro naar 115 euro![]()
ikke een 1.6 16v + een setje throttlebodies en ombouwkostenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar een 3.0 24v blok + ombouw kosten![]()
el cheapo slut ben ik he![]()
Ik ook zoiets, maar ik krijg wel 34 euro terug van de belastingquote:Op donderdag 29 december 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kom er net achter dat niet alles vergoed wordt.
Maar ga sowieso al van 42 euro naar 110
ik krijg geloof ik maar 25 euro vergoedquote:Op donderdag 29 december 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kom er net achter dat niet alles vergoed wordt.
Maar ga sowieso al van 42 euro naar 110
ik ga van 60 naar 105.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar ik krijg wel 34 euro terug van de belasting
En me pa die het makkelijk kan betalen gaat van 80 euro naar de 56 euro ofzo
Dus de rijken mogen minder betalen en de arme sloebers moeten dubbel gaan betalen![]()
Laten we robin hood bellenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar ik krijg wel 34 euro terug van de belasting
En me pa die het makkelijk kan betalen gaat van 80 euro naar de 56 euro ofzo
Dus de rijken mogen minder betalen en de arme sloebers moeten dubbel gaan betalen![]()
vraag gewoon een 206 RCquote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ikke een 1.6 16v + een setje throttlebodies en ombouwkosten
als student kun jij je collectief verzekeren bij je school.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ga betalen, maar het is iig een stuk meer.
Maar ja, ik krijg dat nog gefinanciert door men ouders![]()
Daarintegen moet ik wel men school en kamer enzo zelf betalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |