Hmm, ik wilde net zeggen dat ik tv ging kijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:36 schreef Liejannuh het volgende:
Radio is veel leuker dan tv!!!
Mooie liedjes weer.
Misschien moeten ze de Top 2000 maar eens herhalen, maar dan alle nummers 12 uur later uitzenden dan nu. Zonde dat ik nu de helft misquote:Op woensdag 28 december 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu moeten ze alleen nog een pil uitvinden die het in slaap vallen voorkomt
Is er dan iets dat leuker is dan top 2000 op tv???quote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Hmm, ik wilde net zeggen dat ik tv ging kijken
gelukkig trekt t bijquote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, want vroeger was iedereen lelijk.
neee.. dat niet.. maar vroeger zagen ze d'r zo appart uit.. zij niet!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, vroeger waren alle vrouwen immers nog lelijk.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mooie meid voor die tijd..
lul je nou niet vastquote:Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
neee.. dat niet.. maar vroeger zagen ze d'r zo appart uit.. zij niet!
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mooie meid voor die tijd..
iddquote:Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
Mister blue heb ik altijd een stomvervelend nummer gevonden.
Het heeft wel wat. En vooral het verhaal erachter spreekt tot de verbeelding denk ik. Als ik het hoor moet ik toch altijd aan die beelden bij Paul de Leeuw denken. Toen het op nummer 1 stond was hij al overleden...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
Mister blue heb ik altijd een stomvervelend nummer gevonden.
Signs is nu op de BBC, heb hem nog niet gezien, wil deze kans pakken. Ik luister nu al bijna de hele dag vanaf 11 uur naar de radio, afwisseling is ook wel eens welkomquote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is er dan iets dat leuker is dan top 2000 op tv???
Dat was dan ook precies de reden dat het op één stond.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het heeft wel wat. En vooral het verhaal erachter spreekt tot de verbeelding denk ik. Als ik het hoor moet ik toch altijd aan die beelden bij Paul de Leeuw denken. Toen het op nummer 1 stond was hij al overleden...
idd, de gedachte achter het nummer heeft meer invloed dan het nummer zelf in dit geval.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:41 schreef Jane het volgende:
Is ook niet mijn favoriet, dit.... Gaat meer om het sentiment dat er mee gepaard gaat, denk ik.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:41 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Signs is nu op de BBC, heb hem nog niet gezien, wil deze kans pakken. Ik luister nu al bijna de hele dag vanaf 11 uur naar de radio, afwisseling is ook wel eens welkom
En daarna schakel ik over naar het 2e deel van No Direction Home.
Tot later
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Van toen New Orleans nog droog was
CD kwam toch eigenlijk pas in de tweede helft van de jaren tachtig opzetten...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Jane het volgende:
Uit 1985... en toch heb ik dit album nog op vinyl.
Dream Of The Blue Turtles dus.
Dat is dat plaatje tochquote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Jane het volgende:
Uit 1985... en toch heb ik dit album nog op vinyl.
Dream Of The Blue Turtles dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |