abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48546073
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:05 schreef DionysuZ het volgende:
mensen die hun sigaret belangrijker vinden dan een leuk avondje in de kroeg . Dan maar niet stappen, lmfao!
Wat een bullshit weer. Ik wil gewoon een biertje kunnen drinken met een sigaret erbij.
Gescheiden horeca is prima.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_48549020
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

Wat een bullshit weer. Ik wil gewoon een biertje kunnen drinken met een sigaret erbij.
Dat kan ook prima!
Thuis. .

Je hoeft niet de horeca in hoor, het is je eigen keuze.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:13:32 #228
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48553647
Ach, de feiten zijn dat het in andere landen ook niet tot problemen heeft geleid..... en ik zie niet in waarom dat in Nederland dan wel zou zo moeten zijn.

Ik verwelkom het verbod in de horeca in ieder geval.... ik heb er doordat ik in California woon al jaren mee te maken, en het is erg prettig om naar de kroeg te gaan. En geloof geen moment dat die kroegen ook echt leger zijn hoor.... de rokers komen er na een paar maanden mokken echt wel achter dat ze ook zonder de sigaret TOCH een gezellige avond kunnen hebben.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_48571959
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat kan ook prima!
Thuis. .

Je hoeft niet de horeca in hoor, het is je eigen keuze.
Helemaal juist, en ik zal dan ook niet meer gaan. Dat heb ik al vermeld. ik maak het wel gezellig met vrienden thuis. Kunnen we lekker walmen en bier drinken. Wat een genot. Wat zal me dat een geld schelen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_48576071
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

Helemaal juist, en ik zal dan ook niet meer gaan. Dat heb ik al vermeld. ik maak het wel gezellig met vrienden thuis. Kunnen we lekker walmen en bier drinken. Wat een genot. Wat zal me dat een geld schelen.
Dat zal een dolle boel worden! .
  zondag 22 april 2007 @ 16:42:51 #231
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_48603593
ik drink zo nu en dan ook wel eens een kratje met vrienden in mijn appartementje. Maar dat kan toch een lekker avondje stappen echt niet vervangen. Dat er mensen zijn die het roken van een sigaret belangrijker vinden dan een paar uur lekker stappen zonder sigaret vind ik eigenlijk best triest.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_48603991
Roken is slecht, doe mij nog maar 10 bier!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 22 april 2007 @ 19:00:35 #233
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48608579
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Scheelt ook weer in de condoomkosten enzo. Tenzij je vrienden opeens erg geil worden natuurlijk.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')