Wat een bullshit weer. Ik wil gewoon een biertje kunnen drinken met een sigaret erbij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:05 schreef DionysuZ het volgende:
mensen die hun sigaret belangrijker vinden dan een leuk avondje in de kroeg. Dan maar niet stappen, lmfao!
Dat kan ook prima!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat een bullshit weer. Ik wil gewoon een biertje kunnen drinken met een sigaret erbij.
Helemaal juist, en ik zal dan ook niet meer gaan. Dat heb ik al vermeld. ik maak het wel gezellig met vrienden thuis. Kunnen we lekker walmen en bier drinken. Wat een genot. Wat zal me dat een geld schelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat kan ook prima!
Thuis..
Je hoeft niet de horeca in hoor, het is je eigen keuze.
Dat zal een dolle boel worden!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Helemaal juist, en ik zal dan ook niet meer gaan. Dat heb ik al vermeld. ik maak het wel gezellig met vrienden thuis. Kunnen we lekker walmen en bier drinken. Wat een genot. Wat zal me dat een geld schelen.
Scheelt ook weer in de condoomkosten enzo. Tenzij je vrienden opeens erg geil worden natuurlijk.....quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Helemaal juist, en ik zal dan ook niet meer gaan. Dat heb ik al vermeld. ik maak het wel gezellig met vrienden thuis. Kunnen we lekker walmen en bier drinken. Wat een genot. Wat zal me dat een geld schelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |