Echt welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:56 schreef ranja het volgende:
Belachelijk trouwens. The Chalets staan helemaal niet op de Eurosonic sampler op de luisterpaal.
Hm. Ik dacht dat er een Eurosonic en Noorderslag cd waren, maar er zijn dus 2 Eurosonic cd's... ok dan.quote:
Enya... Hou op man.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:05 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet echt enthousiast van worden. Het is vrij intens, dat wel. En vermoedelijk een groeiplaat. Maar sommige soundscapes doen me aan Enya denken, en daar krijg ik altijd jeuk van!
Meer Joanna Newsom, maar dan met gitaar en andere stem. Vrij lo-fi.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef Z het volgende:
Free Folk a la Devendra of a la Animal Collective?
Leuk hoor, heb gekeken en geluisterd. Soms vind ik de negerinnen even geen verrijking, maar doorgaans zijn het zeer gloedvolle uitvoeringen. Hoogtepunt toch wel SKC in een lege hal die Our Daily Reminders speelt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef peaceman het volgende:
Hoe was je luisterbeurt met Zita MM?
Ik vind Moving through life as prey héél mooi in de uitvoering op deze plaat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuk hoor, heb gekeken en geluisterd. Soms vind ik de negerinnen even geen verrijking, maar doorgaans zijn het zeer gloedvolle uitvoeringen. Hoogtepunt toch wel SKC in een lege hal die Our Daily Reminders speelt.
In Pretty Dress hoor ik toch duidelijk een piano. Of zit ze daar niet zelf achter? Dat nummer is wel mooi, maar mij net iets te Radio 2, als je begrijpt wat ik bedoel. Is 't nummer representatief voor de plaat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Rosie Thomas al gehoord door mensen? Beetje Tori Amos zonder piano.
Klinkt interessant...quote:
Nee, voorlopig even niet meer. Het kost nu eenmaal veel tijd en die kan ik op dit moment beter besteden. Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat de lol er na een redelijk intensief jaar wel een beetje vanaf is. Misschien over een tijdje weer eens!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Offtopic: DD kom je helemaal niet meer in MUZ-trivia?
Jammer.... hoe meer zielen hoe meer vreugd....quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:19 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, voorlopig even niet meer. Het kost nu eenmaal veel tijd en die kan ik op dit moment beter besteden. Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat de lol er na een redelijk intensief jaar wel een beetje vanaf is. Misschien over een tijdje weer eens!
Het leuke is dat free folk zo vrij is, dat je alles mag doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Z het volgende:
Het wordt tijd voor Fre-Folk-hokjes handleiding.
Ook ja, dan zitten ze op de trap.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik vind Moving through life as prey héél mooi in de uitvoering op deze plaat.
Ha, nummer 13 in mijn jaarlijst!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:24 schreef Z het volgende:
Ken je deze plaat al methodmitch? Sexsmith ...
http://www.stylusmagazine.com/review.php?ID=3674
quote:13. Sexsmith & Kerr - Destination Unknown
De schromelijk onderschatte Ron Sexsmith besloot wat oude songs opnieuw op te nemen en uit te brengen samen met Don Kerr. De tweestemmige zang brengt de als vanouds weemoedige klassesongs van Sexsmith zelfs iets extra's. Veel meer dan een tussendoortje.
Daar wel een piano idd, maar de rest is grotendeels met strijkers. Dit is de single, dan kan je vaak zelf invullen hoe representatief dat is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
In Pretty Dress hoor ik toch duidelijk een piano. Of zit ze daar niet zelf achter? Dat nummer is wel mooi, maar mij net iets te Radio 2, als je begrijpt wat ik bedoel. Is 't nummer representatief voor de plaat?
Danny Cohen overigens nog geluisterd? Ook folkelementen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |