Dan vind je From the Lion's Mouth van Nedelle vast ook goed?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
En vandaag weer twee keer Rosie Thomas gedraaid, fijne muziek hoor. Moet je wel van folky zangeressen met een mooie stem houden.
Geen idee, ken ik niet. Aanrader?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:25 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dan vind je From the Lion's Mouth van Nedelle vast ook goed?
Zie ook de post die ik in onderstaande topic over dit onderwerp maakte. Maar Bloc Party wordt over het algemeen wel onder indie gerekend, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef Internationalist het volgende:
Is Bloc Party indie?
Een beetje de Joanna Newsom van Kill Rock Stars. Moet eerlijk zeggen dat ik 'm niet vaak draai, maar in het genre is het toch zeker wel een aanrader.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee, ken ik niet. Aanrader?
Hoe is het weer uberhaupt bij jullie? Hier in Nijmegen valt het tot dusver reuzemee eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef Wepeel2 het volgende:
Stom weeralarm.![]()
Nu ben ik nog niet naar Concerto geweest omdat ik niet wilde riskeren zaterdag ook niet naar huis te komen.
Nou goed. Zit ik in ieder geval weer lekker bij mijn eigen muziekcollectie.
Daarom is ie ook op radio 2quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe is het weer uberhaupt bij jullie? Hier in Nijmegen valt het tot dusver reuzemee eigenlijk.
En de top 2000, tja. De enige persoon in mijn omgeving die er naar luistert is een huisgenoot van een vriend van me, en die is de 30 al gepasseerd qua leeftijd. Als ik bij hen in huis ben kan ik met mijn muziekkennis verrassend goed met hem meebabbelen, maar daarbuiten boeit het me eigenlijk maar weinig. Toen ik de lijst doorlas viel me vooral op hoe waardeloos het is dat sommige bands er een 20-tal keren instaan, vaak zelfs met totaal oninteressante en relatief onbekende tracks - en dan is het al gauw wat moeilijker om het hele ding echt serieus te nemen. Leuk voor de radio 2 luisteraar, maar totaal niet representatief voor wat dan ook daarbuiten.
Hier (Lochem) sneeuwt het nu wel, maar verder is het niet heel erg. Maar vanaf 4 uur was er al een gewijzigde dienstregeling voor de treinen rond Amsterdam. We zijn ook aangekomen in 'het oosten' toen er nog totaal geen sneeuw lag, dus achteraf gezien hadden we prima aan het eind van de dag nog deze kant op kunnen gaan. Maar goed. Da's achteraf bekeken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe is het weer uberhaupt bij jullie? Hier in Nijmegen valt het tot dusver reuzemee eigenlijk.
En daarom snap ik de fascinatie van sommige mensen ook niet met de lijst, dat er perse Radiohead of Metallica in moet ofzo...Láát de lijst een radio 2 lijst zijnquote:
meestal gaat het om bands die bij platen maatschapijen ziten die Independent zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef -Dries- het volgende:
Wat is nou eigenlijk een goede beschrijving van het genre ''índie''
volledig offtopic maar beide bands die jij noemt hebben radio 2 waardige nummers gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef ranja het volgende:
[..]
En daarom snap ik de fascinatie van sommige mensen ook niet met de lijst, dat er perse Radiohead of Metallica in moet ofzo...Láát de lijst een radio 2 lijst zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef -Dries- het volgende:
Wat is nou eigenlijk een goede beschrijving van het genre ''índie''
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zie ook de post die ik in onderstaande topic over dit onderwerp maakte. (...)
It's Indie, Dad. (Indie Central XIII)
Ik kijk het alleen op de TV 's avonds. Dat is wel een leuk programma.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef peaceman het volgende:
offtopic: luistert niemand van jullie top 2000?
Wow! Waar was dat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:58 schreef Z het volgende:
Ik was gister in een kroeg waar ze integraal Clap Your Yands Say Yeah, Wolf Parade, Arcade Fire, Bonny Prince Billy en Sufjan draaide, ik wist niet wat me overkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |