abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33479622
Veel plezier met Vlaar he haha
pi_33479714
Aan de ene kant snap ik de transfer niet omdat we middenvelders en spitsen nodig hebben.

Maar aan de andere kant : je haalt een Nederlandse international binnen die veel talent heeft, en als je de kans krijgt om die te halen moet je dat doen natuurlijk.

Laat ze het maar lekker uitvechten daar in onze verdediging.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:49:33 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33479781
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee natuurlijk had Feyenoord Huntelaar nooit kunnen halen na de verkoop van Kuijt
Bij verkoop van Kuijt voor 12-15 miljoen, had Huntelaar echt wel gehaald geworden door Feyenoord. Denk dat dat ook de beweegreden was van Ajax om Huntelaar nu te halen. Na de zomer zou de prijs alleen maar hoger liggen, doordat Feyenoord dan directe concurrentie had kunnen bieden.

Deze transfer van Vlaar zie ik meer als soort van gulden middenweg. Ajax hoeft geen belachelijk bedrag te betalen (heb altijd gezegd, Vlaar is leuk maar niet voor meer dan 2 miljoen, kan je overal nalezen), Vlaar hoeft geen arbitragezaak en is toch weg bij AZ. En ik zie AZ ook niet op het niveau blijven van wat ze nu hebben, Feyenoord zal echt wel de komende jaren meer bereiken dan AZ. Met andere woorden, het is een stap omhoog voor hem.

Alleen denk ik nog altijd dat hij bij Ajax wat beter af had geweest, en gezien al zijn uitspraken dat 'ie ook liever bij Ajax had gespeeld. Hij had er alleen geen arbitragezaak voor over, blijkbaar.
pi_33479802
Veel plezier ermee
pi_33479804
Wat mij betreft: Bahia linksback, Bosschaart bank en Vlaar naast Greene in het centrum.

Dat die jongen talent heeft staat vast dus laat hij zich maar bewijzen.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:50:57 #31
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33479854
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Zou die best kunnen gezien z'n spel. Hij is vooral sterk in de duels, dus dat lukt denk ik ook wel als back. Vraag mee meer af kan Vlaar centraal als vrije verdediger voetballen..
Greene heeft ook veel drang naar voren. Zie hem wekelijks toch wel 2 a 3 keer richting 16 van de tegenstander gaan. Dat kan vanaf die rechtsback-positie natuurlijk nog beter dan vanaf de CV-positie. En die pass die hij heeft, die is natuurlijk ook goed, dus zal 'ie zelfs vanaf de achterlijn wel wat prima passes kunnen geven.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:51:24 #32
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33479877
Verrassend, maar toch best een leuke transfer .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33479891
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef bart83 het volgende:
Aan de ene kant snap ik de transfer niet omdat we middenvelders en spitsen nodig hebben.

Maar aan de andere kant : je haalt een Nederlandse international binnen die veel talent heeft, en als je de kans krijgt om die te halen moet je dat doen natuurlijk.

Laat ze het maar lekker uitvechten daar in onze verdediging.
Nou ik zou zeggen: Haal Bobson, Denneboom en Dave vd Bergh dan ook maar mooi naar Rotterdam-Zuid voor een mooi salaris. Vlaar is bedroevend slecht in man tegen man situaties. Ik vraag me af wat Steven Aptroot (ex-scout van Feyenoord) hier over te zeggen heeft
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33479902
Vlaar als vervanger van Bahia lijkt me, en niet van Greene...
pi_33479927
Weet trouwens wel bijna zeker dat Jansen hierop aangedrongen heeft. Wie weet wat er nog meer voor stiekeme onderhandelingen er gevoerd gaan worden.

Samaras next?
  woensdag 28 december 2005 @ 19:52:28 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33479928
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef rotskibo het volgende:
Wat mij betreft: Bahia linksback, Bosschaart bank en Vlaar naast Greene in het centrum.

Dat die jongen talent heeft staat vast dus laat hij zich maar bewijzen.
Bahia is een extreem statische verdediger die z'n man gewoon goed kan uitschakelen. Je gaat een stereotype CV gewoon niet op een backpositie zetten. Zonde.
pi_33479985
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef jpzegthallo het volgende:
Vlaar als vervanger van Bahia lijkt me, en niet van Greene...
www.talpafan.nl
Nou kom ik waarschijnlijk niet vaker dan jij in De Kuip Laten we zeggen 0 keer, maar ik heb wel hele wedstrijden gezien van Feyenoord via internet en op de buis en kan je vertellen dat Greene puur verdedigend waardeloos is en Bahia juist erg goed is als stopper.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33479997
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nou ik zou zeggen: Haal Bobson, Denneboom en Dave vd Bergh dan ook maar mooi naar Rotterdam-Zuid voor een mooi salaris. Vlaar is bedroevend slecht in man tegen man situaties. Ik vraag me af wat Steven Aptroot (ex-scout van Feyenoord) hier over te zeggen heeft
Nou zeg...daar ben ik ook zo benieuwd naar!
Slapeloze nacht wordt dit, tot hij met z'n verklaring komt!
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 28 december 2005 @ 19:54:19 #39
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33479998
Ik zou toch eerst Ostlund uit je team proberen te werken in plaats van Bosschaart .
  woensdag 28 december 2005 @ 19:56:14 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33480072
Steven Aptroot is blijkbaar niet voor niets ex-scout van Feyenoord. Kan me namelijk niet echt enorm goede aankopen van Feyenoord herinneren.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:56:54 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33480099
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef Kang-He het volgende:
Ik zou toch eerst Ostlund uit je team proberen te werken in plaats van Bosschaart .
Ze kunnen beide niet voetballen, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:56:55 #42
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33480100
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef bart83 het volgende:
Weet trouwens wel bijna zeker dat Jansen hierop aangedrongen heeft. Wie weet wat er nog meer voor stiekeme onderhandelingen er gevoerd gaan worden.

Samaras next?
Theo Janssen, nog voor het eind van de week .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33480147
Ongeloofelijk knap verborgen gehouden door Feyenoord dit trouwens! Ik las laatst ergens een stuk over hoe goed dat media-orgaan van ons is, en dat blijkt hier ook weer uit.

Bij andere grote clubs gaan alle primeurs zowat naar Derksen en Borst, bij ons is de officiele site de 1e die meldt, netjes!
pi_33480163
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef twi het volgende:
Steven Aptroot is blijkbaar niet voor niets ex-scout van Feyenoord. Kan me namelijk niet echt enorm goede aankopen van Feyenoord herinneren.
Zijn potentiële aankopen werden te duur bevonden of niet goed genoeg en heten o.a. Coelho en Palacio Overigens vindt hij Feyenoord een ideale club voor Vlaar, vanwege de zoneverdediging en geeft hij aan wat ik al zei: Vlaar is een prutser in man tegen man situaties. Leuk als Feyenoord in Eindhoven wordt weg gecounterd.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:58:55 #45
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33480169
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef twi het volgende:

[..]

Ze kunnen beide niet voetballen, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.
Ostlund is toch wel het dieptepunt.
pi_33480211
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef bart83 het volgende:
Ongeloofelijk knap verborgen gehouden door Feyenoord dit trouwens! Ik las laatst ergens een stuk over hoe goed dat media-orgaan van ons is, en dat blijkt hier ook weer uit.

Bij andere grote clubs gaan alle primeurs zowat naar Derksen en Borst, bij ons is de officiele site de 1e die meldt, netjes!
Zijn jullie toch ergens de nummer één in, naast synchroon freefighten in weilanden.
  woensdag 28 december 2005 @ 20:00:21 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33480227
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben beiden hun redelijke wedstrijden. Tegen Sektioui deed Bosschaart het aardig, maar kan ook aardige acties van Ostlund herinneren, van eerder op het seizoen. Allebei een 4.5 dus.
pi_33480234
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zijn jullie toch ergens de nummer één in, naast synchroon freefighten in weilanden.
ik moest lachen.
pi_33480247
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Verdedigend is ie geen ramp hoor.
pi_33480330
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef cultheld het volgende:
kan je vertellen dat Greene puur verdedigend waardeloos is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo