Nou waarom vangen ze dan vissen ?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:49 schreef Bucko het volgende:
(prooi is nooit in de buurt van water)
Ik heb nog nooit een visje in het bakje zien zwemmenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Nou waarom vangen ze dan vissen ?
dat ze hun poot erin steken vind ik niet erg, maar dat ze de hele inhoud eruit gooien en alles nat is dat vind ik minder.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Bluezz het volgende:
Xena drinkt ook nooit uit een bakje als het naast het voer staat.
Maar uit de plantengieter, en boven bij haar slaapplekje staat nog een bak water.
Ik heb ooit een kat gehad die hetzelfde deed als jouw kat. Lepelde het water uit de bak met zijn pootje en likte het van zijn pootje af... heel apart maar niet af te leren vrees ik
Same here, mijn kat steekt zo haar kopje in mijn glas water, of waar ze maar water kan vinden, als ik dan haar een schaaltje met water voorschotel kijkt ze er niet eens naar omquote:Op donderdag 29 december 2005 13:45 schreef Paltos het volgende:
Onze kat durft dat ook wel doen.
Maar ze drinkt ook bijna nooit uit haar waterbakje. Liever uit plassen in de tuin...
dat lijkt me idd leuk uitzienquote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef MouseOver het volgende:
De baldadige etters, hoe durven ze!
Als het een te grote zooi wordt kun je ze eventueel een konijnendrinkfles geven, dat werkt goed.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De pers van m'n zusje verdronk zichzelf met een gewoon bakje
Dat is wel een idee, de mijne drinkt echt zelden uit haar bakje, wel uit de doucheputje (ze lepelt de dekseltje eruit en dan hopsakee) en uit de vuile vaatwas waar water is ingelopen uit de kraan of uit de druppelende kraan zelf drinken. Smerige gewoontes en ik probeer haar al heel lang op andere manieren water te geven.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef MouseOver het volgende:
De baldadige etters, hoe durven ze!
Als het een te grote zooi wordt kun je ze eventueel een konijnendrinkfles geven, dat werkt goed.
Katten fontein.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:31 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik kan het topic niet zo snel terug vinden, maar een tijd geleden was er hier het een en ander te doen over een soort kattenfontein. Dat is een kunststof bol waar het water overheen wordt gepompt. Misschien dat mede FOK!-kers je hiermee kunnen helpen?
Die bedoel ik, bedankt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef Kaatje_1406 het volgende:
[..]
Katten fontein.
Het werkt ideaal!!
En ze zakken ook nog steeds in prijs....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |