Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Linux vs. Windows (om er toch even op in te haken)... beiden hebben hun voor- en nadelen, en ze kunnen naar mijn mening prima naast elkaar bestaan.
Linuxquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:37 schreef nyny83 het volgende:
zullen we maar kappen met de linux-windows discussie?
bij applicaties toevoegen/verwijderenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:24 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nou heb ik bij Ubuntu al een tijdje niet meer in de GUI gewerkt, maar naar mijn weten staat het onder System > Install Software (of iets in die richting). Het lijkt me niet veel simpeler te kunnen. En over welke typfouten heb je het?
[..]
Ik wilde het niet posten dat het een ripoff is iddquote:Dan is je ervaring al zeker verouderdzeker in GNOME is de interface zoveel mooier en logischer geworden (imho) dan Windows. Daarnaast, de GUI van Windows is ook gewoon een ripoff van de Mac...
Als de TS nu gewoon de mail bij zijn provider met IMAP ophaalt is hij overal vanafquote:Op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef IllI het volgende:
Ga IMAP doen jij.. exchange is NIET handig voor wat je wil.
En Apple heeft het weer van Xerox.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik wilde het niet posten dat het een ripoff is idd
Hoe zit het dan met zijn agenda? Kan Outlook deze op een IMAP server opslaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef Bigs het volgende:
Als de TS nu gewoon de mail bij zijn provider met IMAP ophaalt is hij overal vanaf
In de topicstart gaat het alleen over e-mailquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met zijn agenda? Kan Outlook deze op een IMAP server opslaan?
Klikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:15 schreef Bigs het volgende:
[..]
In de topicstart gaat het alleen over e-mail
Nou, dat wilde ik destijds ook, maar omdat ik geen zin had om een Windows-server neer te zetten, was ik met deze next-best oplossing ook tevreden. Uit dat oogpunt heb ik mijn suggestie gegeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
De TS wil ook agenda's delen.. Jij geeft al aan dat het niet kan.... Dan heeft ie er toch geen reet aan?
Die rivaliteit leeft bij mij persoonlijk niet, want ik gebruik beide soorten besturingssystemen en ik ben met beide systemen dolgelukkig.quote:Ok, misschien had ik die laatst opmerking moeten laten varen.. Daar heb je gelijk in.. maar op dat moment zag ik het nut er niet van van jouw posting aangezien het geen goede oplossing is voor de TS...Dus was je weer 1 van die linux gasten die alleen maar post om te zeggen dat linux zo geweldig is en hoe slim je wel niet bent dat je met linux om kan gaan. Daar wordt ik dus zo moe van
Wat we WEL gemeen hebben is dat jij ook liever met console werkt. Nu heb ik veel met cisco gewerkt en dat is ook console werk en dat is toch prettiger... Helaas kan dat in windows niet altijd (lees: bijna nooit)
Verder wil ik er geen woorden meer aan vuilmaken voordat het topic echt op slot gaat. Er zal echter altijd een rivaliteit blijven tussen linux en windowsgebruikers dus dit soort topics zullen altijd blijven bestaan.
Bedoel je nu SMTP of POP/IMAP? Voor SMTP zou ik postfix gebruiken, en voor POP/IMAP zou ik courier gebruiken. Die kun je vast wel vinden in de lijst van packages, toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef Blue Thunder het volgende:
Knopje om een mail server te installeren nog steeds niet gevonden btw...
Sterker nog.. ik heb nog helemaal niks geinstalleerd gekregen buiten de standaardsoftware die erbij zit....
Geweldig zeg.. als je weet hoe het werkt
Hmm, volgens mij moet ik postfix gebruiken.. Ok, ff moeten zoeken en is nu geinstalleerd(schijnt het) ... ik kan em alleen nergens vinden..
Nee, dit gaat helaas niet..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met zijn agenda? Kan Outlook deze op een IMAP server opslaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |