waarom niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:24 schreef IllI het volgende:
waarom uberhaupt exchange... :S
Voor 3 client pc's ? WTFquote:
ok wiseguy, doe eens een suggestie. Ik heb duidelijk beschreven waarom ik het wil.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Voor 3 client pc's ? WTF
Jij bezorgt pizza's met een Mack truck![]()
[afbeelding]
tof, dan gaan we ff testenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
Of kijk eens naar: http://www.desknow.com/
*veegt speeksel weer van het beeldscherm af na lachbui*quote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Voor 3 client pc's ? WTF
Jij bezorgt pizza's met een Mack truck![]()
[afbeelding]
doekje nodigquote:Op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
*veegt speeksel weer van het beeldscherm af na lachbui*![]()
hahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:56 schreef Repeat het volgende:
erm als je instelt dat ie berichten 10 dagen ofzo op de server moet laten staan (gewoon bij je isp dus) dan kan je ze ook op elke pc gewoon ophalen. Hoef je ook niks te synchroniseren.
dit bedoel je toch?
Als je dat zoekt ben je idd met Exchange beste af. Zelfs Exchange 5.5 kan dat wel. Maar dat draait dan weer niet onder 2003quote:
ik kanje welhelpenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hahahapoging tot grappig zijn?
Agenda/ verzonden items enzo![]()
*met neus tegen msn aan gedrukt zit *quote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik kanje welhelpen
maar dat doe ik over msn of email
het is namelijk niet zo eenvoudig![]()
In Windows Server 2003 Enterprise zit geen Exchangequote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Blue Thunder het volgende:
Met Windows 2003 standard zit geen exchange bij. Dan heb je idd sbs of enterprise nodig
Jah kloptquote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
In Windows Server 2003 Enterprise zit geen Exchange
Hij wil ook de agenda's delen enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
waarom stel je niet in outlook in dat hij een copie van het mailtje op de server moet laten staan voor een X aantal dagen. Dan kan je altijd met elke pc de zelfde mail ophalen. En je provider speeld voor mail server
Oooh oke dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hij wil ook de agenda's delen enzo
heb je toevgevoegdquote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
*met neus tegen msn aan gedrukt zit *
Exchange 2003 zit standaard vrij dicht. In tegenstelling tot versie 5.5quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:21 schreef Sportguy het volgende:
Geblocked door zijn provider omdat er klachten over een open-relay smtp-server waren binnengekomen ?
Vertel, vertel....quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:33 schreef Het_Biertje het volgende:
*topic binnen valt*
*BENG BOEM!*
*opstaat*
HOI![]()
Was ik laatst welquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:21 schreef Sportguy het volgende:
Geblocked door zijn provider omdat er klachten over een open-relay smtp-server waren binnengekomen ?
Ik heb eergsiter ontzettend zitten klooien met win2003 totdatie niet meer wilde opstarten en deedtie dat wel kreeg ik meteen geheugen errorsquote:
gaat morgen gewoon nog een keer proberenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Gunner het volgende:
Ik kan je aanraden gewoon je mail via POP op te halen, want ik zie je nog niet echt een Exchange server opzetten. Komt meer bij kijken dan setup.exe draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |