Ja. Ik maar sjorren aan dat bord, zette ik m'n hele gewicht erachter kukelde ik naar achteren omdat de pijl toen wel losliet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Niet verkeerd die moeder, Bjoro...
Mijn top 5 beste Eilanden-grappen:
1. Lijm aan de punt van de nieuwe dartpijlen van Vaduz
en die keer dan dat Tongiemand van de selektiequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:47 schreef methodmich het volgende:
Ach, met Eilanden is er altijd wat te lachen. Andersom is ie ook wel te pakken.
Zal nooit vergeten dat Franky McG zijn befaamde Johan Derksen-imitatie deed en Eilanden dacht een heel interview aan VI te geven!!
Winston of nie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:34 schreef methodmich het volgende:
Dat was een neger.
Trapt Franky 'm toch gewoon doormiddenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Een jeugdspeler van Darthuizen schijnt alles raak te mikken op dit moment hoorde ik.
Klopt. Er zit een kans in dat hij bij de selectie zit komende zaterdag. Maar dat is nog niet helemaal zeker, zijn een paar twijfelgevalletjes in hun selectie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Een jeugdspeler van Darthuizen schijnt alles raak te mikken op dit moment hoorde ik.
Nee, Pedro Negro... Was ergens eind november. Testspelertje.quote:
gewoon tripple 20 op de lat schilderenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
En das handsquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan gooit hij de bal er nog via het aluminium in. Is geen goed plan.
Schiet neem ik aanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan gooit hij de bal er nog via het aluminium in. Is geen goed plan.
In het rijtje van 'm erin hangen en in de hoek leggen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooien is spreektaal voor die jongens.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |