Ik bedoel, jullie spelen elke zondag ofzo tegen een andere club ofzo? Of is dit een beetje fantasie enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Wil je de spelersfoto's van seizoen 2005/2006?
Kom maar eens langs.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:21 schreef martjin het volgende:
[..]
Ik bedoel, jullie spelen elke zondag ofzo tegen een andere club ofzo? Of is dit een beetje fantasie enzo
Het schijnt de de GroenLinks Ultra's een boycot hebben op een combi, dus men kan nog kaarten krijgen voor het uitvak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In het uitvak is nog wel een plekkie denk ik, die gasten nemen nooit veel supporters een toch ?
Dat ligt er aan, soms moeten we op maandag spelen. En natuurlijk af en toe de internationale wedstrijden. Genieten hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:21 schreef martjin het volgende:
[..]
Ik bedoel, jullie spelen elke zondag ofzo tegen een andere club ofzo? Of is dit een beetje fantasie enzo
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Zondag toch Sportpark Heerenveld?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef Bos81 het volgende:
Zondag is de opnamedag, niet zaterdag.
We spelen zaterdag tegen NOS SC, dan ga ik diezelfde dag echt niet zoiets toestaan.
dat blijktquote:Ben scherp medespelers!
Wissel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Zondag toch Sportpark Heerenveld?
Ben scherp medespelers!
Wij zijn geen sneue online voetballersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef martjin het volgende:
Is dit hattrick ofzo? :s
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef martjin het volgende:
Lees je nooit de krant ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef martjin het volgende:
staat toch in de OPquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef martjin het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen wat dit inhoud dan?
Ze spelen gewoon een hoop wedstrijden in de competitie, da's toch niet zo moeilijk?quote:
Precies, hier het verslag van afgelopen woensdag:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze spelen gewoon een hoop wedstrijden in de competitie, da's toch niet zo moeilijk?
quote:Goede generale voor ACFU
Aanstaande zaterdag wacht koploper NOS SC, maar gisteren moest eerst nog gespeeld worden tegen Binnenhofse boys. Zonder al te veel moeite werd de Binnenhofse boys met 4-0 verslagen.
Met de aanstaande topper in het achterhoofd begon ACFU rustig aan de wedstrijd. Het liet zich een beetje terugzakken, maar zorgde er wel voor dat de tegenstander het spel niet kon maken.
In het eerste half uur gebeurde er niets voor beide doelen. Dit was voor ACFU het teken om het tempo te verhogen en te proberen om met een voorsprong te gaan rusten. Na een paar goede mogelijkheden werd de 1-0 in de 42ste minuut gescoord. Bjoro speelde VoreG aan die eerst knap wegdraaide van zijn tegenstander en vervolgens de doelman passeerde om vervolgens de bal in het doel te schuiven.
In de blessuretijd kreeg ACFU nog de uitgelezen mogelijkheid om op 2-0 te komen. Eilanden gaf de bal voor in de richting van de geheel vrijstaande VoreG, die de bal alleen maar voor het intikken had. Maar de jonge spits miste de bal finaal, waardoor de rust werd bereikt met een 1-0 voorsprong voor de bezoekers.
Na de rust zette ACFU het tempo van voor rust voort. Dit resulteerde al snel in een grotere voorsprong. Nadat Spideyman de achterlijn behaalde, bereikte zijn voorzet Dylan Dog die de bal hard in de touwen knalde.
Twee minuten later was het 3-0. Na aangeven van VoreG kon Methodmich de bal vanaf 20 meter de bal in het dak van het doel schieten. Na deze treffer ging het tempo weer omlaag, waardoor de wedstrijd iets inzakte. Binnenhofse Boys probeerde nog wel wat terug te doen, maar het was niet bij machte om door de sterke defensie van ACFU heen te komen.
Kort voor tijd scoorde ACFU nog eenmaal tegen. Uit een goed uitgespeelde counter kon Spideyman geheel vrijstaand de bal in het doel schieten. Dit was meteen het laatste wapenfeit van de wedstrijd, die dus gemakkelijk werd gewonnen door ACFU. Het team lijkt klaar te zijn voor de koploper NOS SC komende zaterdag.
Binnenhofse Boys – AC FOK! United 0-4
41’ 0-1 VoreG (Bjoro)
49’ 0-2 Dylan Dog (Spideyman)
51’ 0-3 MethodMich (VoreG)
88’ 0-4 Spideyman (Vom)
Geel
58’ Bos (BB)
Binnenhofse Boys
Herben
Eerdmans
Nawijn
Halsema
Rouvoet
Hirsi Ali
Ditrich (56’ Marijnissen)
Wilders
Bos
Varela
Kant
AC FOK! United
Pekel
Da_Sandman
The_BoezelaaR
-Vaduz-
SCH
Bjoro
MethodMich
Eilanden (67’ Vom)
VoreG
Dylan Dog (81’ Tha_Dark)
Tong80 (46’ Spideyman)
Effe een antwoord voor martjin, want die snapt er volgens mij geen klote meer van.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:10 schreef martjin het volgende:
Volgens mij niet hoor?
Binnen die klasse zijn we een van de toonaangevende clubs met een steeds groter wordende supportersschare. Daarnaast is er een grote kids-club en ben je uiteraard ook welkom op onze fanclub-dag. Uiteraard spelen we tijdens het seizoen onze competitiewedstrijden, waar je hier de verslagen kan lezen. Daarnaast lees je ook over onze Europese verplichtingen en de wedstrijden van onze internationals, zoals bijvoorbeeld Vaduz.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Effe een antwoord voor martjin, want die snapt er volgens mij geen klote meer van.
In 1992 is FC Wageningen failliet gegaan, echter de supporters zijn als vriendenteam verdergegaan. Als Wageningen United in het begin, maar nadat veel spelers vaste klant waren op Fok! is er besloten om onder de naam AC Fok! United verder te gaan.
We zijn begonnen als 5e klasse amateurvereniging en spelen momenteel in de 1e klasse, met vooruitzicht naar de hoofdklasse. In dit topic wordt er over de wedstrijden gesproken etc.....
Ik dactht dat het allemaal fantasie was, leuk hoor danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Effe een antwoord voor martjin, want die snapt er volgens mij geen klote meer van.
In 1992 is FC Wageningen failliet gegaan, echter de supporters zijn als vriendenteam verdergegaan. Als Wageningen United in het begin, maar nadat veel spelers vaste klant waren op Fok! is er besloten om onder de naam AC Fok! United verder te gaan.
We zijn begonnen als 5e klasse amateurvereniging en spelen momenteel in de 1e klasse, met vooruitzicht naar de hoofdklasse. In dit topic wordt er over de wedstrijden gesproken etc.....
Zeker, kom een keertje kijken! Leuk niveau voetbal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:28 schreef martjin het volgende:
[..]
Ik dactht dat het allemaal fantasie was, leuk hoor dan![]()
Martijn, stuur anders even een mailtje naar de commercieel manager en dan kan je misschien wel een keertje een match bekijken vanuit een van de skyboxenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, kom een keertje kijken! Leuk niveau voetbal.
Nee, dat kan ik niet. Of het is meedoen, of het is thuisblijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, kom een keertje kijken! Leuk niveau voetbal.
Als je kan voetballen kan je best een keer meetrainen hoor. Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:33 schreef martjin het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Of het is meedoen, of het is thuisblijven![]()
Nee wageningen is toch net iets te ver van mij huisjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je kan voetballen kan je best een keer meetrainen hoor. Hoe oud ben je?
We spelen ook wel eens uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:46 schreef martjin het volgende:
[..]
Nee wageningen is toch net iets te ver van mij huisje![]()
En ik ben 16 lentes jong
Het jeugdelftal traint op hetzelfde complex, als je zegt dat je van hier bent mag je vast wel een keer meeballen..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:46 schreef martjin het volgende:
[..]
Nee wageningen is toch net iets te ver van mij huisje![]()
En ik ben 16 lentes jong
Tja, het is een gave hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Vragen voor Boezelaar komen morgen. Schijnt dat er nogal wat lingerie is meegestuurd door meiden van 16,17. Dus ze zitten de vragen er tussenuit te vissen.
*proest*quote:
Eilandenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
Goede antwoorden Boez!
Wie is volgende week?
Ja, nieuwe spelers kunnen we in principe altijd gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef Ubeydullah het volgende:
mag ik binnengehaald worden als superscorenderonaldinhoklassespits?
Mag ie zich eerst wel eens even bewijzen in een lager team coach.... We scoren zat nu...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nieuwe spelers kunnen we in principe altijd gebruiken.
Dat gaat uiteraard ook gebeuren.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mag ie zich eerst wel eens even bewijzen in een lager team coach.... We scoren zat nu...
Ja, dat klopt. In principe was hij al uit de selectie gezet overigens, maar was nog niet in de OP verwerkt of hier gemeld.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:58 schreef AirRaid het volgende:
Woutertje, kun je denk ik ook wel uit de selectie schrappen!
Is dat die club waar standaard geen uitpubliek is vanwege dat verschrikkelijke clublied?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Woutertje is naar VV Torremolinos
Zjroentje is naar Rowwen Hêze.
Beiden een buitenlandse transfer dus.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Is dat die club waar standaard geen uitpubliek is vanwege dat verschrikkelijke clublied?
Vind je het gek?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Is dat die club waar standaard geen uitpubliek is vanwege dat verschrikkelijke clublied?
Daar komt ook steeds minder publiek....de schoonmakers van het uitvak moeten de hele tijd al dat stront eruit scheppen, en ze zijn gaan staken hoorde ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:41 schreef AirRaid het volgende:
bijna elke wedstrijd van hun is ook een risico wedstrijd
Jong AC FOK! United #17: Spelers gezocht!! Meld je aanquote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef Ubeydullah het volgende:
mag ik binnengehaald worden als superscorenderonaldinhoklassespits?
Ja,, dat is mogelijk. Ik zal proberen om op iedere zondagavond dan deze namen door te geven.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:45 schreef AirRaid het volgende:
Bos81 is het misschien mogelijk dat jij me na de wedstrijden van het eerste een lijste geeft met welke spelers in mogelijk kan opstellen bij het tweede?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,, dat is mogelijk. Ik zal proberen om op iedere zondagavond dan deze namen door te geven.
.
Het verslag van de wedstrijd van gisteren (VV Grambergen thuis, 3-1 winst) volgt morgenavond of zaterdag.quote:Koploper loopt uit op AC FOK! United
NOS SC liet zaterdagavond duidelijk zien, waarom het de koploper in de competitie is. Met goed verzorgd voetbal won het vrij eenvoudig van een van de concurrenten AC FOK! United.
NOS SC was vanaf de aftrap de gevaarlijkste ploeg. Na een paar goede kansen kwam de thuisploeg in de 15e minuut verdiend op voorsprong. Een schot op doel van Maalderink werd eerst nog gekeerd door Pekel, maar in de rebound was het Van Gelder die de bal uitstekend in het dak van het doel schoot.
Na dit doelpunt bleef het de wedstrijd controleren zonder echt tot uitgespeelde kansen te komen. De rust werd dan ook bereikt met de 1-0 in het voordeel van de thuisploeg.
Ook in de tweede helft was het de thuisploeg die de wedstrijd domineerde en controleerde. ACFU kwam er totaal niet aan te pas. Gelukkig kan het vertrouwen op een sterke defensie waardoor NOS SC niet kon uitlopen naar een monsterscore.
Toch werd er in de tweede helft nog 1 keer gescoord door de thuisploeg. Tijdens een scrimmage in de 16 meter beroerde VoreG volgens de scheidsrechter de bal met de hand. De toegekende strafschop werd hard en goed ingeschoten door Snoeks.
Door deze overwinning vergroot NOS SC de voorsprong op de concurrentie tot 4 punten en zet een goede stap in de richting naar de titel, maar de weg is nog lang en het gat niet groot.
NOS SC – AC FOK! United 2-0
15’ 1-0 Van Gelder
72’ 2-0 Snoeks (pen)
Gele kaarten
59’ FrankyMcG (ACFU)
63’ De Graaff (NOS)
63’ Tong80 (ACFU)
82’ The_BoezelaaR (ACFU)
NOS SC
Kersseboom
Grueter
Van Peperstraten (59’Stomphorst)
Snoeks
Dijkstra
Smeets
Ten Napel (46’De Graaff)
Borst
Maalderink
Egbers
Van Gelder
AC FOK! United
Pekel
Da_Sandman
The_BoezelaaR
-Vaduz-
FrankyMcG
Eilanden
MethodMich
Dolle_hond (71’ Bjoro)
VoreG
Dylan Dog
Tong80
Doet Gabon uberhaupt wel eens mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
Omdat Burkina Faso niet mee doet. Zelfde als Gabon voor Yapo.
Overigens niet voor herhaling vatbaar, dat diep in de ogen kijken. Doet SCH ook met enige regelmaat, hou ik toch niet zo vanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een kraters zaten daarin ja, ik kon af en toe Boez recht in de ogen kijken terwijl ik veel langer ben.
ongeveer hetzelfde als die nieuw zeelanders die even het hele veld in elkaar stampen voor een wedstrijd. Zo irritant krijg je gewoon kraters in het veldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:20 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben wel eens meegedaan, ergens in de jaren '90. Hadden toen een mooi ritueel. Voor de wedstrijd gingen ze in een kring staan en dan urineerde de aanvoerder op het veld, om de goden van het gras gunstig te stemmen.
ik las:quote:Klopt het dat jij altijd het beste voetbalt als je vrouw een string draagt?
Omar Palacios, Alkmaar, 13 jaar
iddquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Eilanden schiet niet op zeg. Arme kids.
Ik ben overigens wel mijn flesje zwarte haarverf kwijt. Het zal toch niet dat hij die per ongeluk...... Het is vrij moelijk uitwasbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
EILANDEN
kom van die plee af!!
Dat heb je goed gezien Andy, jij hebt er kijk op! Ik zorg inderdaad voor balans op het middenveld en laat andere spelers beter spelen. Door mij spelen Methodmich en Bjoro bijvoorbeeld zo goed!quote:Jij bent een speler die ze ideale waterdrager noemen. Hoe zie je dat zelf?
Andy de Beer, Groningen, 12 jaar
Muy bien Carlito! Dat klopt inderdaad! Maar Puerto Rico besloot zich niet in te schrijven voor de WK-kwalificatie voor 2006, dus daarom hoefde AC FOK! United me niet te missen. PR deed dat om geld te sparen, want ik weet dat ze bezig zijn met een coach die WK-kwalificatie garandeert. Iedereen denkt dat hij bondscoach wordt van Engeland, maar volgens mij zit hij de komende jaren gewoon met een pina colada op een hagelwit strandquote:Klopt het dat jij interlands zou mogen spelen voor Puerto Rico?
Carlos Domínguez, Leeuwarden, 11 jaar
Ik moet het hebben van mijn techniek, maar ik vind het niet erg om soms eens ouderwets te bikkelen. Dat komt waarschijnlijk door mijn Utrechtse achtergrond. Daarnaast luister ik goed naar oudere spelers als SCH en Tong, want van hen kan ik nog veel leren!quote:Wat zijn jouw sterke punten als voetballer?
Ellert Franssen, Assen, 10 jaar
Dat zijn er veel te veel om op te noemen Graddus! En ik vind elke grap leuk, maar soms kunnen spelers er niet om lachen. Methodmich was bijvoorbeeld best boos toen ik tijgerbalsem in zijn onderbroek had gesmeerd en Vaduz vond de vaseline in zijn sokken ook niet erg leuk. Maar iedereen moest wel erg lachen toen ik SCH's schoenen aan de vloer had vastgeplakt!quote:Jij schijnt één van de grappenmakers van de selectie te zijn. Wat vind je zelf je beste grap?
Graddus Heiligenberg, Dronten, 13 jaar
Vroeger, toen Eilanden nog een klein Eilandje was, had ik een grote droom: spelen bij FC Utrecht! Maar inmiddels zijn we als AC FOK! United naar zo'n hoog niveau gegroeid dat ik niet meer wil vertrekken. Maar als we klaar zijn met de wedstrijd informeer ik altijd als eerste wat Utreg heeft gedaan!quote:Klopt het dat jij al jaren droomt van een transfer naar FC Utrecht?
Iris Jopen-Grote, Apeldoorn, 14 jaar
Ik ga met iedereen goed om Kennedy. We zijn een echt vriendenteam! Maar net als echte vrienden hebben we ook wel eens flinke ruzie in de kleedkamer!quote:Heb jij goede vrienden in de selectie of ga je met iedereen even goed om?
Kennedy Lammers, Putten, 9 jaar
Opa Eilanden, die vroeger altijd een goede verdediger was, nam me altijd mee naar modderige grasveldjes in de buurt en liet me net zolang slidings maken totdat ik geen 'boeh' of 'bah' meer kon zeggen. Na afloop gingen we dan altijd een broodje pindakaas eten met een glas roosviceequote:Hoe ben je zo goed geworden in slidings?
Marcio Namibio, Veenendaal, 10 jaar
Hoe weet jij dat Omar? Dat is inside-information! Maar het klopt wel. David Beckham van Real Madrid speelt altijd het beste als hij de string van zijn vrouw draagt. Ik heb dat ook een keer geprobeerd, maar dat zat niet lekker en ik werd al na 20 minuten gewisseld! Daarom laat ik haar een string dragen. Sindsdien speel ik ook beter!quote:Klopt het dat jij altijd het beste voetbalt als je vrouw een string draagt?
Omar Palacios, Alkmaar, 13 jaar
Dat zijn geen voorgedrukte kaarten Quincy! Dat is mijn handschrift! Maar mijn handschrift is zo mooi, dat het lijkt alsof het gedrukt staat!quote:Hoe kom jij aan die leuke kaarten met voorgedrukte handtekening, die je altijd stuurt naar fans?
Quincy Rongen, Delft, 10 jaar
Sanne, als je goed hebt opgelet heeft het hele elftal (behalve Tong) sinds kort een aparte manier van juichen. Daarvoor hebben we een choreograaf voor ingehuurd die ons iedere donderdagmiddag nieuwe trucjes leert om nóg beter te juichen. De enige die niets van al die poespas moet hebben is Tong.. als die scoort dan gooit hij gewoon zijn handen de lucht in en steekt zijn tong uit zijn mond. Zo deed hij het vroeger ook en 'vroeger was alles beter' zegt hij.quote:Hoe is jouw aparte manier van doelpunten vieren ontstaan?
Sanne Teeuwen, Etten-Leur, 8 jaar
Ze zijn gewoon jaloers dat wij een opvallende haarkleur hebben en zij niet! Wij vallen tenminste op! Volgende keer gewoon niet meer boos worden Ulrich, als kinderen met 'melkboerenhondenhaar' je plagen, dat is gewoon puur de kift!quote:Word jij boos als ze over je haarkleur plagen? Ik zelf wel!
Ulrich Visser, Roermond, 10 jaar
Wilhelm, dat klopt niet, dat is Da_Sandman! Hij is de pokerkampioen van de selectie! Het gaat zelfs zo ver dat hij bij uitwedstrijden in de bus met zijn laptop online gaat om pokertoernooien te spelen. Soms verspeelt hij al de winstpremie, voordat we uberhaupt gespeeld hebben!quote:Ben jij de kaartkampioen van AC Fok! United of is dat verzonnen?
Wilhelm Xevius, Ooltgensplaat, 13 jaar
Je hoort Ali B, hardcore to the bonequote:Doe jij wel eens Ali B luisteren?
Youssef Zaouiri, Almere, 9 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |