abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 17:39:35 #251
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34349273
Ik wil graag dit interview beginnen met een bedankje. Ik wil graag alle kinderen bedanken, zonder jullie zou ACFU een stuk minder leuk zijn. Jullie zijn allemaal toppers

Volgens mijn neef ben jij eigenlijk van adel en stam je af van baron den Boezelaere, maar ik dacht dat het niet zo is. Hoe zit dat?
Arend Zetjes, Delfzijl, 12 jaar
Zelf dacht ik vroeger dat je neef gelijk had. Maar ik heb er vorig jaar onderzoek naar gedaan, en het blijkt niet zo te zijn. Mijn naam lijkt er zo op omdat mijn familie vroeger in het gebied van deze baron woonde. Meer weet ik er ook niet van.

Wat is jouw favoriete positie in het veld en zou je die ook opeisen?
Brintje Ypema, Franeker, 10 jaar
Ik ben opgeleid bij Jong-ACFU als rechtsback, maar ik ben door de vorige trainer centraal gezet en dat is veel leuker. Je hebt meer met het spel te maken, en mijn lange trap is nu van meer nut. Opeisen heeft geen zin, ik sta toch wel vaak in de basis

Hoe verklaar je jouw aantrekkingskracht op jonge meiden en heb je tips voor me?
Christon Xavier, Emmen, 14 jaar
Tja. Ik doe het niet met opzet, laat dat duidelijk zijn. Begrijp goed, ik ben zelf ook nog maar 21, misschien dat het iets is met mijn babyface. De beste tip is dat je je van geen enkele tip iets moet aantrekken, behalve de mijne. En gebruik dus altijd de zin: Ken jij mij niet ergens van? Succes.

Jij schijnt net als Vom nogal te drinken. Is dat niet lastig op het veld?
Dave Wouters, Biddinghuizen, 11 jaar
Vom en ik willen nog wel eens een biertje meer drinken dan de rest, dat is waar. En we gaan misschien ook wel wat vaker uit dan de rest van de selectie. Maar vergeet niet dat wij nog jong zijn. En avonden voor wedstrijden en wedstrijddagen voor de wedstrijd drink ik nooit (teveel, red) want voetbal gaat voor alles.

Hoe kijk je tegen voetbalhumor aan en wat was de beste grap bij AC Fok! United die je meemaakte?
Ellert Vlimmerse, Ruurlo, 10 jaar
Voetbalhumor is leuk, het hoort erbij. Zo was ik zelf ooit onderdeel van de beroemde autograp. Ik had net een nieuwe auto gekocht, en na het douchen hadden ze hem op bierkratjes gezet en de wielen eronder vandaan gehaald. Toen moest ik met de bus.
De beste grap die ik heb meegemaakt bij ACFU is toch wel die van Eilanden. Hij heeft ooit zwart papier voor de ramen van Tong80 geplakt. Die hebben we vervolgens 6 dagen niet gezien, omdat hij steeds als hij wakker werd dacht dat het nog nacht was. Vandaar dat een van zijn bijnamen slaapkop is.

Heb je huisdieren?
Franka Uterus, Velp, 7 jaar
Ik heb een kat. Hij heet Jack Daniels. In tegenstelling tot mij is hij wel van adel, ik heb papieren over hem en zijn familie die teruggaan tot 1846. Maar ik noem hem gewoon Sjaak hoor.

Als Chelsea jou een miljoenensalaris biedt, ga je dan of doet geld je niks?
Guillaume Teterissa, Den Helder, 10 jaar
Ik zal niet zeggen dat geld me niks doet. Geld is fijn, zeker om te hebben. Maar ik ben nog maar net 21, verdien goed bij ACFU en speel samen met mijn vrienden. Ik wil mijn huidige leven niet opgeven voor een bestaan bij Chelsea. Ik wil Oranje halen bij ACFU, en Europees succes.

Waarom had jij vorig seizoen eventjes een staartje?
Hannelore Smeets, Roermond, 9 jaar
Vorig jaar speelde ik nog op een jeugdcontract, en na een paar avondjes stappen met Vom en VoreG was mijn geld een tijdje op. Toen moest ik wachten om naar de kapper te gaan tot ik weer geld had. En mijn toenmalige vriendin vond het leuk, maar die is weggegaan op dezelfde dag dat ik terugkwam van de kapper.

Welke trainer is voor jou tot nu toe het belangrijkst geweest?
Ingmar Roodebol, Axel, 13 jaar
Ondanks dat ik Bos een hele goede trainer vind, zeg ik hier AirRaid. Die zag het in mij zitten en liet me debuteren toen ik nog maar 19 was. Dankzij hem heb ik nu als 21-jarige al heel veel ervaring. Ook was het AirRaid die me van rechtsback naar het centrum schoof, waar ik hem nog elke dag voor dank.

Ik voetbal veel op straat, dan doen we panna enzo. Denk je dat zoiets op het veld ook kan?
Jasar Qouala, Rotterdam, 10 jaar
Natuurlijk kan zoiets in het veld. Let maar eens goed op Tong80 en methodmich. Die doen in een wedstrijd vaak dingen waar de rest van de selectie paf van staat. Ikzelf doe het nooit. Als verdediger moet je overzicht houden, en niet te moeilijk doen.

Hoe vaak kan je hooghouden?
Kevin Pols, Oss, 7 jaar
Zoals je weet ben ik geen technisch wonder. De laatste keer dat ik het heb gemeten was in een wedstrijdje tegen Eilanden. Hij won, ik haalde maar 43.

Geef jij kinderen altijd een handtekening?
Lennert Opperdoes, Bilthoven, 8 jaar
Ja. Kinderen zijn belangrijk voor een voetbalclub, ook voor ACFU. Jullie zijn supporters, voor een hele lange tijd. En jullie enthousiasme bij trainingen en wedstrijden geeft mij vaak zo'n goed gevoel, daar wil ik wel wat voor terugdoen

Vind jij dat meisjes ook op voetbal mogen?
Mariska Nieuwenhuizen, Zelhem, 9 jaar
Ik weet dat het gerucht gaat dat ik daar tegen zou zijn. Dat is absoluut NIET waar. Natuurlijk mogen meisjes op voetbal. Ik heb alleen ooit gezegd tegen Zjroentje toen we ietwat beschonken in het clubhuis zaten dat de vrouwen die voetballen ook wel iets aan hun uiterlijk mogen doen. Maar dat is helemaal uit zn verband getrokken.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34349379
Goede antwoorden Boez!

Wie is volgende week?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34350557
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
Goede antwoorden Boez!

Wie is volgende week?
Eilanden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_34351994
Wie heeft de redactiecensuur gedaan bij The_BoezelaaR ?
  zondag 22 januari 2006 @ 19:36:53 #255
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34353199
Ik denk dat de vertalers met al die Breezah taal best moeite hebben gehad
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_34358647
mag ik binnengehaald worden als superscorenderonaldinhoklassespits?
pi_34360162
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef Ubeydullah het volgende:
Ja, nieuwe spelers kunnen we in principe altijd gebruiken.
pi_34361840
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, nieuwe spelers kunnen we in principe altijd gebruiken.
Mag ie zich eerst wel eens even bewijzen in een lager team coach.... We scoren zat nu...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34361875
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Mag ie zich eerst wel eens even bewijzen in een lager team coach.... We scoren zat nu...
Dat gaat uiteraard ook gebeuren.
pi_34364234
Woutertje, kun je denk ik ook wel uit de selectie schrappen!
pi_34371487
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:58 schreef AirRaid het volgende:
Woutertje, kun je denk ik ook wel uit de selectie schrappen!
Ja, dat klopt. In principe was hij al uit de selectie gezet overigens, maar was nog niet in de OP verwerkt of hier gemeld.

Zelfde geldt voor Zjroentje overigens .
pi_34372609
Opruiming in de winterstop
pi_34387663
Woutertje is naar VV Torremolinos

Zjroentje is naar Rowwen Hêze.

Beiden een buitenlandse transfer dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_34388466
Die Zjroen was al een tijdje aan het flirten, die taalbarriere was uiteindelijk toch het probleem.
That's all folks!
pi_34392164
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Woutertje is naar VV Torremolinos

Zjroentje is naar Rowwen Hêze.

Beiden een buitenlandse transfer dus.
Is dat die club waar standaard geen uitpubliek is vanwege dat verschrikkelijke clublied?
pi_34399622
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Is dat die club waar standaard geen uitpubliek is vanwege dat verschrikkelijke clublied?
pi_34400241
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Vind je het gek?
" 't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat het uitvak zich met stront vult "

Nou niet bepaald vriendelijk tegenover de supporters. .
Hoi.
pi_34400276
bijna elke wedstrijd van hun is ook een risico wedstrijd
pi_34400293
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:41 schreef AirRaid het volgende:
bijna elke wedstrijd van hun is ook een risico wedstrijd
Daar komt ook steeds minder publiek....de schoonmakers van het uitvak moeten de hele tijd al dat stront eruit scheppen, en ze zijn gaan staken hoorde ik
Hopen dat we niet nog Europees tegen die gasten moeten spelen
Hoi.
pi_34471996
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef Ubeydullah het volgende:
Jong AC FOK! United #17: Spelers gezocht!! Meld je aan
pi_34487390
Ja, gewoon op proef bij de jeugd. Dan kan je altijd nog doorgroeien.
www.thuisuiteten.nl
pi_34491801
Bos81 is het misschien mogelijk dat jij me na de wedstrijden van het eerste een lijste geeft met welke spelers in mogelijk kan opstellen bij het tweede?
pi_34491912
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:45 schreef AirRaid het volgende:
Bos81 is het misschien mogelijk dat jij me na de wedstrijden van het eerste een lijste geeft met welke spelers in mogelijk kan opstellen bij het tweede?
Ja,, dat is mogelijk. Ik zal proberen om op iedere zondagavond dan deze namen door te geven.
.
pi_34492096
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja,, dat is mogelijk. Ik zal proberen om op iedere zondagavond dan deze namen door te geven.
.
pi_34494662
quote:
Koploper loopt uit op AC FOK! United

NOS SC liet zaterdagavond duidelijk zien, waarom het de koploper in de competitie is. Met goed verzorgd voetbal won het vrij eenvoudig van een van de concurrenten AC FOK! United.

NOS SC was vanaf de aftrap de gevaarlijkste ploeg. Na een paar goede kansen kwam de thuisploeg in de 15e minuut verdiend op voorsprong. Een schot op doel van Maalderink werd eerst nog gekeerd door Pekel, maar in de rebound was het Van Gelder die de bal uitstekend in het dak van het doel schoot.

Na dit doelpunt bleef het de wedstrijd controleren zonder echt tot uitgespeelde kansen te komen. De rust werd dan ook bereikt met de 1-0 in het voordeel van de thuisploeg.

Ook in de tweede helft was het de thuisploeg die de wedstrijd domineerde en controleerde. ACFU kwam er totaal niet aan te pas. Gelukkig kan het vertrouwen op een sterke defensie waardoor NOS SC niet kon uitlopen naar een monsterscore.

Toch werd er in de tweede helft nog 1 keer gescoord door de thuisploeg. Tijdens een scrimmage in de 16 meter beroerde VoreG volgens de scheidsrechter de bal met de hand. De toegekende strafschop werd hard en goed ingeschoten door Snoeks.

Door deze overwinning vergroot NOS SC de voorsprong op de concurrentie tot 4 punten en zet een goede stap in de richting naar de titel, maar de weg is nog lang en het gat niet groot.

NOS SC – AC FOK! United 2-0
15’ 1-0 Van Gelder
72’ 2-0 Snoeks (pen)

Gele kaarten
59’ FrankyMcG (ACFU)
63’ De Graaff (NOS)
63’ Tong80 (ACFU)
82’ The_BoezelaaR (ACFU)

NOS SC
Kersseboom

Grueter
Van Peperstraten (59’Stomphorst)
Snoeks
Dijkstra

Smeets
Ten Napel (46’De Graaff)
Borst

Maalderink
Egbers
Van Gelder

AC FOK! United
Pekel

Da_Sandman
The_BoezelaaR
-Vaduz-
FrankyMcG

Eilanden
MethodMich
Dolle_hond (71’ Bjoro)

VoreG
Dylan Dog
Tong80
Het verslag van de wedstrijd van gisteren (VV Grambergen thuis, 3-1 winst) volgt morgenavond of zaterdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')