Pitchfork probeert die ook al een jaar aan hun lezers op te dringen, maar op de een of andere manier krijg ik bij haar niet het kwartje der briljantheid dat ik bij M.I.A. wel had.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef hydraulix het volgende:
Britse Grime mc van 19 jaar oud! Past in hetzelfde straatje als M.I.A en qua sound doet ze niet onder (hoewel ik M.I.A. gewoon de bom vind). Wordt al genoemd op 3voor12.
Sommige mensen zien het gewoon wat sneller dan anderen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef Zanderrr het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat Annie nou zoveel beter maakt dan de meuk die je meestal op TMF hoort. Bij de Subjectivisten krijgen ze er ook al geen genoeg van...
Heb je helemaal geijk in. Ik vind haar qua sound om eerijk te zijn behoorlijk saai. M.I.A. is inderdaad gewoon briljant.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef Grobbel het volgende:
Pitchfork probeert die ook al een jaar aan hun lezers op te dringen, maar op de een of andere manier krijg ik bij haar niet het kwartje der briljantheid dat ik bij M.I.A. wel had.
De mensen van de subjectivisten zijn m.i. wel de eerste om goed-in-elkaar-zittende popmuziek te waarderen, en te scheiden van wegwerppopmuziek (waar op zich ook niets mis mee is hoor).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef Zanderrr het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat Annie nou zoveel beter maakt dan de meuk die je meestal op TMF hoort. Bij de Subjectivisten krijgen ze er ook al geen genoeg van...
Leuk Oud en Nieuw feestje was dat LMK.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
De mensen van de subjectivisten zijn m.i. wel de eerste om goed-in-elkaar-zittende popmuziek te waarderen, en te scheiden van wegwerppopmuziek (waar op zich ook niets mis mee is hoor).
Absoluut, met die reclame boost zou dat best eens een goede hype kunnen worden, helemaal niet meer bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
LPG is ook wel een veelbelovend bandje.
hype-technisch natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Zonde dat zo'n band dat nodig denkt te hebben natuurlijk.
Los daarvan is LPG 2005-werk.
Ze zijn toch nog niet doorgebroken? Waarom is het dan 2005 werk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Zonde dat zo'n band dat nodig denkt te hebben natuurlijk.
Los daarvan is LPG 2005-werk.
Niet doorgebroken? Bij een groot publiek misschien niet, maar verder is LPG gewoon enorm bekend en alom geloofd meestentijds.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze zijn toch nog niet doorgebroken? Waarom is het dan 2005 werk.![]()
Als ik me niet vergis heeft zij Noorderslag afgezegd omdat ze die dagen in de studio zit met de Neptunes... dus die zal idd aardig gehyped worden denk ik!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Lady Sovereign
Britse Grime mc van 19 jaar oud! Past in hetzelfde straatje als M.I.A en qua sound doet ze niet onder (hoewel ik M.I.A. gewoon de bom vind). Wordt al genoemd op 3voor12.
Daar is ie weer, le connaisseur!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet doorgebroken? Bij een groot publiek misschien niet, maar verder is LPG gewoon enorm bekend en alom geloofd meestentijds.
Pulleeze.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Spacekees
Ja lekker makkelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Op jou reageer ik maar niet eens meer, je kan blijkbaar niet normaal doen. Jammer.
Wel beetje mee eens. Als je het over hype hebt, heb je het dan over hypes van K3-formaat of over doorbrekende bandjes? Bar weinig mensen zijn bekend met LPG, en als ze dit jaar doorbreken kan je denk ik ook niet gaan spreken van een hype.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
LPG enorm bekend? Bij wie dan? Hooguit bij een klein groepje die-hard-muziekliefhebbers en mensen die ze kennen uit het voorprogramma van Spinvis.
En Racoon dan? Hadden jaren geleden een hitje met Feel Like Flying. Hebben nu een megahit gehad met Love You More. Ik noem dat een nieuwe doorbraak en vind het ook een behoorlijke hype! Sowieso in de zin dat meer mensen het kennen en er weg van zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Doorgebroken zijn ze immers al in 2005. Debuut bij een voor Nederlandse begrippen zeer gerenommeerd label, lovende kritieken in de toonaangevende muziekmedia. Dan ben je de hype voorbij.
Je breekt in mijn ogen pas door in dat genre als je een relatief groot publiek weet te bereiken, je album bij de Plato ligt, een single released, op Kink word gedraaid, een fatsoenlijke achterban weet te creeeren en -eventueel- een podium mag bespelen op een van Neerlands grotere popfestivals.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Doorgebroken zijn ze immers al in 2005. Debuut bij een voor Nederlandse begrippen zeer gerenommeerd label, lovende kritieken in de toonaangevende muziekmedia. Dan ben je de hype voorbij.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef methodmich het volgende:
LPG ligt bij de Plato, staat op Eurosonic en heeft op Motel Mozaique gestaan, heeft een single uit gehad die 40e werd in 3voor12s Song van het Jaar, stond in de Outlaw 41. Dus wat moeten ze nog meer doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |