abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:54:33 #151
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_33901475
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef hydraulix het volgende:
Britse Grime mc van 19 jaar oud! Past in hetzelfde straatje als M.I.A en qua sound doet ze niet onder (hoewel ik M.I.A. gewoon de bom vind). Wordt al genoemd op 3voor12.
Pitchfork probeert die ook al een jaar aan hun lezers op te dringen, maar op de een of andere manier krijg ik bij haar niet het kwartje der briljantheid dat ik bij M.I.A. wel had.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:01:33 #152
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_33901722
Ik snap ook nog steeds niet wat Annie nou zoveel beter maakt dan de meuk die je meestal op TMF hoort. Bij de Subjectivisten krijgen ze er ook al geen genoeg van...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_33901764
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef Zanderrr het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat Annie nou zoveel beter maakt dan de meuk die je meestal op TMF hoort. Bij de Subjectivisten krijgen ze er ook al geen genoeg van...
Sommige mensen zien het gewoon wat sneller dan anderen.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:15:17 #154
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_33902276
Tja, om naar te kijken vind ik ook niet vervelend, hoor..
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_33904571
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef Grobbel het volgende:
Pitchfork probeert die ook al een jaar aan hun lezers op te dringen, maar op de een of andere manier krijg ik bij haar niet het kwartje der briljantheid dat ik bij M.I.A. wel had.
Heb je helemaal geijk in. Ik vind haar qua sound om eerijk te zijn behoorlijk saai. M.I.A. is inderdaad gewoon briljant.
pi_33907276
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef Zanderrr het volgende:
De mensen van de subjectivisten zijn m.i. wel de eerste om goed-in-elkaar-zittende popmuziek te waarderen, en te scheiden van wegwerppopmuziek (waar op zich ook niets mis mee is hoor).
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_33907617
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

De mensen van de subjectivisten zijn m.i. wel de eerste om goed-in-elkaar-zittende popmuziek te waarderen, en te scheiden van wegwerppopmuziek (waar op zich ook niets mis mee is hoor).
Leuk Oud en Nieuw feestje was dat LMK.

Die 'Bloodshy and Avant', die ook Toxic voor Britney maakten zitten achter een deel van de nummers van Annie, dat hoor je ook wel, staan een paar prima nummers op de plaat.
Aldus.
pi_33910110
LPG is ook wel een veelbelovend bandje.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:23:06 #159
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33911012
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
LPG is ook wel een veelbelovend bandje.
Absoluut, met die reclame boost zou dat best eens een goede hype kunnen worden, helemaal niet meer bij stil gestaan.
pi_33912500
Zonde dat zo'n band dat nodig denkt te hebben natuurlijk.

Los daarvan is LPG 2005-werk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:39:02 #161
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33913842
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:

hype-technisch natuurlijk niet
pi_33923156
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:

Ze zijn toch nog niet doorgebroken? Waarom is het dan 2005 werk.
pi_33936774
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ze zijn toch nog niet doorgebroken? Waarom is het dan 2005 werk.
Niet doorgebroken? Bij een groot publiek misschien niet, maar verder is LPG gewoon enorm bekend en alom geloofd meestentijds.
www.thuisuiteten.nl
pi_33946185
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Lady Sovereign

Britse Grime mc van 19 jaar oud! Past in hetzelfde straatje als M.I.A en qua sound doet ze niet onder (hoewel ik M.I.A. gewoon de bom vind). Wordt al genoemd op 3voor12.
Als ik me niet vergis heeft zij Noorderslag afgezegd omdat ze die dagen in de studio zit met de Neptunes... dus die zal idd aardig gehyped worden denk ik!

Verder ben ik ook zeer benieuwd naar het album van Typhoon... ondanks zijn jonge leeftijd vind ik hem een zeer goede lyricist
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_33948260
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Niet doorgebroken? Bij een groot publiek misschien niet, maar verder is LPG gewoon enorm bekend en alom geloofd meestentijds.
Daar is ie weer, le connaisseur!
LPG enorm bekend? Bij wie dan? Hooguit bij een klein groepje die-hard-muziekliefhebbers en mensen die ze kennen uit het voorprogramma van Spinvis.
pi_33949719
Op jou reageer ik maar niet eens meer, je kan blijkbaar niet normaal doen. Jammer.
www.thuisuiteten.nl
pi_33949916
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Spacekees
Pulleeze.

Dat bekende nummer van 'm begint met "ik kom terug met een bek met een dubbel zo droog vermogen" (correct me if I'm wrong).
Terug? Hoezo terug? Terug waarvan? Mij kwam-ie niet bekend voor hoor.

En hoewel ik echt lol heb gehad om ik wil een meisje mag hij wat mij betreft onder de eerste de beste steen kruipen die zijn pad kruist.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33950046
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Op jou reageer ik maar niet eens meer, je kan blijkbaar niet normaal doen. Jammer.
Ja lekker makkelijk.

Wel verstandig overigens.
pi_33950184
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

LPG enorm bekend? Bij wie dan? Hooguit bij een klein groepje die-hard-muziekliefhebbers en mensen die ze kennen uit het voorprogramma van Spinvis.
Wel beetje mee eens. Als je het over hype hebt, heb je het dan over hypes van K3-formaat of over doorbrekende bandjes? Bar weinig mensen zijn bekend met LPG, en als ze dit jaar doorbreken kan je denk ik ook niet gaan spreken van een hype.
pi_33950295
Doorgebroken zijn ze immers al in 2005. Debuut bij een voor Nederlandse begrippen zeer gerenommeerd label, lovende kritieken in de toonaangevende muziekmedia. Dan ben je de hype voorbij.
www.thuisuiteten.nl
pi_33950413
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Doorgebroken zijn ze immers al in 2005. Debuut bij een voor Nederlandse begrippen zeer gerenommeerd label, lovende kritieken in de toonaangevende muziekmedia. Dan ben je de hype voorbij.
En Racoon dan? Hadden jaren geleden een hitje met Feel Like Flying. Hebben nu een megahit gehad met Love You More. Ik noem dat een nieuwe doorbraak en vind het ook een behoorlijke hype! Sowieso in de zin dat meer mensen het kennen en er weg van zijn.
pi_33950483
Ja, maar die hebben ook de hele geschiedenis met de vuilniswagen achter de rug. Dat spreekt ook aan. En die megahit werkt dan wel mee. Alleen zijn ze technisch gezien jaren geleden al doorgebroken.
www.thuisuiteten.nl
pi_33950516
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Je breekt in mijn ogen pas door in dat genre als je een relatief groot publiek weet te bereiken, je album bij de Plato ligt, een single released, op Kink word gedraaid, een fatsoenlijke achterban weet te creeeren en -eventueel- een podium mag bespelen op een van Neerlands grotere popfestivals.
pi_33950732
LPG ligt bij de Plato, staat op Eurosonic en heeft op Motel Mozaique gestaan, heeft een single uit gehad die 40e werd in 3voor12s Song van het Jaar, stond in de Outlaw 41. Dus wat moeten ze nog meer doen?
www.thuisuiteten.nl
pi_33950786
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef methodmich het volgende:
LPG ligt bij de Plato, staat op Eurosonic en heeft op Motel Mozaique gestaan, heeft een single uit gehad die 40e werd in 3voor12s Song van het Jaar, stond in de Outlaw 41. Dus wat moeten ze nog meer doen?
Dat wist ik niet.

Dan breken ze 2006 ongetwijfeld door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')