Ik heb mijn dag niet, vergeef me.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:49 schreef methodmich het volgende:
Iedereen die maar een beetje iets van muziek weet, kent die namen. Lieke_K dan dus blijkbaar niet....
Maar daarom zal ze vast nog wel een leuk huppeltje zijn hoor.
Jammer alleen dat ze zelf meent onaardig te moeten doen.
Bekend bij wie? Bij je circlejerk-vriendjes in R&P?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:53 schreef Tranceptor het volgende:
Zodiakk staat al jaren bekend als een user die met weinig woorden ook zeer weinig indruk weet te maken ondanks zijn licht narcistische toon en verondersteld eigen vernunft.
Daar ben ik speciaal voor teruggekomen op Fok. Vijf jaar geleden riep ik (echt, check dat topic maar) al dat Peeping Tom briljant zou worden. Dit jaar eindelijk uitgekomen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Mike Pattons langverwachte pop-project, Peeping Tom? www.myspace.com/peepingtomispatton
The Kooks zijn al een tijd een hype onder de meisjes die ik ken.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef DaisyDuke het volgende:Dirty Pretty Things Kill The Young Be Your Own Pet Tiga The Gasoline Brothers The Kooks The Long Blondes Sa-Ra Creative Partners Mystery Jets Young Knifes
Zodiakk is al jaren bezig.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:20 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Bekend bij wie? Bij je circlejerk-vriendjes in R&P?
on-topic: indierock.
Je quote dan ook een post die een half jaar geleden al is gemaakt, toen dat nog niet het geval was. Dus ik zou zeggen dat DaisyDukes voorspelling correct geweest is.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:55 schreef -Beer- het volgende:
[..]
The Kooks zijn al een tijd een hype onder de meisjes die ik ken.![]()
oquote:Op zondag 18 juni 2006 14:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je quote dan ook een post die een half jaar geleden al is gemaakt, toen dat nog niet het geval was. Dus ik zou zeggen dat DaisyDukes voorspelling correct geweest is.
De 'cocks' zijn al veel langer een rage onder de dames.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:55 schreef -Beer- het volgende:
[..]
The Kooks zijn al een tijd een hype onder de meisjes die ik ken.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 18:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De 'cocks' zijn al veel langer een rage onder de dames.![]()
ze hebben een poging gewaagd, maar het ontbreekt aan hitpotentie (en kwaliteit?) op Plans. "I will follow you into the dark" wordt volgens mij als nieuwe single uitgebracht in de VS en zal daar ongetwijfeld een smashing hit opleveren. prachtig nummer, zonde dat dat doodgedraaid en gehypet zal worden. maar in NL? nah, denk 't niet, hoewel je aan hun redelijk vroeg uitverkochte optredens wel de invloed van de bescheiden media-exposure kunt merken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:40 schreef googoodoll het volgende:
en zal Death Cab nu ook in NL gehypt worden?
Verrek ja, "kooks" is Australische slang voor "cocks".quote:Op zondag 18 juni 2006 18:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De 'cocks' zijn al veel langer een rage onder de dames.![]()
jij bent gekquote:Op zondag 18 juni 2006 01:52 schreef Xhorder het volgende:
[..]
Daar ben ik speciaal voor teruggekomen op Fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |