Solo, was dat niet al bekend dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef Yozzz het volgende:
Het valt me op dat niemand de Utrechtse band Solo noemt? Hun vorige album (Songs 'n Sounds) is niet echt aangeslagen, ze hebben wel een hoop gastoptredens gehad in diverse TV programma's.
Dit jaar komt het nieuwe album uit, de muziek hierop wordt iets minder... Setimenteel.
Op de website www.songsnsounds.com kan je wat luisteren van ze.![]()
Bekend... Mwah, valt mee. Een echte doorbraak is er niet van gekomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Solo, was dat niet al bekend dan?
zal wel in de smaak vallen bij het grote publiek dan...maar serieus, ik dacht dat al bekend was
Daar heb je de Internet Hype van 2005 te pakken.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik kende ze tot een week geleden nog helemaal niet maar ik hoorde toevallig wat nummers van het bandje Clap Your Hands Say Yeah. Dat zou best eens wat kunnen worden
oh dat wist ik dan weer niet... ik kende ze ook totaal niet maar liep er toevallig tegenaan....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:39 schreef Z het volgende:
[..]
Daar heb je de Internet Hype van 2005 te pakken.
Zeker! Ik denk dat dit hun jaar gaat wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef Chepke het volgende:
pete philly & perquisite
Als er achter een band een marketing-machine zit, is het Kane wel!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef turnpike het volgende:
Kane gaat het niet redden hoor, in de indie-pers is het al lastig voor bands die niet uit USA of UK komen, voor mainstream-rock geldt dat nog veel meer.
Ik denk wel dat Kane zeker de potentie heeft maar gewoonweg niet de marketing.
Benelux misschien, maar daarbuiten worden ze al snel overschaduwd door de 3doorsdownsen, creeds en nickelbacksen van deze wereld.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:01 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Als er achter een band een marketing-machine zit, is het Kane wel!
Van Creed zullen ze geen last meer hebben, die zijn al jaren gesplit...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef turnpike het volgende:
[..]
Benelux misschien, maar daarbuiten worden ze al snel overschaduwd door de 3doorsdownsen, creeds en nickelbacksen van deze wereld.
Ergens in mijn geest heb ik een speciaal terrein gereserveerd die ik "de grote hoop" noem.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Creed zullen ze geen last meer hebben, die zijn al jaren gesplit...
Vervang Creed dan maar op je grote hoop voor Alter Bridge... dat is Creed minus de zangerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ergens in mijn geest heb ik een speciaal terrein gereserveerd die ik "de grote hoop" noem.
Daar ligt Creed ook ergens bij, ik kan die zooi niet uit elkaar houden.![]()
Volgens mij zijn ze onlangs ook nog aardig gehyped in Italië. Maar ik denk dat de bands die je hier benoemd wel in een andere legue spelen. Wat niet weg neemt dat er veel geld gepompt wordt in acts als Kane, waardoor zij op een iets lager 'niveau' aardig hun centjes kunnen verdienen (en met hen vele anderen)quote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef turnpike het volgende:
[..]
Benelux misschien, maar daarbuiten worden ze al snel overschaduwd door de 3doorsdownsen, creeds en nickelbacksen van deze wereld.
Vind je het erg als ik zeg dat ik die house- (Ibiza achtige) remix tig keer beter vind klinken?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:59 schreef pfaf het volgende:
Dit is Annie:
[afbeelding]Feel my heartbeat, Feel my heartbeat
Ik hoop op de Hypes.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:42 schreef Z het volgende:
Plaats hier je voorspellingen. Kunnen we over een jaar mooi terugkijken.
Ik noem alvast:Annie Jamie Lidell
Hier zitten nou niet echt onbekende namen tussen die een aantal jaar geleden zelfs wat hits hebben gehad, dus hypes van 2006... ik denk het niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:39 schreef savelkoul het volgende:
Goed, ik zal ook es wat zekerheidjes noemen:
Smash Mouth
Save Ferris
Michelle Branch
Tityo
Jimmy Eat World
Dangerman
Nine Days
Toploader
Mj Cole
|
Forum Opties | |