Dus?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dat soort muziek zuigt anyway...
Die plaat is inderdaad erg sterk.quote:
Yoshimoto kende ik al, lekker nummer! De andere zijn ook erg lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef da_rippah het volgende:
TOP topic! Ik ben de laatste tijd alleen maar met dit soort muziek bezig:
Yoshimoto - Do what u du (Trentemöller Remix)
Trentemoller - Beta Boy
Sidney Samson - Rock This
Buy Now - For Sale
M.A.N.D.Y. & Bookashade - Body Language
En teknomist, bedoel jij niet Tribulations van LCD Soundsystem? ("Everybody makes mistakes......." is de tekst)
Ja die heb ik ook, de Eric Prydz remix is trouwens hetzelfde als die remix. Zal de andere nummers even checken, zal ik het je wel laten weten. Check jij dit nummer even Mirwais - Disco Sciencequote:Op maandag 2 januari 2006 11:23 schreef da_rippah het volgende:
Wel de Trentemoller remix heCheck verder ook Moonbootica tracks, vooral Punjabi MC - Mundian To Bach Ke (Moonbootica Remix) is erg vet.
Oh en check de cd "Everybody on Tour!" van Sander Kleinenberg en Lee Burridge; enkele goede tracks daarvan zijn:
MV - Mr Roboto
DB vs Tim Paris - Future Now (Tim Paris Remix)
Die laatste is iets rustiger dan de rest, maar erg fijn (naar mijn mening)
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt... komt zo dom en kortzichtig over.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Vette plaat!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef Scarface_ het volgende:
Wat vinden jullie van Switch - A Bit Patchy (Kenny Dope Mix)?
Ik gebruik gewoon limewire, anders probeer bearshare isquote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef Scarface_ het volgende:
Ik kan die tracks niet vinden op LimeWire Pro, DCC werkt niet bij mij, weten jullie nog een goed programmatje?
Wat een toeval zeg... al die releases staan in de Noize-releasebot @ de Noize-Hub.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:12 schreef Gwunnik het volgende:
Ik ben even wat nieuwe releases van NoiZe aan het checken... deze bevallen mij wel:
A1 People - [No One Likes A Smartarse EP Vinyl] - No One Likes A Smartarse
Unai - [Oh You And I #01] - Oh You And I (Trentemoller Mix)
Hug - [The Happy Monsters Vinyl #01] - The Happy Monster (Hele vinyl is erg goed)
Zombie Nation - [money talks Vinyl] - Money
en tenslotte wat nu op staat:
Anthony Rother - [Gott .Luzifer Ep - (DTPLTD0046)] Luzifer
platenzaak?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef Scarface_ het volgende:
Ik kan die tracks niet vinden op LimeWire Pro, DCC werkt niet bij mij, weten jullie nog een goed programmatje?
Of www.beatport.com.quote:
Neem van Rex The Dog dan de Remix van Girls van de Prodigy en zijn eigen nummer Frequency! Beter dan deze B-kant imho.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Sven Vath - Face it (Michael Mayer remix)
DJ Rolando- Jaguar (Jeff Mills)
John Carpenter - The End
Rex the dog - We live in daddy's car
Laurent Garnier - The Man With The Red Face
Anthony rother - biomechanik
Lexy & K-Paul - Girls Get It First
niet zo nieuw(heel oud), maar wel tof![]()
oooeeeehhhquote:M.A.N.D.Y. & Bookashade - Body Language
Body Language heb ik gister op vinyl gekocht!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef Johnny_Cool het volgende:
ik heb er nog wel 1 maar ik weet niet of deze al gemeld is :
royskopp - what else is there (trentemoller remix)
[..]
oooeeeehhh![]()
Ik vind het wel een vet nummer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:14 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Neem van Rex The Dog dan de Remix van Girls van de Prodigy en zijn eigen nummer Frequency! Beter dan deze B-kant imho.
Er was een tijd dat ik er ook zo over dacht.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Electronic Body Music.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef da_rippah het volgende:
EBM?
Deze man pas nog gezien... mixtechniesch stelde het weinig voor, veel hitjes ook, maar t was wel een feestjequote:Op maandag 17 april 2006 12:50 schreef Gwunnik het volgende:
Professor X - [C#44A1 - CLONE] Statix
tijdens de opening van motel mozaique?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:09 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Deze man pas nog gezien... mixtechniesch stelde het weinig voor, veel hitjes ook, maar t was wel een feestje
Tropical Melons is idd echtquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef Dacide het volgende:
TROPICAL MELONS
rocked de huis he....
nu nog ff wachten tot ie als losse vinyl uitgebracht word ipv volledige compilatie..
en Here rocked ook bigtime
Zal wel Electric Beats geweest zijn, gemixt door DJ Hardwell.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef EnactedChaos het volgende:
Ok,
Hoorde vandaag op Slam fm nog een reclame van een nieuwe cd met house, electro, latin house etc, volgens mij en die heette die iets van egalactic ofzo, maar kan er echt nergens iets van vindenzal wel anders heten maar heeft iemand een tip voor me? Het moet wel een beetje "in" zijn zeg maar. Dus wat er nu veel gedraaid wordt...
quote:
Jep, thnxquote:Op maandag 14 mei 2007 22:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zal wel Electric Beats geweest zijn, gemixt door DJ Hardwell.
Zeker lekker nummertje, maar ik vind deze van Trentemoller toch nog een stukkie beter:quote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef Endtroducing het volgende:
Moan (Trentemoller Dub Remix)
Klinkt goed, lekker relaxtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker lekker nummertje, maar ik vind deze van Trentemoller toch nog een stukkie beter:
Trentemoller/ Dj Tom - An evening with Bobi Bros
http://www.juno.co.uk/ppps/products/260468-01.htm&highlight=trentemoller
Die clip van de Zarmank Mix klopt wel goed. Tof dat je daar ook gewoon wav files kan aanschaffen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:00 schreef Blawh het volgende:
Stonebridge - SOS (Wawa club mix)
http://inthemix.trackitdown.net/track/306924.html
Sessomato - Movin' on
http://www.juno.co.uk/pla(...)e647e472991285ab.m3u
Born Again - Zarmank Mix
http://inthemix.trackitdown.net/track/308726.html
Dariush - Obscured by clouds
http://inthemix.trackitdown.net/track/306184.html
Star you Star me - Perfect Day (Satoshi Fumi the Milky Way Remix)
http://inthemix.trackitdown.net/track/298013.html
Paar lekkere nummertjes vind ik.
Is het geen set?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef GG-LITHIUM het volgende:
ik heb een vet liedje van 50 minuten moet je gwn horen
Electrique, als je een programma hebt dat streams af kan spelen : http://serv01.bp6.net:8002quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:21 schreef Kenny_1908 het volgende:
hallo,
Weet iemand een radiostation op internet die deze muziek draait, zou ik wel mooi vinden.
Nice, die zocht ik nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:01 schreef jpg97 het volgende:
Ida Corr - Let me think about it ( fedde le grand remix )
Zeker een aanrader!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef jpg97 het volgende:
Debonair Samir - Samir's theme
http://www.youtube.com/watch?v=vQgtNQfyma8
NEENquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Mag ik dit topic even TVP'en?
zeker lekkerquote:Op zondag 22 juli 2007 05:28 schreef Fillipe het volgende:
Dade Life - The Great Fashioniste Swindle (Laidback Luke Remix)
Preview / ingekorte versie: http://youtube.com/watch?v=B_l4DfnuQDw&mode=related&search=
Net nog gebruikt in een setje! Heerlijk nummer.
Alexander robotnik, dopplereffekt, pantytec, Zen kei, citizen kainquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag vragenmaar volgens mij zijn de meeste van jullie wel 'experts' hierzo. Ik wil eigelijk weten of iemand wat meer dingen kent in de stijl van Âme en Trentemoller?
Pogo!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:56 schreef thespotlessmind het volgende:
Natuurlijk het album van 2007: Digitalism - Idealism is ook een aanrader!
(Home Zone, Pogo, Idealistic, Zdarlight,... )
"Negerpraat" ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:15 schreef Snackbarsoundz het volgende:
weet iemand hoe dat ene nummer heet van dat: dirty low slut tramp bitch ho?
Rob B Pres Club G - Dirty Bitch (Original)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:15 schreef Snackbarsoundz het volgende:
weet iemand hoe dat ene nummer heet van dat: dirty low slut tramp bitch ho?
http://youtube.com/watch?v=Ha3j380Y7ysquote:Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef jpg97 het volgende:
David Guetta - Tomorrow can wait ( vs EL Tocadisco )
ah leuk, kan ik weer toevoegen aan mijn favorites listquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef Spekk het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=Ha3j380Y7ys
Bedankt voor de nummers trouwens.
is SOTP niet van Born 2 Funk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:43 schreef jpg97 het volgende:
Groovenatics - loose control
Martijn ten velden - whoop whoop ( sound of the police )
Rene Amesz & Peter Gelderblom - Snap (chris lake & micky slim remix )
Niels de Vries - Sueno (exacto mix)
zo, nu jullie weer
Oeps ja kloptquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:43 schreef jpg97 het volgende:
Groovenatics - loose control
Born 2 Funk - whoop whoop ( sound of the police )
Rene Amesz & Peter Gelderblom - Snap (chris lake & micky slim remix )
Niels de Vries - Sueno (exacto mix)
zo, nu jullie weer
Dies fijn!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:58 schreef Shirley het volgende:
Laidback Luke - Hot hot hotter
538 Dance Department moet je op klikken @ Nederland.fmquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:21 schreef Kenny_1908 het volgende:
hallo,
Weet iemand een radiostation op internet die deze muziek draait, zou ik wel mooi vinden.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef One_Blood het volgende:
http://buiza.hyves.nl/ Dit is pas dope shit !!!
Dancedepartment is idd dit soort muziek.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:24 schreef DennieXL het volgende:
[..]
538 Dance Department moet je op klikken @ Nederland.fm
Weet niet of dat deze muziek is maar klinkt wel lekker imho.
trentemoller - moanquote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef Shirley het volgende:
Trentemoller alleen al heeft tig goeie nummers
verdorie, de meeste nummers hebben ze dus (nog) nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:31 schreef T-mo-T het volgende:
Audioclub - Something Serious (Ian Carey Remix)
Don Diablo & Tony Bell - Stand Up (Jordy Lishious Remix)
Syken Sugarstarr - Danz (Extended Vocal)
Niels De Vries - Until You Drop
Sharam - The One (Club Mix)
Bodyrox feat. Luciana - Planet Club
Lucien & Baggi - That Feeling (Van de Sneakerz3 cd)
Vind ik stuk voor stuk toppertjes.
Pryda - Aftermath, Pryda - Rymd, Pryda - Ironman, Pryda - Madderferrys, Pryda - Genesis
Pryda is dus een alias van Eric Prydz, maar die gast kan erg relaxte nummers maken.![]()
Wat bedoel je met ze?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
verdorie, de meeste nummers hebben ze dus (nog) niet
je weet wel... "ze"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:25 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ze?![]()
Verder zijn dit nog wel relaxte nummers:
Demon - Happy Therapy (Lifelike remix)
DJ Chus & David Penn - We Play House (David Vendetta Remix)
Simon & Shaker - Pure State (best oud nr alweer)
Turbofunk - Gotta move (Fonzerelli remix)
Electric Junkies - My drug is electro (Gabriel Remix)
Spencer & Hill - Get It On (Club Mix)
lees het topic anders eens doorquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef sanakthe het volgende:
Trouwens, nog mensen die me de zelfde soort club als:
Camille Jones - The Creeps (Fedde Le Grand remix)
Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand remix)
kunnen aanraden? gewoon lekker catchy, rolt lekker door, soms vette vocals, vette bliepjes!
Zeker... heb ff op z'n hyves gekeken! Echt dope tracks! Klinkt een beetje als een mix tussen chuckie en switch (althans vind ik)... mega lekker om te draaien!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:19 schreef One_Blood het volgende:
Buitenlandse Zaken a.k.a BuiZa is de shit!!!!!
Zoek eens op eclectic beats (vol. 1 t/m 3) alleen maar dat soort muziek wellicht dat je er dan bij komt!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef XiChico het volgende:
Weet iemand een of meerdere nummers te noemen die in het stukje voorkomen als je http://www.dirtyhouse.nl/ bezoekt? Je hoort de muziek vrijwel meteen, zit bij de site ingebakken.
Idd lekker.. de enige die ik herken is Ida Corr - Let me think about itquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef XiChico het volgende:
Weet iemand een of meerdere nummers te noemen die in het stukje voorkomen als je http://www.dirtyhouse.nl/ bezoekt? Je hoort de muziek vrijwel meteen, zit bij de site ingebakken.
Ooo die is zo vet ( gaat hem weer luisteren, lang geleden)quote:Op maandag 3 september 2007 17:48 schreef Kersje81 het volgende:
Starkillers - Discotheka
De Erick E in the drums versie is ook goed te pruimenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ooo die is zo vet ( gaat hem weer luisteren, lang geleden)
heb je 'm ook in 192kbps?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:06 schreef IdealCrash het volgende:
30 min
128 kb/s
01 Marcus Intalex - Red 7 (John Tejada rmx)
02 Cosmic Gate - Analog Feel
03 Funk d'Void - Diabla (The Hacker rmx)
04 Cygnus X - Orange Theme (Plato rmx)
05 Noisia - Raar
06 Fedde le Grande - Put your hands up
07 Mr. V - Put your drink down (Bob Sinclar rmx)
08 St. Germain - Percussion
Right click -> save as
Mixed by DJ Saul als promo voor Chameleon
Ze gaan binnenkort releasen en hebben echt TE dope shit die nog gaat komen! Kijk uit naar deze jongens!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:38 schreef nils7 het volgende:
Geen idee of deze al voorbij zijn gekomen:
funkwerkstatt - windrose
kortezman - sexuality (max d-loved remix)
groove armada - mutya
erick e - boogie down (dj delicious mix)
[..]
Zeker... heb ff op z'n hyves gekeken! Echt dope tracks! Klinkt een beetje als een mix tussen chuckie en switch (althans vind ik)... mega lekker om te draaien!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef donroyco het volgende:
Samim - Heater (Micky Slim's ''Rumble In The Jungle'' Booty Remix)
Justin Tenzz - Electric Housecleaner
Niels de Vries - Street Level Underwater
Bugz In The Attic - Don't Stop The Music (Switch Remix)
Michael Mind - Ride Like The Wind (Klaas Remix)
Laidback Luke - Break The House Down
Tonite Only - Where The Party's At (Dada Life Remix)
Switch ft. Ruffneck - Champion Sound (BWS & Rockabump Edit)
Switch ft. Opgezwolle - Brick 'n Lace (Rockabump Edit)
Dada Life vs. Microfunk - The Great Fashionista Pecan (Billy The Klit Edit)
Stefan Vilijn ft. Nick van Gils - Feel it (Nick van Gils remix)quote:Op woensdag 19 september 2007 19:33 schreef nils7 het volgende:
Laidback Luke - Break the house down
Superchumbo - Dirtyfilthy (Murk Mania remix)
Brick 'n Lace - Never Never (Switch Remix) volgens mij al wat ouder..
dude, nou moet je niet gaan muggenziften, anders kan ik het ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
[..]
Stefan Vilijn ft. Nick van Gils - Feel it (Nick van Gils remix)
Samim - Heater (breezah mix) (jawelik weet dat Fok! dat een toffe naam vind
)
Laidback Luke & Steve Angello - Be
Groovenatics - Guanabana
Laidback Luke ft. Good Grip - Rocking With The Best 2007
Bugz In The Attic - Don't Stop The Music (Switch Rmx) (al wat ouder maar echt meesterlijk!!)
m.a.n.d.y. vs booka shade - body language (ook al wat ouder maar nog steeds lekker)
yann syena - wow wow
Ik vind het alleen maar tof dat iemand anders die nummers ook goed vind... zjies pak het meteen niet zo negatief opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
dude, nou moet je niet gaan muggenziften, anders kan ik het ook![]()
Het kwam zo over.. maar nu weer verder postenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar tof dat iemand anders die nummers ook goed vind... zjies pak het meteen niet zo negatief op![]()
Op dit moment vrij weinigquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef jpg97 het volgende:
iemand nog iets lekkers?
Ach voor de reactie van 22/12 was de laatste ook van 30/11 ofzo!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:34 schreef RogerSanchez het volgende:
en toen viel het topic een beetje dood
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:15 schreef Friek_ het volgende:
Ook maar eens een lijstje neerpleuren waar iedereen toch overheen kijkt.![]()
Surkin - White Knight Two
Hot Chip - Ready for the Floor (Soulwax dub)
Brondinski - Bad Runner
NAAST - Mauvais Garçon (Yuksek remix)
Dusty Kid - The Cat
Boys Noize - Lava Lava (Feadz Aval Aval Remix)
Alter Ego - Why Not?!
Midnight Juggernauts - Road To Recovery
Dit zijn toch Angello & Ingrosso, als ik me niet vergis?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:42 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ook de Crookers en Radioclit van Bad Runner zijn de moeite waard. Ik denk/hoop dat Brodinski groot wordt in 2008, hij heeft sowieso al een paar vette remixen op zijn naam staan.
Buy Now - Body Crash
Idd volgens mij hebben ze onder die naam alleen For Sale (quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dit zijn toch Angello & Ingrosso, als ik me niet vergis?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:43 schreef JOZF het volgende:
SIA - the girl you lost on coacaine (sander van doorn remix)
vandalizm - never say never (dirty south remix)
andre michelle - A2 (skitzofrenix remix)
franky rizardo - shake for the ladies
Bart B more - so it goes
Bennie Benassie en public enemy - so it goes
global dj's - everybodys free (klaas remix)
nick terranova - breakaway
NEEquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:30 schreef pony_ het volgende:
check ook s
www.idontwantmyponyanymore.nl
I DON'T WANT MY PONY ANYMORE
SO IF YOU WANT TO RIDE MY PONY
YOU ARE ALLOWED TO RIDE MY PONY
Oh, deze is erg lekker inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:56 schreef T-mo-T het volgende:
Laatste tijd draai ik Tom Day - Whisper (Twocker Remix) helemaal paars.
Daar is dit topic niet voor, probeer het hier eens:quote:Op maandag 24 maart 2008 10:21 schreef dodizzel het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet.... ik kan hem nergens vinden.
http://picasaweb.google.n(...)#5180433166996384898
Thnx
Sebastien Leger Mix is ook zeker dik:quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:59 schreef DennieXL het volgende:
Kylie Minogue - In My Arms (Chris Lake Vocal Mix)
Dit zijn toch wel mijn favoriete platen van het moment.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:49 schreef Snelkookbami het volgende:
pure verveling:
Laidback luke's Be & Gypsy woman van Mike polo
A) Wij kijken niet naar GTST (quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:55 schreef jeanpierre1980 het volgende:
Ik ben al heel lang opzoek naar een nummer dat ik laatst tijdens het uitgaan heb gehoord.
Toevallig hoorde ik hem gisteren in GTST. Misschien weet iemand hier hoe het nummer heet?
Je kan de uitzending van gisteren via deze link bekijken:
http://www.rtl.nl/(vm=/so(...)ijden_17-04-2008.xml
Je hoort het nummer vanaf 12:25
Ik ben benieuwd!...
Mijn fout danquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:45 schreef jpg97 het volgende:
daarom heet het topic ook nieuwe/leuke nummers
Hé Shirley, long time no seequote:Op zondag 8 juni 2008 22:59 schreef Shirley het volgende:
Gregor Salto - Mexer
Fedde le Grand - Back n Forth ( Rocka Bump remake)
The Partysquad - Sta Still Dan Pt 2 ( by Afrojack)
Vraag het hier:quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee hoe dit nummer heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |