Whoo-ahquote:Op woensdag 28 december 2005 16:33 schreef Bastard het volgende:
Al Pacino dames en heren... mag ik een applaus:
[afbeelding]
Ik zag je MSN tekst alquote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
You need people like me to point your fucking finger and say 'that's the badguy'
Fantastisch gijsquote:Op woensdag 28 december 2005 16:37 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
het bord mooi in de sneeuw
[afbeelding]
vanmorgen nog ff in het ziekenhuis
[afbeelding]
[afbeelding]
wiegje
[afbeelding]
de kat houdt hem goed in de gaten
Miranda zit nog echt ongelovig voor dr uit te kijken he..quote:Op woensdag 28 december 2005 16:41 schreef Magneet het volgende:
wiegje is ook heel lang hoor en Merlijn klein
Heatquote:Op woensdag 28 december 2005 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag je MSN tekst al
Hier nog 1 DON'T WASTE MY MOTHERFUCKING TIME!!!
Dan word je gewoon echt ff bang hequote:Op woensdag 28 december 2005 16:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heat.... 2 goden in die film
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:45 schreef silver-surfer het volgende:
Deze uit heat is ook heerlijk trouwens: Who? Who? What are you, a fucking owl?
Mooi!!! ... acteer geweld daar hoor.. toch vind ik het schreeuwen van Pacino het mooiste hoor..quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan word je gewoon echt ff bang he
Oooh... in The Devil's Advocate is hij ook zoooo goedquote:Op woensdag 28 december 2005 16:51 schreef Bastard het volgende:
Dat vol overtuiging schreeuwen inderdaad, bulderen.. dat gemeend kwaad kijken van m alsof er een draadje los zit in zn kop.. echt te goed gewoon
Heerlijk om hem te zien in een film.
yup zijn met borstvoeding bezig ( uit te leggen e.d. ) en heeft al wat andere dingetjes gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
Kraamhulp is er ook zeker Neet?
Laat allemaal maar gewoon ff over je heen komen hoor
Hi Nuonquote:Op woensdag 28 december 2005 17:10 schreef Nuongirl het volgende:
t is een cutie, magneet
Ook alles goed met Randa ?
Haai Strolquote:
Kun je het al?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef Magneet het volgende:
yup zijn met borstvoeding bezig ( uit te leggen e.d. )
whehehehehequote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je het al?
*aan foto zwembad terugdenkt*
Ziet eruit als een prima plek om zelfmoord te plegen.quote:
Ik vond die eerste mooierquote:
Ik meen het.... vind het echt prachtigquote:
Ik ben gestopt met tellen Gijsquote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef Magneet het volgende:
eerste luier : check!
thanx, moeder en zoon liggen nu te pittenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met tellen Gijs
Gaaf voor je hoor... fijne kraamtijd gewenst
![]()
Cool Gijsquote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Magneet het volgende:
http://merlijn.magneet.org is nu onlinenog niet veel en ja het is met mijn tiepkunsten
quote:ik ben Merlijn en dit is mijn site. Ik ben dinsdag 27 december 2005 geboren. Mijn papa & mama zijn Wouter en Miranda maar papa zal ik meestal wel Magneet noemen omdat heeeeeeel veel mensen hem zo kennen.
Merlijn
Netjes Gijs..... echter check Strol's post... ik vertrouw ze ook niet. Als puntje bij paaltje komt zal je vast nog wel eens wat moeten payenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef kepler het volgende:
aanbieding bij de Makro voor het personeel: Verzekering bij het GVZ voor 85 euro per maand, met extra verzekering (100% fysio en ook 100% psycholoog). Scheelt me 25 euro per maand
ik zie het allemaal welquote:Op woensdag 28 december 2005 23:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Netjes Gijs..... echter check Strol's post... ik vertrouw ze ook niet. Als puntje bij paaltje komt zal je vast nog wel eens wat moeten payen
100% psycholoog vind ik bv al oververzekert..... verzeker me dan liever voor iets anders !
Vreemd,... ik dacht altijd eerder fysio nodig te hebben omdat ik niet sportquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zie het allemaal welik ga bijna nooit naar de dokter (zal je zien dat ik in 2006 10X naar de dokter moet...)
tja oververzekeren zal je altijd houden denk ik, maar fysio heb ik toch echt wel nodig omdat redelijk veel sport. Die psycholoog neem ik dan maar op de koop toe
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreemd,... ik dacht altijd eerder fysio nodig te hebben omdat ik niet sport
Je hebt helemaal gelijk !quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef kepler het volgende:
[..]
met sport heb je natuurlijk meer kans op een blessure. Kheb vroeger last gehad van een golfarmen na een ongeluk met mn brommer nog tijd last gehad van mn enkel. Better safe then sorry
ik krijg ook nog eens 34 euro toeslag waarschijnlijk en mn loon gaat volgens mij omhoogquote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk !
En het is een prima premie,...
VGZ bij ons op werk, 79 euro per maand en een gratis aanvullend pakket met fysio, ergonie en psychologiequote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef kepler het volgende:
aanbieding bij de Makro voor het personeel: Verzekering bij het GVZ voor 85 euro per maand, met extra verzekering (100% fysio en ook 100% psycholoog). Scheelt me 25 euro per maand
die heb ik ookquote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
VGZ bij ons op werk, 79 euro per maand en een gratis aanvullend pakket met fysio, ergonie en psychologie
Ik ga niet vragen of je het orgineel hebt of een kopie... maar wat een filmsquote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Net weer eens de Godfather deel 1 gekeken, Angs had ze nog nooit gezien. Morgen deel II
C...copyquote:Op donderdag 29 december 2005 07:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen of je het orgineel hebt of een kopie... maar wat een films
Moet bekennen dat ik wel een paar kopies heb... maar van films die ik toch niet koop.. zoals The Grudgequote:Op donderdag 29 december 2005 08:28 schreef Magneet het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb niet veel dvd's ( stuk of 100 nu geloof ik ) maar ze zijn stuk voor stuk origineel!
sja bij mij zit er heel wat bagger tussen maar dat zijn dan van die 3 voor 10 euro gevallen of 5 euro per stuk oidquote:Op donderdag 29 december 2005 08:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik wel een paar kopies heb... maar van films die ik toch niet koop.. zoals The Grudge
Lekkere klootzak van mequote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
doe maar thee.
Thee is voor homo'squote:Op donderdag 29 december 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
wat is er mis met thee?
Jij ook een bakkie dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thee is voor homo's
Aardbei graag, met één klontje suikerquote:
Smaakjes theequote:Op donderdag 29 december 2005 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aardbei graag, met één klontje suiker
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk....quote:
Aardbei, bosvruchten, framboos, heerlijkquote:
Blackberry en Framboos zijn het lekkerst.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aardbei, bosvruchten, framboos, heerlijk
Best aardig. En Angelina is lekker natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Is mr and mrs smith eigenlijk wat?
Ik heb geen muziek op gekopieerde cd's thuis liggenquote:Op donderdag 29 december 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
Ik heb wel een paar kopie'en thuis liggen van films.. zo had ik dus mr and mrs smith maanden geleden al gezien. Ontkomt er ook gewoon niet aan in deze tijd, kun je wel je kop in het zand steken maar wie van jullie heeft geen muziek op een copy liggen?
Echter, er zijn films die het gewoon echt waard zijn om orgineel te hebben.. Godfather, BoB delen, Fight club etc. etc. Dat vind ik dan
Daarbij, die copien zijn vaak ook slecht film kijken, heb wel eens het einde niet kunnen zien
Zo denk ik er ook over... jij en ik en cho ook.... hebben honderden dvd gekocht.. origineel..quote:Op donderdag 29 december 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
Ik heb wel een paar kopie'en thuis liggen van films.. zo had ik dus mr and mrs smith maanden geleden al gezien. Ontkomt er ook gewoon niet aan in deze tijd, kun je wel je kop in het zand steken maar wie van jullie heeft geen muziek op een copy liggen?
Echter, er zijn films die het gewoon echt waard zijn om orgineel te hebben.. Godfather, BoB delen, Fight club etc. etc. Dat vind ik dan
Daarbij, die copien zijn vaak ook slecht film kijken, heb wel eens het einde niet kunnen zien
Vond hem echt leuk. Leuke humor.. en lekkere actie.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Is mr and mrs smith eigenlijk wat?
Tuurlijk... en de paus is moslim zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb geen muziek op gekopieerde cd's thuis liggen
Serieusquote:Op donderdag 29 december 2005 09:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tuurlijk... en de paus is moslim zeker
Gijs... die live sets die jij via MSN naar Brown stuurtquote:Op donderdag 29 december 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus
Verder heb ik één gekopieerde dvd liggen. Apocolyps Now, omdat ik die moet kijken van Pkwarts.
Die heb ik niet op geopieerde cd's staanquote:Op donderdag 29 december 2005 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... die live sets die jij via MSN naar Brown stuurt... uren muziek
![]()
whahahahahahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 09:49 schreef Bastard het volgende:
de tyfus kabouter!
ik ook niet alleen mp3quote:Op donderdag 29 december 2005 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb geen muziek op gekopieerde cd's thuis liggen
Noorwegen altijd lekker he zo'n bakkie s' ochtends !!quote:
Heerlijk....zo'n bakkie 's ochtendsquote:Op donderdag 29 december 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noorwegen altijd lekker he zo'n bakkie s' ochtends !!
![]()
Ja man.. rare kleine kale snuiter is hetquote:
Maar je houd wel van mij?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja man.. rare kleine kale snuiter is het
Maar echt zo'n tyfus ventje die zich de baas voelt... en ik kan niet echt overweg met dat soort mensen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ruzie met een manager
Laat hem maar lekker de tering krijgen, de tyfus kabouter!
Jij bent voor mij niet een authoriteitquote:Op donderdag 29 december 2005 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je houd wel van mij?
Ja lekker hoor..... ik wacht op het einde van het jaar nuquote:Op donderdag 29 december 2005 09:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk....zo'n bakkie 's ochtends
Hoe is het verder schat?
Is het zo'n bivakmuts en honkbalknuppel in de parkeergarage moment?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ruzie met een manager
Laat hem maar lekker de tering krijgen, de tyfus kabouter!
zonder muts.... hij mag hem zien !!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is het zo'n bivakmuts en honkbalknuppel in de parkeergarage moment?
Jaquote:Op donderdag 29 december 2005 10:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is het zo'n bivakmuts en honkbalknuppel in de parkeergarage moment?
Ja bijna alles is rondquote:Op donderdag 29 december 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja lekker hoor..... ik wacht op het einde van het jaar nuIs bijna alles rond nu ?
airco doet het hier ook niet...begint beetje warm en muf te worden...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
Serverruimte hier was afgelopen nacht 70 graden geworden .. airco was uitgevallen
He heeerlijk !quote:Op donderdag 29 december 2005 11:13 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja bijna alles is rond![]()
Ik ben toe aan een nieuw jaar
Deo gebruikenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
begint beetje warm en muf te worden...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heeerlijk !![]()
Ik zal je eens een nieuw jaar geven !
Ik zal jou eens gebruiken!quote:
doe eens stilquote:Op donderdag 29 december 2005 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
KKKKKKKKKKOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Rare snuiter ben je ook af en toe hequote:Op donderdag 29 december 2005 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
KKKKKKKKKKOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij bent heeeeeeeeeeeerlijk
Ben pannekoeken aan het bakkenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rare snuiter ben je ook af en toe he
Godverquote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben pannekoeken aan het bakken
Ohwquote:
Daar heeft Angs geen zin in.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Ze heeft gisteren tijden The Godfather een potje augurken en een potje uitjes op![]()
![]()
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik geloof niet dat vrouwen daar serieus trek in hebben, tis gewoon een hype die gecreeerd is door de augurken verkopers
Werkenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Waar is de rest van die lamzakken dan ?
slapenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja soort van werk.. maar ik wil eigenlijk ook niet met je praten.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
- van me zoon genietenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
- van me zoon genieten
-naar de kapper
- van me zoon genieten
-paar dingetjes kopen voor Merlijn
- van me zoon genieten
-papier wegbrengen
- van me zoon genieten
-kattebak verschonen
- van me zoon genieten
goed planquote:Op donderdag 29 december 2005 12:19 schreef Bastard het volgende:
Ja... lunch maar es
Broodje frikadel opquote:Op donderdag 29 december 2005 12:19 schreef Bastard het volgende:
Ja... lunch maar es
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
- van me zoon genieten
-naar de kapper
- van me zoon genieten
-paar dingetjes kopen voor Merlijn
- van me zoon genieten
-papier wegbrengen
- van me zoon genieten
-kattebak verschonen
- van me zoon genieten
Dan doet die baileys goed zijn werkquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan doet die baileys goed zijn werk![]()
*opschrijftquote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan doet die baileys goed zijn werk![]()
oooh... snertquote:
Tja het sneeuwde net, dus dan smaakt het dubbel lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
oooh... snert... ook erg lekkere winterkost
Afvallen wa?quote:
We hebben nog 3 liter hier staanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
*noteert* 1 fles baileys!![]()
Hoeveel ben je al afgevallen dan in totaal?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Afvallen wa?En het lukt vrij aardig. Zelfs met de kerst 1kg afgevallen!
![]()
..........................quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
We hebben nog 3 liter hier staan
Onze ouders hadden voor ons een fles gekocht als kerstkado en zelf hadden we er ook een gekocht.Verder staat hier nog een 5 liter fles bier en een tap van 30 liter. En 3 flessen rode wijn. Maar we zijn geen alcoholisten hoor
![]()
Een tap van 30 liter ook,....quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
We hebben nog 3 liter hier staan
Onze ouders hadden voor ons een fles gekocht als kerstkado en zelf hadden we er ook een gekocht.Verder staat hier nog een 5 liter fles bier en een tap van 30 liter. En 3 flessen rode wijn. Maar we zijn geen alcoholisten hoor
![]()
Liever nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
..........................
Ik kom vanmiddag ff kijken hoe jullie huis er nu uit ziet...![]()
Dit is een voorzet he?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoeveel ben je al afgevallen dan in totaal?
Ik dacht al.... 30 liter... dat is veel.. zelfs voor jouquote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een tap van 30 liter ook,....
Je bedoeld 5 liter tap en 1 liter fles
En idd 3 BaileysHeeeeeeerlijk !
Vanaf de vakantie naar China 10kg.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef Quinny het volgende:
Hoeveel ben je al afgevallen dan in totaal?
Gezellig he die sneeuwquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tja het sneeuwde net, dus dan smaakt het dubbel lekker
In voorzet trapt ookquote:Op donderdag 29 december 2005 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanaf de vakantie naar China 10kg.
*in voorzet trapt*
Ook goedquote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een tap van 30 liter ook,....
Je bedoeld 5 liter tap en 1 liter fles
Inderdaad...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Bastard het volgende:
Ja hoort er echt bij vind ik .. mag van mij dan ook koud zijn.
Je zal het niet geloven maar het was een serieuze vraagquote:
Das best veel alquote:Op donderdag 29 december 2005 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanaf de vakantie naar China 10kg.
*in voorzet trapt*
Mijn mail naar jou ook !quote:Op donderdag 29 december 2005 13:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar het was een serieuze vraag
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:09 schreef Quinny het volgende:
Je zal het niet geloven maar het was een serieuze vraag
Die heb ik toch beantwoord, sukkelquote:
lekker schaatsenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hoort er echt bij vind ik .. mag van mij dan ook koud zijn.
Nog 15, maar ik doe het rustig aan. Minder drinken, oppassen met eten, regelmatig sporten. Het moet er deze keer ook afblijven.quote:
Niet als we Strol in het water gooienquote:Op donderdag 29 december 2005 13:10 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker schaatsen
jammer dat het morgen gaat dooien...
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef Quinny het volgende:
Niet als we Strol in het water gooien
Ja dat krabben van de auto is ook niet alles hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad...al dacht ik daar vanochtend om 6:30 toen ik op een koud en verlaten perron op mijn trein aan het wachten was anders over.
Knap als je het volhoudquote:Op donderdag 29 december 2005 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog 15, maar ik doe het rustig aan. Minder drinken, oppassen met eten, regelmatig sporten. Het moet er deze keer ook afblijven.
Daar heb ik alweer op geantwoord ezelquote:Op donderdag 29 december 2005 13:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die heb ik toch beantwoord, sukkel
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet als we Strol in het water gooien
Doe het nog met een cd doosjequote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat krabben van de auto is ook niet alles hoor
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar heb ik alweer op geantwoord ezel
Zal wel moeten, ik moet nu weer aan de vrouw.quote:
Met jouw gewicht kun je natuurlijk al op een laag ijs van 1mm schaatsen.quote:
Respect hoor strol... 10 kilo kwijtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal wel moeten, ik moet nu weer aan de vrouw.
Nee, ik doe het vooral voor mijn eigen gezondheid. En om wat beter in mijn vel te zitten.
Jezus man, mag ik er even goed naar kijken en over nadenkenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar heb ik alweer op geantwoord ezel
Sloeberquote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doe het nog met een cd doosje
Heb geen krabber
Zat die te schelden achter zijn buro?quote:
uhuh, voeden gaat nu supergoed al enzo dus dat is heel positief en gelukkig heeft Miranda niet veel last van de hechtingen.quote:
En slapen snachts gaat ook goed?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh, voeden gaat nu supergoed al enzo dus dat is heel positief en gelukkig heeft Miranda niet veel last van de hechtingen.
Allemaal positieve dingen om ervan te gaan genietenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh, voeden gaat nu supergoed al enzo dus dat is heel positief en gelukkig heeft Miranda niet veel last van de hechtingen.
Kompas kan Surfer wel gebruiken, want behalve stil gaan staan voor een knipperent oranje licht of dwars door rood rijden heeft hij ook nog eens totaal geen gevoel van richtingquote:Op donderdag 29 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sloeber
Koop een fles Jagermeister.. lekker spul en er zit een krabber bij met een kompas
Ideequote:Op donderdag 29 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sloeber
Koop een fles Jagermeister.. lekker spul en er zit een krabber bij met een kompas
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb net Jasmijn aan de lijn gehad omdat ze de hele dag al een beetje huillie is.. ging ze lachen
Nee maar jij wel voorlopigquote:Op donderdag 29 december 2005 13:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Miranda niet veel last van de hechtingen.
Nee dat niet hoor... moest gewoon ff lachen om dat "sukkel" en "ezel"quote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zat die te schelden achter zijn buro?
Beetje van het pad die jongen danquote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kompas kan Surfer wel gebruiken, want behalve stil gaan staan voor een knipperent oranje licht of dwars door rood rijden heeft hij ook nog eens totaal geen gevoel van richting
Maar ik heb wel een werkende internet verbinding, een hele spiegel, goed contact met casema en een goede huis telefoon..quote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kompas kan Surfer wel gebruiken, want behalve stil gaan staan voor een knipperent oranje licht of dwars door rood rijden heeft hij ook nog eens totaal geen gevoel van richting
Ik wilde het niet posten, maar dacht hetzelfdequote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
op 2 wielen door een tunnel...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje van het pad die jongen dan
Ach,.. ik hou mijn hand op de handremquote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wilde het niet posten, maar dacht hetzelfde
heb toch zeker 4 uur liggen pitten vannachtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
En slapen snachts gaat ook goed?
Scherven brengen geluk zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een werkende internet verbinding, een hele spiegel, goed contact met casema en een goede huis telefoon..![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb net Jasmijn aan de lijn gehad omdat ze de hele dag al een beetje huillie is.. ging ze lachen
Ik begrijp dat je gaat lopen duitse junk?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach,.. ik hou mijn hand op de handrem
Nero en Thor hadden gelijk
Nee,.... met mijn hand op de handrem zei ik tochquote:Op donderdag 29 december 2005 13:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gaat lopen duitse junk?
Je man is laat thuis vanavondquote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wilde het niet posten, maar dacht hetzelfde
En dan wilt hij nu een oud kreng gaan kopen "zucht"quote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een werkende internet verbinding, een hele spiegel, goed contact met casema en een goede huis telefoon..![]()
Ja,.. die van jou ook !quote:Op donderdag 29 december 2005 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je man is laat thuis vanavond![]()
oudquote:Op donderdag 29 december 2005 13:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dan wilt hij nu een oud kreng gaan kopen "zucht"
Marja het is bijna 2006, dus nieuwe kansen zullen we maar zeggen
Jaaa zo'n ouderwetse telefoonquote:Op donderdag 29 december 2005 13:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dan wilt hij nu een oud kreng gaan kopen "zucht"
Marja het is bijna 2006, dus nieuwe kansen zullen we maar zeggen
Naar klok kijkt.... ehhh... billing?? Ga eens aan het werk vlegel.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa zo'n ouderwetse telefoons... die zijn mooi joh...
Ja toen gebeurde er wel meer rare dingen... lease bakken kunnen veel meer hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
op 2 wielen door een tunnel...
I rest my case
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb toch zeker 4 uur liggen pitten vannacht
Je mag hem houdenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je man is laat thuis vanavond![]()
typisch een mannen opmerkingquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
Hij wordt in aflevering 12 toch doodgeschoten
quote:
Das lullig voor hemquote:Op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
Hij wordt in aflevering 12 toch doodgeschoten
Eerder soppen als ik het zo lees.quote:
Flauw, je trapt er niet in.quote:
Ik wilde hem op mijn desktop hebben, maar dan heeft die een ernie hoofdquote:
Rechtsklikken op de desktop => eigenschappen => bureaublad => plaatje zoeken => positie centreren.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wilde hem op mijn desktop hebben, maar dan heeft die een ernie hoofd
quote:
Gijs jullie hebben je deur thuis geverft !quote:
Poste die link voor jou.. bloopers in Marioquote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rechtsklikken op de desktop => eigenschappen => bureaublad => plaatje zoeken => positie centreren.
Die grap.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs jullie hebben je deur thuis geverft !
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Poste die link voor jou.. bloopers in MarioIk zie het verschil toch niet
![]()
Geen idee Gijs, overheen gelezen...quote:
Ja ik wilde het voorzichtig brengenquote:
http://www.crapville.com/toon_holder.asp?ID=215quote:Op donderdag 29 december 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee Gijs, overheen gelezen...
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 29 december 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee Gijs, overheen gelezen...
Nee, zo ben ik niet. Maar als je de dood van George Mason al heftig vond dan ga je dit seizoen echt gillen!!! En meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef Chocobo het volgende:ik kan me ook niet voorstellen dat jij zulke gruwelijke spoilers post
Thanksquote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rechtsklikken op de desktop => eigenschappen => bureaublad => plaatje zoeken => positie centreren.
Deel 2,.... zooo goed... George Mason vond ik eerst een lul maar kreeg zwaaaar respect voor hem. Geldt ook voor Tony... in deel 1 een cocksucker maar daarna eeeeecht zo cool. Acteerwerk +8quote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet. Maar als je de dood van George Mason al heftig vond dan ga je dit seizoen echt gillen!!! En meer zeg ik niet.![]()
3 afleveringen gezien tot nu toe. En we zitten er weer helemaal in. Echt een geweldige seriequote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet. Maar als je de dood van George Mason al heftig vond dan ga je dit seizoen echt gillen!!! En meer zeg ik niet.![]()
*proest!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 2,.... zooo goed... George Mason vond ik eerst een lul maar kreeg zwaaaar respect voor hem. Geldt ook voor Tony... in deel 1 een cocksucker maar daarna eeeeecht zo cool. Acteerwerk +8
Jij zit me er iets te diep inquote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
3 afleveringen gezien tot nu toe. En we zitten er weer helemaal in. Echt een geweldige serie
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.crapville.com/toon_holder.asp?ID=215
In de herhaling
Die beschrijvingquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die beschrijvingGeen idee, maar ik moest lachen
Ja kan het me voorstellen.... He is cutequote:Op donderdag 29 december 2005 14:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
TIs elke avond genieten hier met 24
Ik ruik je schuim !quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja kan het me voorstellen.... He is cute![]()
whahahahahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. dat is mijn gezicht ook als ik Mario zie.
Ach,.. vind het prima... als ik meer sex kan hebben door 24quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach,.. vind het prima... als ik meer sex kan hebben door 24
Dat weet niemandquote:Op donderdag 29 december 2005 14:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahaha
Ik hoop persoonlijk dat de nieuwe Mario wel wat cools brengt.... Noot,.. kwam die nou nog op Cube of niet?
Ik denk het ook niet...ze zijn nu al revo-functionaliteiten in Zelda aan het inbouwen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat weet niemandIk denk het niet...
Ja dat las ik..... Ga dat spel toch echt wel spelen maar wel raar dat je voor de volle ervaring beter een revo kan hebben ??quote:Op donderdag 29 december 2005 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet...ze zijn nu al revo-functionaliteiten in Zelda aan het inbouwen.
Nee, zo moet je het niet zien. Het spel is een Cube game en daarop kan je hem volledig spelen. De revo opties zijn puur als extra en het zou zomaar enkel een minigame uitbreiding kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat las ik..... Ga dat spel toch echt wel spelen maar wel raar dat je voor de volle ervaring beter een revo kan hebben ??
maar zo zien mensen het wel denk ikquote:Op donderdag 29 december 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, zo moet je het niet zien. Het spel is een Cube game en daarop kan je hem volledig spelen. De revo opties zijn puur als extra en het zou zomaar enkel een minigame uitbreiding kunnen zijn.
Pfffffffff Gijssssssssssquote:Op donderdag 29 december 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
Volgende week de kerstboom weer opruimen... gelukkig heb ik alle dozen nog zodat ik alles netjes kan opbergen![]()
[afbeelding]
En DAT is lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef Chocobo het volgende:
OK,.. genoeg 24 !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaaaaa,... vond ik ook... prachtig set billenquote:
5.3quote:Op donderdag 29 december 2005 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#
De teeeeeringquote:
Ik doe niet aan linkse propoganda.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De teeeeering
Hier doet de mevrouw die papa en mama doet helpen mij uitkleden :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |