Whoo-ahquote:Op woensdag 28 december 2005 16:33 schreef Bastard het volgende:
Al Pacino dames en heren... mag ik een applaus:
[afbeelding]
Ik zag je MSN tekst alquote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
You need people like me to point your fucking finger and say 'that's the badguy'
Fantastisch gijsquote:Op woensdag 28 december 2005 16:37 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
het bord mooi in de sneeuw
[afbeelding]
vanmorgen nog ff in het ziekenhuis
[afbeelding]
[afbeelding]
wiegje
[afbeelding]
de kat houdt hem goed in de gaten
Miranda zit nog echt ongelovig voor dr uit te kijken he..quote:Op woensdag 28 december 2005 16:41 schreef Magneet het volgende:
wiegje is ook heel lang hoor en Merlijn klein
Heatquote:Op woensdag 28 december 2005 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag je MSN tekst al
Hier nog 1 DON'T WASTE MY MOTHERFUCKING TIME!!!
Dan word je gewoon echt ff bang hequote:Op woensdag 28 december 2005 16:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heat.... 2 goden in die film
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:45 schreef silver-surfer het volgende:
Deze uit heat is ook heerlijk trouwens: Who? Who? What are you, a fucking owl?
Mooi!!! ... acteer geweld daar hoor.. toch vind ik het schreeuwen van Pacino het mooiste hoor..quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan word je gewoon echt ff bang he
Oooh... in The Devil's Advocate is hij ook zoooo goedquote:Op woensdag 28 december 2005 16:51 schreef Bastard het volgende:
Dat vol overtuiging schreeuwen inderdaad, bulderen.. dat gemeend kwaad kijken van m alsof er een draadje los zit in zn kop.. echt te goed gewoon
Heerlijk om hem te zien in een film.
yup zijn met borstvoeding bezig ( uit te leggen e.d. ) en heeft al wat andere dingetjes gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
Kraamhulp is er ook zeker Neet?
Laat allemaal maar gewoon ff over je heen komen hoor
Hi Nuonquote:Op woensdag 28 december 2005 17:10 schreef Nuongirl het volgende:
t is een cutie, magneet
Ook alles goed met Randa ?
Haai Strolquote:
Kun je het al?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef Magneet het volgende:
yup zijn met borstvoeding bezig ( uit te leggen e.d. )
whehehehehequote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je het al?
*aan foto zwembad terugdenkt*
Ziet eruit als een prima plek om zelfmoord te plegen.quote:
Ik vond die eerste mooierquote:
Ik meen het.... vind het echt prachtigquote:
Ik ben gestopt met tellen Gijsquote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef Magneet het volgende:
eerste luier : check!
thanx, moeder en zoon liggen nu te pittenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met tellen Gijs
Gaaf voor je hoor... fijne kraamtijd gewenst
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |