Mjah...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Een van de ergste dingen in het leven welke je mee kan maken schijnt te zijn wanneer je je eigen kind overleeft. Wat dat betreft heeft hij wel een punt hoor.
Laten we leed met leed gaan vergelijken, wat een geweldig idee!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Een van de ergste dingen in het leven welke je mee kan maken schijnt te zijn wanneer je je eigen kind overleeft. Wat dat betreft heeft hij wel een punt hoor.
Sorry, dat wist ik niet, ik probeerde alleen je punt vanuit een ander oogpunt te tonen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef Basze het volgende:
[..]
Mjah...
Als je oude posts van mij leest, kun je zien dat mij en mijn vrouw dat dus is overkomen...
I rest my case.
Leed bestaat maar tijdelijk... De wereld draait door en de volgende dag wordt er toch weer veel van je verwacht.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef Lindangel het volgende:
[..]
Laten we leed met leed gaan vergelijken, wat een geweldig idee!
Wat ik alleen maar bedoel te zeggen is dat je niet moet oordelen over andermans ellende. Als je nooit wat meemaakt is het al verschrikkelijk als je vis na twee weken overlijdt. Beetje medeleven met de mensen. Misschien heeft Basre (of hoe hij ook heet) een moeder die hij wel kan missen, maar sommige mensen hebben dat niet.
Is niet erg hoor, hoef je je dus ook niet voor te verontschuldigen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry, dat wist ik niet, ik probeerde alleen je punt vanuit een ander oogpunt te tonen.
Nogmaals sorry.
Inderdaad!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef Stenny het volgende:
[..]Vooral: toffe kop van Albert Verlinde!
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Basze het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dat toffe zuigmondje van hem![]()
Duidelijk dat Albert in eensoort van trance kwam!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef Stenny het volgende:
[..]Vooral: toffe kop van Albert Verlinde!
![]()
Ja, maar ik vind Talpa een schijtzender en mijn vrouw kijkt graag naar GTST...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef milagro het volgende:
Nu dus NSE op Talpa.
trance-pireren?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Duidelijk dat Albert in eensoort van trance kwam!
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Duidelijk dat Albert in eensoort van trance kwam!
al 10 minuten bezig ofsoowquote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef ChOas het volgende:
Damn, ik had Talpa nog niet, maar nu ingesteld...
Is het al geweest ?
boeien welke zender wat uitzendt, toch enquote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef Basze het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind Talpa een schijtzender en mijn vrouw kijkt graag naar GTST...
Jij bent de droomvrouw van elke vent denk ikquote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef milagro het volgende:
[..]
boeien welke zender wat uitzendt, toch enje vrouw naar de slaapkamer, gaat ze daar maar kijken naar
GTST
of jij vertelt haar even wat er gebeuren gaat, fluitje van een cent, immers
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef milagro het volgende:
[..]
boeien welke zender wat uitzendt, toch enje vrouw naar de slaapkamer, gaat ze daar maar kijken naar
GTST
of jij vertelt haar even wat er gebeuren gaat, fluitje van een cent, immers
Dat is een (DE) reden voor samenwonenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik mis alleen dat stukje waarin je zegt dat zijn vrouw het bier moet komen brengen terwijl ie achter de kijkbuis zit![]()
Daarom miste ik het ookquote:Op woensdag 28 december 2005 20:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat is een (DE) reden voor samenwonen
wat is de flater dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik geloof er nu nog meer in 200% ipv 100% ,en hij (Robbert) krijgt nu nog eens extra publicitet dank zij de grote FLATER van de skeptici, joepie ...![]()
Nou, dat Nanninga iets breed weet uit te smeren , zelfs in de krant zonder enig bewijs , en die-hard sceptici eisen dat nu juist als je iets wil waarmaken of bewijzen .quote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
wat is de flater dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |