abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33476877
cool hehe
pi_33476893
nog nooit gezien maar volgens mij wel moeite waard om x te kijken he?
hai scorpie ging beetje fout irc
pi_33476916
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:03 schreef Basze het volgende:
ohja... die pikki spoort ook niet volgens mij...
Amaai, toch,

Nu ik even verwijdert was van dit forum is de sceptische bende weer duchtig aangegroeid, ...
Hebben ze een leger uit hun clubje opgetrommeld om hier te komen debunken ofzo ?
Ik zie haast géén Licht meer in al deze duisternis .
Zal Robbert eens vragen deze bende te verlichten , hopelijk doet hij dat in zijn volgende aflevering.
Enne, ..die Stenny maakt er een feuilleton in afleveringen van .... misschien kan zij de rol van Irene overnemen binnenkort.
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33477062
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef pikki het volgende:

[..]

Amaai, toch,

Nu ik even verwijdert was van dit forum is de sceptische bende weer duchtig aangegroeid, ...
Hebben ze een leger uit hun clubje opgetrommeld om hier te komen debunken ofzo ?
Zal Robbert eens vragen deze bende te verlichten , hopelijk doet hij dat in zijn volgende aflevering.
Enne, ..die Stenny maakt er een feuilleton in afleveringen van .... misschien kan zij de rol van Irene overnemen binnenkort.
Niets mis met een feuilleton, toch?, beter dan onverschilligheid. Er is niets mis met kritisch, als je maar open blijft, en dat blijf ik. Vergeet niet nu RTL Boulevard aan te zetten...
pi_33477142
Zometeen bij Boulevard, ff kijken
pi_33477150
Ik betwijfel of mensen die ook heel kritisch kunnen zijn presentatrice kunnen worden van dat programma.
JJ72 - Heat
pi_33477186
sjee pikki, sorry dat ik het zeg maar je klinkt zwaar geïndoctrineerd.
Het meervoud van lef is leven
pi_33477339
Ik ben trouwens benieuwd of Robbert in het programma ook een reading gaat doen bij iemand die inderdaad wat kritischer is.
JJ72 - Heat
  woensdag 28 december 2005 @ 18:39:58 #69
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33477369
dat doet hij niet hij wordt momenteel alleen afgezeken
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_33477413
Oeh pijnlijk voor hem. Een en al afgezeken.
pi_33477429
Een geest met een accent zei 'zjeneverbrander', op z'n frans haast zodat de tweede e zo'n beetje wegvalt. Robbert dacht HE!? en maakte er maar genverbrander van, want dat klinkt tenminste nog een beetje.
pi_33477544
Robbert is volgens mij de ietwat labiele zoon van een succesvolle en te trotse en daardoor teleurgestelde vader (en/of moeder) die het leven van zijn thuiswonende ( en ms door medisch verleden niet in staat tot 'normaal' werk) zoon op wilde leuken door van zijn 'mankement' een 'gave' te maken, om zo de teleurstelling van wat had kunnen zijn maar nooit zal gebeuren de baas te worden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33477627
Straks nog een item bij NSE dacht ik
  woensdag 28 december 2005 @ 18:49:04 #74
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33477632
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:46 schreef milagro het volgende:
Robbert is volgens mij de ietwat labiele zoon van een succesvolle en te trotse en daardoor teleurgestelde vader (en/of moeder) die het leven van zijn thuiswonende ( en ms door medisch verleden niet in staat tot 'normaal' werk) zoon op wilde leuken door van zijn 'mankement' een 'gave' te maken, om zo de teleurstelling van wat had kunnen zijn maar nooit zal gebeuren de baas te worden.
Wow!, 1 zin, maar mooi verwoord!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33477813
Ja, het was al op RTL Boulevard, eerste headline:

Jan Willem Nienhuys nam het woord voor Rob Nanninga Vreemd genoeg kan ik echt nergens een foto van Nanninga vinden (en ja, ik heb flink ge google d) en ook nu komt hij niet in beeld - Mystery Man? .

Deze Nienhuys ken ik al van dezelfde RVU uitzending (waar ik net in verband met medium André Groote verwees), hij had het toen over kansberekening, en zei met een lijzige stem: "Je hebt 1en je hebt 0." Juist, dan weet je het al: je hebt zwart én wit. Uw, en grijs dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Stenny op 28-12-2005 19:01:45 ]
pi_33477986
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:48 schreef Urquhart het volgende:
Straks nog een item bij NSE dacht ik
Waar/wat bedoel je?
pi_33478043
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:54 schreef Stenny het volgende:
Ja, het was al op RTL Boulevard, eerste headline:

[afbeelding]
"I Google dead people"
pi_33478050
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef Stenny het volgende:

[..]

Waar/wat bedoel je?
NSE, het RTL Boulevard meets Studio Sport op Talpa.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2005 @ 19:12:03 #79
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33478427
RTL Boulevard meldde precies wat wij hier ook al besproken hebben.
Namelijk dat meneer van den Broeke zijn informatie van internet heeft gehaald,met fouten en al.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33478456
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef milagro het volgende:

[..]

NSE, het RTL Boulevard meets Studio Sport op Talpa.
Lijken mij genoeg ingredienten voor een interessant item.
JJ72 - Heat
pi_33478554
Irene Moors kreeg trouwens ook nog een uithaal van Albert Verlinde, dat zij als producente van Robbert van den Broeke niet thuisgaf, "Ook al is ze op vakantie, ze kan toch wel even de telefoon opnemen en een reactie geven." (Aldus Verlinde).

RTL Boulevard wordt vanavond op RTL 5 herhaald om: 23:11 uur.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:18:18 #82
19231 Basze
Lap Sap, mijn broek is te krap
pi_33478640
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef Stenny het volgende:

[..]

Precies. Wat is nou toch eigenlijk 'normaal'? en wie! bewijst dat!
Achja, wat is normaal ja...

Maar blijven geloven in die flapdrol is toch wel abnormaal te noemen, of niet?
Wist ik maar wie ik was, waar ik wie ben, en waarom ik daar dan ben...
pi_33478728
SBS ShowNieuws zal er ook wel aandacht aanbesteden.
pi_33478838
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:21 schreef schatje het volgende:
SBS ShowNieuws zal er ook wel aandacht aanbesteden.
Ik ben benieuwd naar de intelligente reacties van de presentatrices.
JJ72 - Heat
  woensdag 28 december 2005 @ 19:26:02 #85
19231 Basze
pi_33478883
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef pikki het volgende:

[..]

Amaai, toch,

Amaai...

Ik zie vanavond alweer genoeg licht als ik weer para-naal de storingen ga oplossen in de lichtfabriek alwaar ik werk. Wie weet kom ik ook nog mooie spookfoto's tegen in de vision-applicaties als ik weer eens een callibratie uit moet voeren.

Wie weet gaan mijn overleden oma's nog met mij de dialoog aan via de omroepinstallatie.

Al met al is het altijd een enerverende ervaring op mijn werk....
pi_33478900
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:15 schreef Stenny het volgende:
Irene Moors kreeg trouwens ook nog een uithaal van Albert verlinde, dat zij als producente van Robbert van den Broeke niet thuisgaf, "Ook al is ze op vakantie, ze kan toch wel even de telefoon opnemen en een reactie geven." (Aldus Albert).

RTL Boulevard wordt vanavond op RTL 5 herhaald om:

23:11
Irene Moors heeft toch niet al te lang geleden haar moeder verloren, met wie ze een hele intense band had?
Ze heeft, volgens mij, gewoon zo'n behoefte aan een teken van leven (na de dood uiteraard) van moederlief, dat zij, zoals zovelen in zo'n situatie, zeer gevoelig is voor blabla van de Robberts van deze wereld en beseft dat op het moment dat ze niet meer gelooft in hem/hen ze haar moeder écht kwijt is, en dat wil ze niet.

Overigens was ze net alsnog te horen 'live' vanuit het Vennenbos
  woensdag 28 december 2005 @ 19:28:08 #87
19231 Basze
pi_33478957
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Irene Moors heeft toch niet al te lang geleden haar moeder verloren, met wie ze een hele intense band had?
Ze heeft, volgens mij, gewoon zo'n behoefte aan een teken van leven (na de dood uiteraard) van moederlief, dat zij, zoals zovelen in zo'n situatie, zeer gevoelig is voor blabla van de Robberts van deze wereld en op het moment dat ze niet meer gelooft in hem/hen ze haar moeder écht kwijt is, en dat wil ze niet.
Dat heb je met moeders...

Die gaan op een gegeven moment dood...

Als het goed is, voordat je zelf dood gaat
pi_33479206
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Basze het volgende:

[..]

Achja, wat is normaal ja...

Maar blijven geloven in die flapdrol is toch wel abnormaal te noemen, of niet?
Ik geloof er nu nog meer in 200% ipv 100% ,en hij (Robbert) krijgt nu nog eens extra publicitet dank zij de grote FLATER van de skeptici, joepie ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33479207
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:15 schreef Stenny het volgende:
Irene Moors kreeg trouwens ook nog een uithaal van Albert Verlinde, dat zij als producente van Robbert van den Broeke niet thuisgaf, "Ook al is ze op vakantie, ze kan toch wel even de telefoon opnemen en een reactie geven." (Aldus Verlinde).

RTL Boulevard wordt vanavond op RTL 5 herhaald om: 23:11 uur.
Volgens mij is dat het nut van vakantie: de telefoon juist niet opnemen.

Albert Verlinde is de allergrootste kwal op de Nederlandse televisie met het meest nutteloze leven op aarde: die hapsnurker mag wat mij betreft preventief geruimd worden.
Calmer than you are
  woensdag 28 december 2005 @ 19:35:52 #90
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33479245
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik geloof er nu nog meer in 200% ipv 100% ,en hij (Robbert) krijgt nu nog eens extra publiciteti dan zij de grote FLATER van de skeptici, joepie ...
Jij denkt dat sceptici een grote organisatie zijn, gericht op het misleiden van mensen?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')