Amaai, toch,quote:Op woensdag 28 december 2005 18:03 schreef Basze het volgende:
ohja... die pikki spoort ook niet volgens mij...
Niets mis met een feuilleton, toch?, beter dan onverschilligheid. Er is niets mis met kritisch, als je maar open blijft, en dat blijf ik. Vergeet niet nu RTL Boulevard aan te zetten...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef pikki het volgende:
[..]
Amaai, toch,
Nu ik even verwijdert was van dit forum is de sceptische bende weer duchtig aangegroeid, ...
Hebben ze een leger uit hun clubje opgetrommeld om hier te komen debunken ofzo ?
Ik zie haast géén Licht meer in al deze duisternis .
Zal Robbert eens vragen deze bende te verlichten , hopelijk doet hij dat in zijn volgende aflevering.
Enne, ..die Stenny maakt er een feuilleton in afleveringen van .... misschien kan zij de rol van Irene overnemen binnenkort.![]()
Wow!, 1 zin, maar mooi verwoord!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:46 schreef milagro het volgende:
Robbert is volgens mij de ietwat labiele zoon van een succesvolle en te trotse en daardoor teleurgestelde vader (en/of moeder) die het leven van zijn thuiswonende ( en ms door medisch verleden niet in staat tot 'normaal' werk) zoon op wilde leuken door van zijn 'mankement' een 'gave' te maken, om zo de teleurstelling van wat had kunnen zijn maar nooit zal gebeuren de baas te worden.
Waar/wat bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:48 schreef Urquhart het volgende:
Straks nog een item bij NSE dacht ik
"I Google dead people"quote:Op woensdag 28 december 2005 18:54 schreef Stenny het volgende:
Ja, het was al op RTL Boulevard, eerste headline:
[afbeelding]
NSE, het RTL Boulevard meets Studio Sport op Talpa.quote:
Lijken mij genoeg ingredienten voor een interessant item.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef milagro het volgende:
[..]
NSE, het RTL Boulevard meets Studio Sport op Talpa.
Achja, wat is normaal ja...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Precies. Wat is nou toch eigenlijk 'normaal'? en wie! bewijst dat!![]()
Ik ben benieuwd naar de intelligente reacties van de presentatrices.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:21 schreef schatje het volgende:
SBS ShowNieuws zal er ook wel aandacht aanbesteden.
Amaai...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef pikki het volgende:
[..]
Amaai, toch,
Nu ik even verwijdert was van dit forum is de sceptische bende weer duchtig aangegroeid, ...
Hebben ze een leger uit hun clubje opgetrommeld om hier te komen debunken ofzo ?
Ik zie haast géén Licht meer in al deze duisternis .
Zal Robbert eens vragen deze bende te verlichten , hopelijk doet hij dat in zijn volgende aflevering.
Enne, ..die Stenny maakt er een feuilleton in afleveringen van .... misschien kan zij de rol van Irene overnemen binnenkort.![]()
Irene Moors heeft toch niet al te lang geleden haar moeder verloren, met wie ze een hele intense band had?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:15 schreef Stenny het volgende:
Irene Moors kreeg trouwens ook nog een uithaal van Albert verlinde, dat zij als producente van Robbert van den Broeke niet thuisgaf, "Ook al is ze op vakantie, ze kan toch wel even de telefoon opnemen en een reactie geven." (Aldus Albert).
RTL Boulevard wordt vanavond op RTL 5 herhaald om:
23:11
Dat heb je met moeders...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Irene Moors heeft toch niet al te lang geleden haar moeder verloren, met wie ze een hele intense band had?
Ze heeft, volgens mij, gewoon zo'n behoefte aan een teken van leven (na de dood uiteraard) van moederlief, dat zij, zoals zovelen in zo'n situatie, zeer gevoelig is voor blabla van de Robberts van deze wereld en op het moment dat ze niet meer gelooft in hem/hen ze haar moeder écht kwijt is, en dat wil ze niet.
Ik geloof er nu nog meer in 200% ipv 100% ,en hij (Robbert) krijgt nu nog eens extra publicitet dank zij de grote FLATER van de skeptici, joepie ...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Basze het volgende:
[..]
Achja, wat is normaal ja...
Maar blijven geloven in die flapdrol is toch wel abnormaal te noemen, of niet?
Volgens mij is dat het nut van vakantie: de telefoon juist niet opnemen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:15 schreef Stenny het volgende:
Irene Moors kreeg trouwens ook nog een uithaal van Albert Verlinde, dat zij als producente van Robbert van den Broeke niet thuisgaf, "Ook al is ze op vakantie, ze kan toch wel even de telefoon opnemen en een reactie geven." (Aldus Verlinde).
RTL Boulevard wordt vanavond op RTL 5 herhaald om: 23:11 uur.![]()
Jij denkt dat sceptici een grote organisatie zijn, gericht op het misleiden van mensen?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik geloof er nu nog meer in 200% ipv 100% ,en hij (Robbert) krijgt nu nog eens extra publiciteti dan zij de grote FLATER van de skeptici, joepie ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |