In mijn hoofd is het altijd rustig.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Andyvie het volgende:
Kan iemand in hemelsnaam even een knopje omzetten in mijn hoofd. Het is zo vreselijk druk in mijn hoofd...ik word gek
*switch*quote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Andyvie het volgende:
Kan iemand in hemelsnaam even een knopje omzetten in mijn hoofd. Het is zo vreselijk druk in mijn hoofd...ik word gek
jah.. wat ze nu uitmelken met reclameblokken er tussenin, terwijl de artiesten belangeloos meegewerkt hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:09 schreef Cybart het volgende:
dat friends for warchild gebeuren...
is dat gewoon niet een mini concert van marco borsato met een lang voorprogramma ???
2e foto ziet die gast er nog een bééééeeetje normaal uit.. maar wat je in hemelsnaam in um ziet..quote:
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
2e foto ziet die gast er nog een bééééeeetje normaal uit.. maar wat je in hemelsnaam in um ziet..en waarom er zoveel foto's staan....
Kan nu toch niet slapen en zometeen komt Will and Grace nogquote:Op woensdag 28 december 2005 21:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
*switch*
of gaan slapen... lekker vroeg
ja, om de minuut is er wel iets dat je lid moet worden...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah.. wat ze nu uitmelken met reclameblokken er tussenin, terwijl de artiesten belangeloos meegewerkt hebben
Halloquote:
Ik heb hier een meditatie van twee minuten liggen...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Andyvie het volgende:
Duitse hoeren.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
't gaat over tooske, estelle en sylvie in de PC hoofd
jouw stekkie!
estelle????quote:
gullitquote:
uhuh.. vrouwen hequote:Op woensdag 28 december 2005 21:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ze zijn gewoon allemaal kut, Petre86.
Prachtig, die burka.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... foto in fotoboek vervangen
Kut systeem
ik ken 1 meid, daar zou ik hetero voor worden... ik maak niet voor niets steeds haar vriendjes kwaadquote:
wies die meid dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ken 1 meid, daar zou ik hetero voor worden... ik maak niet voor niets steeds haar vriendjes kwaad![]()
een meid die ik al 5-6 jaar ken, net half jaar 18, nu haar motor rijbewijs, grote bek tegen alles en iedereen, voetbalt.... eigelijk gewoon een kerel, maar dan in meisjes uitvoeringquote:
Je zou bijna 'pot' zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
een meid die ik al 5-6 jaar ken, net half jaar 18, nu haar motor rijbewijs, grote bek tegen alles en iedereen, voetbalt.... eigelijk gewoon een kerel, maar dan in meisjes uitvoering
ja, eigelijk wel, maar ja, ze valt op mannen, en tis toch echt een meidquote:
hahahaha, gespierd, echt niet, wel smalquote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
Een gespierde Limburgse 'meid'.
*zat erop te wachten*quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Knalpot.
als ze knalt, maak je dan maar weg, anders heb je een pot tegen je harses....:Pquote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Knalpot.
dan denk k, dat zelfs stevie wonder, nog wel wat lenzen , brillen en oog correcties kan gebruiken....quote:Op woensdag 28 december 2005 21:51 schreef Cybart het volgende:
zelfs stevie wonder zou zien dat ze lesbisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |