abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33501370
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef Gunner het volgende:
Zeker een goeie tip (misschien zelfs met handtekening retour). Dan kunnen ze iig niet zeggen dat ze niets ontvangen hebben
Jawel hoor. Als je aangetekend verstuurd, teken je alleen maar voor de 'buitenkant', niet voor de inhoud. Ze kunnen nog altijd zeggen dat er niets in de doos zit. Daarna is het jouw woord tegen hun woord. Klaar!

Zo heb ik eens twee fietssleutels opgestuurd naar een verzekeringsmaatschappij, die daarna doodleuk beweerden dat ze maar een sleutel ontvangen hadden, en of ik de tweede ook nog op wilde sturen.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:45:38 #102
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_33501424
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef joshus_cat het volgende:
Jawel hoor. Als je aangetekend verstuurd, teken je alleen maar voor de 'buitenkant', niet voor de inhoud. Ze kunnen nog altijd zeggen dat er niets in de doos zit. Daarna is het jouw woord tegen hun woord. Klaar!
Als je zo paranoid wil gaan denken kan je beter in je leven niets meer op/terug sturen
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Owke Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik ga graag van het slechtste uit als winkels iets terug moeten nemen.
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee, en winkels kunnen wel eens dwarsliggen ja.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_33502012
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Gunner het volgende:

Als je zo paranoid wil gaan denken kan je beter in je leven niets meer op/terug sturen
Je kunt 't natuurlijk ook zelf afleveren.

Afgezien daarvan, paranoide of niet, als je jezelf onredelijk opstelt en dogmatisch met de wet in de hand probeert je gelijk te krijgen, dan wens ik TS veel succes. D'r zijn namelijk zoveel manier waarop je de mist in kunt gaan, en d'r zijn zoveel manieren om jezelf ergens onderuit te weaselen, dat 't heel moeilijk wordt om zo'n bedrijf te dwingen om iets voor je te doen.

Niet voor niets is een een gezegde 'wie procedeert om een koe, legt er een op toe'.
  donderdag 29 december 2005 @ 13:20:52 #104
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_33502638
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Jawel hoor. Als je aangetekend verstuurd, teken je alleen maar voor de 'buitenkant', niet voor de inhoud. Ze kunnen nog altijd zeggen dat er niets in de doos zit. Daarna is het jouw woord tegen hun woord. Klaar!
Laat dit nu ook net een van de redenen zijn geweest waarom je bij kopen op afstand zonder opgaaf van reden de koop mag ontbinden. Via die weg kun je dan nooit gesteggel krijgen over of datgene in het doosje nu wel of niet datgene is dat je wilde hebben. In dat licht bezien is het ook logisch dat je de verpakking mag openen, zonder dat je het recht op ontbinding van de koop verliest.
Decisions are made by those who show up.
pi_33512553
Omdat dit apparaat geleverd wordt met programmeerbare software is dit product een uitzondering op de regel. Echter omdat een vervelende situatie voor u is, willen wij het product wel met u omruilen. U heeft dan de Alcatel Wireless Speedtouch 585 Modem/Router Annex A 4-Ports nodig. Deze hebben wij voorradig, u kunt via onze website een CMA aanvraag doen en bij de opmerking plaatsen dat u de modem wenst om te ruilen met de ADSL variant.

Ik mailde terug:

Dit vind ik een erg mooi aanbod van u. Helaas is een monteur het modem komen installeren en toen bleek dat dit ISDN was heeft hij zelf voor een modem gezorgd. Zodoende hebben wij al een vergelijkbaar Annex A modem op dit moment.

Hoe kan ik dit verder oplossen als ze zeggen van "pech"?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  donderdag 29 december 2005 @ 18:26:46 #106
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_33512706
Waarom willen ze nu wel omruilen en niet geld terug? Dat is IMHO toch hetzelfde?

en programmeerbare software?

WTF is dat gerelateerd aan dit modem?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_33514079
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe kan ik dit verder oplossen als ze zeggen van "pech"?
Kan je dat niet gewoon achter wegen laten en ze bedanken voor hun moeite?

Uteindelijk heb jij de fout gemaakt.
pi_33514258
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi,

Ik heb een modem besteld bij EMPC.nl, eenmaal aangekomen bleek er iets mis te zijn met de bekabeling hier in huis, en nu wil ik de modem terugsturen. Het is binnen 7 dagen en ik heb het product wel geopend maar alles is nog bij elkaar. Nu heb ik gelezen dat ik de koop mag ontbinden. Is dit genoeg daarvoor?

"L.S.

Hierbij wil ik de koop ontbinden en mij beroepen op de wet "Koop op Afstand". Klantnummer xxxxx en ordernummer xxxxx.

Hoogachted,

--Christiaan--"
Altijd iemand bejegenen zoals je dat zelf ook wenst, daar kom je verder mee. Dit mailtje is niet erg aardig geschreven, te zakelijk en arrogant.

Zelf zou ik even gebeld hebben. Met wat goodwill kom je verder dan met zakelijkheid vaak.

Suc6 met je modem
  donderdag 29 december 2005 @ 19:28:43 #109
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_33514474
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef Woepsie het volgende:
Kan je dat niet gewoon achter wegen laten en ze bedanken voor hun moeite?

Uteindelijk heb jij de fout gemaakt.
Maakt niet uit of hij de fout heeft gemaakt, hij moet het gewoon kunnen terug sturen zonder gedoe
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 29 december 2005 @ 20:06:20 #110
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_33515971
Wees gewoon open en eerlijk: je hoeft geen reden te hebben om die meuk terug te sturen.

Off-topic: trouwens een erg mooi voorbeeld van hoe het fijner kan. Vandaag bij de Bijenkorf een jas gekocht en me nog voordat ik de winkel uit was al bedacht. Hoe vrouwelijk, duh, heb ik anders ook nooit. Gewoon gevraagd of ik m'n geld terug mocht en, ondanks dat ze enkel tot ruilen zijn verplicht (30 dagen stond op de bon), heb ik m'n centen terug gekregen. Eerlijk, zonder dat ik er recht op had. Weer eens wat anders dan met een lulverhaal, terwijl je alle recht had.
Decisions are made by those who show up.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:48:35 #111
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_33538442
Als ik vandaag geen aanbod terug krijg dan stuur ik het met de post
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_33538889
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik vandaag geen aanbod terug krijg dan stuur ik het met de post
Daar zullen ze bang van worden.
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:05:52 #113
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_33539101
Ik bedoel, dan stuur ik het pakket terug met de melding dat ik het geld zsm terug wil zien.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_33541844
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:06 schreef KieWie het volgende:
Eerlijk, zonder dat ik er recht op had. Weer eens wat anders dan met een lulverhaal, terwijl je alle recht had.
Veel bedrijven zien jou als een verlies, totaal verkeerde gedachte. Uiteindelijk maken ze op jou wel winst want de volgende keer zal je de Bijenkorf gewoon weer binnen lopen met in je achterhoofd 'ach ik neem het wel mee, ik kan het altijd nog ruilen'.

De beste klant die je als bedrijf kan hebben is een klant die iets koopt, een keer klaagt en daarna snel & voldoende wordt geholpen. Helaas denken veel bedrijven daar anders over.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33543146
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Veel bedrijven zien jou als een verlies, totaal verkeerde gedachte. Uiteindelijk maken ze op jou wel winst want de volgende keer zal je de Bijenkorf gewoon weer binnen lopen met in je achterhoofd 'ach ik neem het wel mee, ik kan het altijd nog ruilen'.

De beste klant die je als bedrijf kan hebben is een klant die iets koopt, een keer klaagt en daarna snel & voldoende wordt geholpen. Helaas denken veel bedrijven daar anders over.
Je hebt helemaal gelijk. Een mondige klant die je verder kunt helpen komt terug, een teleurgestelde nooit meer. Je zou dus eigenlijk blij moeten zijn met zijn verhaal, daar kun je van leren en je fouten in de toekomst voorkomen. Als je zijn teleurstelling ook nog eens om kunt zetten naar tevredenheid, dan levert je dat in ieder geval deze klant op en goede verhalen voor je zaak.
pi_33544497
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef UnleashMitch het volgende:

Veel bedrijven zien jou als een verlies, totaal verkeerde gedachte. Uiteindelijk maken ze op jou wel winst want de volgende keer zal je de Bijenkorf gewoon weer binnen lopen met in je achterhoofd 'ach ik neem het wel mee, ik kan het altijd nog ruilen'.
Die methode werkt prima bij een traditionele winkel. Maar probeer als webwinkel eens aan klantenbinding te doen; da's nog knap lastig, zeker bij figuren als TS die zo naar een andere webwinkel gaan als die toevallig 1 euro goedkoper is.
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:32:47 #117
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_33544701
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Die methode werkt prima bij een traditionele winkel. Maar probeer als webwinkel eens aan klantenbinding te doen; da's nog knap lastig, zeker bij figuren als TS die zo naar een andere webwinkel gaan als die toevallig 1 euro goedkoper is.
Waar maak je dat nou weer uit op, het was een van de duurste uit pricewatch, en ik bestel normaal bij azerty maar die hadden hem niet.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_33544952
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef --Christiaan-- het volgende:

Waar maak je dat nou weer uit op, het was een van de duurste uit pricewatch, en ik bestel normaal bij azerty maar die hadden hem niet.
9 van de 10 keer worden dit soort topics geopend door pubers (of daar net boven). Ik heb zelfs een keer een topic gezien van iemand die iets gekocht had, thuisgeleverd had gekregen en daarna ontdekte dat 't ergens anders goedkoper was, en toen hier vroeg of-ie 't kon terugsturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')