HAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:50 schreef Gunner het volgende:
I
Stel daarin ook dat als ze weer je beroep afwijzen, dat je dan je rechtsbijstands verzekering gaat aanspreken
Overigens bedankt voor je kopie van wetten.nl; ik zit er aan te denken om een maatwerkservice aan te gaan bieden, en het aardige van 'maatwerk' is dat dat dus niet retourneerbaar is. Dus zeikerds die niet weten wat ze willen, in het wilde weg lopen klikken of achteraf toch iets anders bedacht hebben, kan ik met de wet in de hand 'nee' verkopen.quote:
Ik probeer iemand te helpen en jij zit een beetje zo te zeuren? Wie laat zich nu kennen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef joshus_cat het volgende:
Maar goed, ga je gang, laat je vooral kennen als de puber die je bent....![]()
![]()
'ik wil geen standaard-T-shirt, ik wil een T-shirt in maat L maar dan met 15 cm lange mouwen. Kunnen jullie dat voor me maken?'quote:Op woensdag 28 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is maatwerk dan?
Wettelijk gezien iets dat specifiek voor de klant wordt geproduceerd, en redelijkerwijs dus voor de verkoper niet meer aan iemand anders te verkopen is.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is maatwerk dan?
Overigens, hoe denk jij een ADSL modem als maatwerk te kunnen verkopen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
'ik wil geen standaard-T-shirt, ik wil een T-shirt in maat L maar dan met 15 cm lange mouwen. Kunnen jullie dat voor me maken?'
Oi, wie zegt er hier dat dreigen met rechtsbijstandsverzekeringen een Goed Plan [tm] is? IMO is dat zeiken en zeuren. Ik geef alleen aan wat de reactie is die je kunt verwachten.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik probeer iemand te helpen en jij zit een beetje zo te zeuren?
Hint: ik maak geen ADSL modems, en ik begrijp prima dat de niet-maatwerkproducten wel terugneembaar zijn. Bij verkoop aan particulieren.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef Gunner het volgende:
Overigens, hoe denk jij een ADSL modem als maatwerk te kunnen verkopen?
Dreigen is wat anders dan aanspreken, mijn term is iets genuanceerder. Persoonlijk vind ik dat TS in zijn recht staat, maar ondernemers denken hier ongetwijfeld anders over gezien de vele valse Algemene Voorwaarden die ik diverse websites aantref in de hoop klanten te overdonderenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef joshus_cat het volgende:
Oi, wie zegt er hier dat dreigen met rechtsbijstandsverzekeringen een Goed Plan [tm] is? IMO is dat zeiken en zeuren. Ik geef alleen aan wat de reactie is die je kunt verwachten.
Mooi. Overigens; ik heb idd (sinds kort) een rechtsbijstands verzekering, en ik hoop deze eigenlijk niet te hoeven gebruiken, maar laten we elkaar hier een beetje respecteren. dit is niet ONZ of KLBquote:En die laatste zin was meer gericht op de TS dan op jou
Daarom. maar waarom voel je je dan zo aangevallen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef joshus_cat het volgende:
Hint: ik maak geen ADSL modems, en ik begrijp prima dat de niet-maatwerkproducten wel terugneembaar zijn. Bij verkoop aan particulieren.
Ben jij echt zo'n zeikerd? Klantvriendelijkheid heb je niet hoog in het vaandel staan?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.![]()
![]()
![]()
De eerste die dat tegen mij zou zeggen zou ik heel duidelijk maken dat ie dat vooral moet doen, als ie daar gelukkig van wordt, en dat verdere correspondentie alleen aangetekend verloopt.
Niet terugkrabbelen, noem het beestje bij de naam. Als jij zegt 'als u mij m'n geld niet teruggeeft dan overweeg ik mijn rechtsbijstandsverzekering aan te spreken' dan is dat geen dreigement?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Gunner het volgende:
Dreigen is wat anders dan aanspreken, mijn term is iets genuanceerder.
...omdat de meeste ondernemers er geen trek in hebben dat ze een aanelkaargeplakte doos met 'n product teruggeleverd krijgen, waarbij ze geen idee hebben of dat nog wel functioneert. Als jij de keus hebt tussen een product wat nieuw in de doos zit, of een product wat in een aanelkaargeplakte en vastgeniette doos zit, wat kies je dan? Zou je het accepteren als je zoiets thuisgestuurd krijgt? Is 't een reclame voor 't bedrijf om zo'n product opnieuw te versturen? Hoeveel tijd denk je dat 'n bedrijf kwijt is met dit soort kutgein? Enig idee van de marges op computerhardware?quote:Persoonlijk vind ik dat TS in zijn recht staat, maar ondernemers denken hier ongetwijfeld anders over gezien de vele valse Algemene Voorwaarden die ik diverse websites aantref in de hoop klanten te overdonderen
Ik voel me helemaal niet aangevallen; ik corrigeer je alleenquote:Daarom. maar waarom voel je je dan zo aangevallen?
Oi, ben ik degene die zo kinderachtig is om meteen met een rechtsbijstandsverzekering te gaan dreigen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
Wat een onzin, dat je een zakelijk geschil hebt wil toch niet zeggen dat je je als kleine kinderen moet gaan gedragen.
Niet bij mijn toko. Ik wil ontevreden klanten best helpen, en ervoor zorgen dat ze tevreden zijn, maar er zijn grenzen, en daarna houdt het op.quote:Ontevreden klanten komen terug
En da's maar goed ook. Tenslotte ben ik geen liefdadigheidsinstelling. Als je de helft van je verkopen terug kunt nemen omdat je klanten niet weten wat ze willen dan kom je om in de papieren rompslomp.quote:Deze klanten en hun kennissen zul je nooit meer terug zien.
Kan het een beetje normaal in dit topicquote:
quote:Hint: als je de voorwaarden van je rechtsbijstandsverzekering leest, dan vervalt de polis op het moment dat je gebruikt maakt van je rechtsbijstandsverzekering. Dat betekent een nieuwe polis afsluiten als je later nog eens gebruik wilt maken van een rechtsbijstandverzekering, en drie keer raden wat er gebeurt met de kosten van de nieuwe polis
Ik wou het niet aanhalen, maar het leek me ook erg sterkquote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Daar zou ik graag een bron van willen zien, aangezien ik hier nog nooit van gehoord heb.
Blijkbaar is het zover opgelopen dat de klant daarmee dreigt. Ik vind dat een goede verkoper zal proberen het niet zover te laten komen. Zoals in het geval van de modem zou ik zeggen, gewoon terugnemen. Dat hij de algemene voorwaarden aanhaalt gaat me al wat ver. Alles is nog in tact, zelfs de originele verpakking is aanwezig, deze kan zo weer het schap in.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:42 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Oi, ben ik degene die zo kinderachtig is om meteen met een rechtsbijstandsverzekering te gaan dreigen?
[..]
Hoeveel klanten komen nu bij jou terug omdat ze niet wisten wat ze kochten? Zou daar verandering in komen op het moment dat je toegeeflijker bent? Je zult hoogstens faam krijgen vanwege de goede service en waar zie je dat tegenwoordig nog?quote:En da's maar goed ook. Tenslotte ben ik geen liefdadigheidsinstelling. Als je de helft van je verkopen terug kunt nemen omdat je klanten niet weten wat ze willen dan kom je om in de papieren rompslomp.
Ik suggereerde de rechtsbijstands verzekering. Hij ging daar op inquote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
Blijkbaar is het zover opgelopen dat de klant daarmee dreigt. Ik vind dat een goede verkoper zal proberen het niet zover te laten komen.
Het kan ook zijn dat de klant geen manieren heeft. Daar kun je als verkoper helemaal niets aan doen. Je kunt moeilijk klanten gaan heropvoeden als verkoper.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
Blijkbaar is het zover opgelopen dat de klant daarmee dreigt.
Zou ik ook doen.quote:Zoals in het geval van de modem zou ik zeggen, gewoon terugnemen.
Als je de moeite neemt om vanaf 't begin van dit topic te lezen, dan zul je zien dat TS begint met 'volgens de wet kopers op afstand'.... Als je jezelf opstelt als een botte boer, dan moet je niet vreemd opkijken als je als een botte boer behandeld wordt.quote:Dat hij de algemene voorwaarden aanhaalt gaat me al wat ver.
Jij zegt 't. 't bedrijf moet maar hopen dat dat zo is.quote:Alles is nog in tact, zelfs de originele verpakking is aanwezig, deze kan zo weer het schap in.
Drie keer raden hoe 't komt dat je dat niet meer ziet?quote:Je zult hoogstens faam krijgen vanwege de goede service en waar zie je dat tegenwoordig nog?
Ik kan geen voorwaarde vierentwintig vinden op deze paginaquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
Maar goed, we horen het helemaal niet te hebben over verkoopmethodes. Het komt er dus op neer dat --Christiaan-- het modem terug mag sturen, mits hij voldoet aan voorwaarde 24 van de algemene voorwaarden. Wat zijn deze eigenlijk en voldoe je hier aan?
Meestal pik je d'r wel uit of dat terechte negatieve beoordelingen zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:42 schreef Gunner het volgende:
Hij was het met me eens dat negatieve reclame veel sneller gaat dan positieve, wat dan ook zijn handel natuurlijk niet ten goede komt, en een paar negatieve beoordelingen in de Tweakers.net shop survey kan aardig wat klanten kosten.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
Maar goed, we horen het helemaal niet te hebben over verkoopmethodes. Het komt er dus op neer dat --Christiaan-- het modem terug mag sturen, mits hij voldoet aan voorwaarde 24 van de algemene voorwaarden. Wat zijn deze eigenlijk en voldoe je hier aan?
Er klopt overigens wel meer niet;quote:24.6. Op of aan het afgeleverde mag geen enkele wijziging zijn aangebracht en het afgeleverde dient in ongeschonden staat te zijn en de verpakking dient ongeopend te zijn; alle meegezonden documentatie, elektronisch materiaal, handboeken, diskettes, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen dienen te worden gevoegd bij de retourzending.
quote:U kunt artikelen tot 8 dagen retourneren, waarbij het artikel op de 8e dag bij ons retour dient te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |