Modellen altijd welkom inderdaad!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:54 schreef Sjeen het volgende:
![]()
Serieus:
Je fotografeert graag... een fotoclub of cursus misschien iets voor je?
Daar hebben ze op Fok zelfs een eigen topic voor! Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)quote:
Steek jij je lul maar in bier, een echte man zal wel ergens anders in soppen...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]altijd nat je kunt er meerdere achterelkaar pakken staat altijd voor je klaar
Dit zegt al weer genoeg! hehe kom van die bank af en ga eens wat doen!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:11 schreef Mauro het volgende:
Nu zit ik weer thuis in mijn eigen huis, helemaal alleen met een kat als enig gezelschap.
Leuk is anders kan ik je vertellen.
Na twee lange relaties die stuk zijn gelopen wil ik weer een vriendin.
Ik vind namelijk dat ik daar weer aan toe ben.
Maar hoe?
Verbazingwekkende reacties .. geen enkele chick die bijv. (non)verbaal reageerde als "sjees, waar heb jij last van" ?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef Mauro het volgende:
Tegen 4 willekeurig leuk uitziende dames/meiden vriendelijk hallo gezegd en een leuke glimlach opgezet. Krijg je meteen een lieve lach terug en een vragende blik van: "ken ik jou?"
is redelijk oké weer
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef Mauro het volgende:
Haha..
Tegen 4 willekeurig leuk uitziende dames/meiden vriendelijk hallo gezegd en een leuke glimlach opgezet.
Krijg je meteen een lieve lach terug en een vragende blik van: "ken ik jou?"
Mijn dag is redelijk oké weer
Volgens mij heb jij het erg goed begrepenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
![]()
Heel grappig, vrouwen zijn gewend om aangestaard te worden, nagekeken, aangesproken in clubs ("je ziet er lekker uit" en, "wil je dansen"... en natuurlijk de standaards als "Wil je wat drinken" = "Mag ik 5 minuten van je tijd kopen voor een drankje?") maar als mannen ze heel relaxed benaderen in het dagelijks leven (op straat) zijn ze zelf vaak eerder nerveus dan andersom.
Het gebeurt gewoon niet veel, tenzij een meisje echt echt knap is.
Het gekke is... dat ze in t begin vaak zoiets hebben van... OKAAAY wie ben jij? Maar als je *echt* geen "hidden agenda" hebt en gewoon ff wilt kletsen omdat je haar interessant vindt zonder als een sociaal gestoorde/kwijlende idioot over te komen dan is dat voor de meeste vrouwen heel vleiend.
Als je dan ook nog leuk gezelschap bent is het vaak moeiteloos om over te gaan op een belletje en een afspraakje
Ik krijg er zelf ook weer zin in
Veel plezier de rest van de dag![]()
Dat eerste werkt nietquote:Op woensdag 28 december 2005 17:56 schreef skippy22 het volgende:
Er op af stappen en vragen of ze jou vriendinnetje wil zijn![]()
En verder voor de leuke vrouwen moet je niet op fok zijn
Dat moet hij dus NIET doen. Dat is echt zo achterlijk. Dat werkt misschien met kansloze wijven.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:56 schreef skippy22 het volgende:
Er op af stappen en vragen of ze jou vriendinnetje wil zijn
ik was eerder, alleen ik vond het te nutteloos voor een topicquote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Mauro het volgende:
Gaat iedereen nou opeens mijn "probleem" kapen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Mauro het volgende:
Populair probleem hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Mauro het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |