Ik heb die schoen ook. Nog maar een dagje gebruikt, maar had er geen problemen mee. Misschien heb je een te teer huidje, wat ik bij jouw klachten las leek een beetje op decubitusquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Bramvanlith het volgende:
Maar eigenlijk nog mijn belangrijkste punt over m'n driver X schoenen, ik heb dus nog steeds een woeste huid wond (dat wel) maar wat kan ik het beste doen. Even naar de old man bellenof zei er iets op weten of heeft iemand zelf soort gelijke ervaringen en oplossingen???
Ik vind zuipen en skivakantie beter in een zin bij elkaar passen (denk aan dikke oostblokduitsers met foute bril + roze skipak) dan zuipen en snowboarden (roept winterbase-taferelen bij me op), dus zo raak was de woordkeuze niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:02 schreef XL het volgende:
[..]
NoComment noemde zoals een huisvrouw een tripje, waarmee hij op ons had kunnen doelen, een skivakantie.
Duitsland, immer geradeaus.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef 360sjors het volgende:
Ik zoek trouwens al tijden een roze skipak. Heeft iemand een adresje voor me??
http://koopjes.marktplaat(...)laufen/13316210.htmlquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef 360sjors het volgende:
Ik zoek trouwens al tijden een roze skipak. Heeft iemand een adresje voor me??
Hmm maatje 40, geen idee hoe groot dat is. Maar gezien de voetjes die onder het pak uit steken gaat dat niet passenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
http://koopjes.marktplaat(...)laufen/13316210.html
[afbeelding]
![]()
Volgens mij kun je daar wel in hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:27 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hmm maatje 40, geen idee hoe groot dat is. Maar gezien de voetjes die onder het pak uit steken gaat dat niet passen![]()
Al jaren niet meer aangehad (2002, Les Deux Alpes)!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:43 schreef NoComment het volgende:
Een roze skipak![]()
Hoe vet is dat
Je 007 outfit begint te vervelen?
Ja vast, decubitusquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik heb die schoen ook. Nog maar een dagje gebruikt, maar had er geen problemen mee. Misschien heb je een te teer huidje, wat ik bij jouw klachten las leek een beetje op decubitus.
Serieus: ik denk dat je het beste langs kunt gaan bij the old man. Misschien krijgen ze vaker dergelijke klachten en weten ze wat de beste oplossing is (andere schoen of intapen o.i.d.). Nu heb je ook nog je wond als 'bewijsmateriaal'.
Dat kippenpak en die pooierjasquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Al jaren niet meer aangehad (2002, Les Deux Alpes)!
En ik weet zeker dat roze een uitermate handige kleur is om vanaf ver weg te worden herkend door je board buddies. Hoewel rode jas/gele broek afgelopen jaar ook een goede combinatie bleek.
Dat was ook mooi jaquote:
wat moet die kosten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:02 schreef pinguin.tk het volgende:
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met Palmer snowboards?, ik kan een overjarige Carbon circle 2 kopen van 1.58 lang.
ik ben zelf 1.74 en weeg 102 kilo. (jaja afvallen eigenlijk ik weet het).
Ik ben niet heel gevorderd en zit vooral op de piste. ik was zelf bang dat dit plankie een beetje kort was volgens de verkoper was de effectieve lengte van de plank relatief groot en door mijn gewicht kon ik dan weer de stugheid en mijn nivo compenseren.
doen of niet doen
Misschien iets te hoog gegrepen op dit moment? Nu is het board te lastig te berijden, wat je misschien wel zou kunnen compenseren door je gewicht. Maar of je daar net zo'n goed gevoel bij hebt als bij een langer board dat wat vergeeflijker is.. Ik weet het nietquote:Advanced riders only!
Picsquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Al jaren niet meer aangehad (2002, Les Deux Alpes)!
Ik heb nog een duo '02-'03 staan waarvan 1 van de 2 kernen voor de voorste binding geknakt is, slechts 250 euroquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef pinguin.tk het volgende:
of heeft er nog iemand een +-1.60 lange Santa Cruz Duo Gold
in goede staat? (deze heb ik vorig jaar geleend en dit beviel ook heel goed)
Mijn redenatie was dat je met meer gewicht makkelijker de kanten kan omzetten. Dat veel gewicht op een kleine plank misschien een te snelle kantenwissel oplevert en dat een wideplank van zichzelf een trage kantenwissel heeft, maar dat veel gewicht dat compenseert. Dit is zoals gezegd gissen, ik heb nog nooit met 50 kg extra geboard. Ik ervaar op wideplanken wel een tragere kantenwissel dan op smalle planken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:40 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik heb nog een duo '02-'03 staan waarvan 1 van de 2 kernen voor de voorste binding geknakt is, slechts 250 euro
Ik heb zelf nooit op een wide-board gereden maar ik kan me niet voorstellen dat XL's oplossing enig voordeel zou bieden. Extra breedte hebben ze alleen bedacht wegens grote voeten, niet voor (over)gewicht. Leidt tot tragere kantenwissel tegenover (ik zoek een lichtpuntje) een klein beetje extra drijfvermogen in poedersneeuw..
Ik zie niet in hoe overgewicht de kantenwissel van een breed board kan versnellen. Ik denk dat hij gewoon naar een wat langer en wat stijver board moet. Alleen zijn die boards in de regel voor (ver)gevorderde boarders. Dus je moet een board hebben wat niet te torsiestijf is. Ik heb er nog eens over nagedacht en.......... de Burton Raven 163, dat is het perfecte board voor hem. Dat is een van de weinig stijve all mountain boards met een negative core profile.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:44 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn redenatie was dat je met meer gewicht makkelijker de kanten kan omzetten. Dat veel gewicht op een kleine plank misschien een te snelle kantenwissel oplevert en dat een wideplank van zichzelf een trage kantenwissel heeft, maar dat veel gewicht dat compenseert. Dit is zoals gezegd gissen, ik heb nog nooit met]50 kg extra geboard. Ik ervaar op wideplanken wel een tragere kantenwissel dan op smalle planken.
overgewicht kan idd de kantenwissel niet versnellen, maar veel gewicht in de regel wel...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:00 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe overgewicht de kantenwissel van een breed board kan versnellen. Ik denk dat hij gewoon naar een wat langer en wat stijver board moet. Alleen zijn die boards in de regel voor (ver)gevorderde boarders. Dus je moet een board hebben wat niet te torsiestijf is. Ik heb er nog eens over nagedacht en.......... de Burton Raven 163, dat is het perfecte board voor hem. Dat is een van de weinig stijve all mountain boards met een negative core profile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |