abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33659173
ik ga ook definitief de 27e naar Gerlos. Heb vanmorgen nog even met Gerlos gebeld. Het is helemaal super daar. Het heeft mega gedumpt.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:26:27 #177
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33659236
Gaan jullie iets boeken? Slapen jullie bij Komakie? Ritsel je daar iets?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33660002
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Kentaro het volgende:
ik ga ook definitief de 27e naar Gerlos. Heb vanmorgen nog even met Gerlos gebeld. Het is helemaal super daar. Het heeft mega gedumpt.
Nog tips voor verblijf daar? Of kunnen we maybe iets combineren?
Met 2 auto's daarheen fahren is maybe ook wel handig dan.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33661203
Ik heb hem een mailtje gestuurd voor wat verblijftips, dus daar kom ik op terug. Met twee auto's is ook een plan. Met hoeveel man zijn we?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:41:17 #180
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33661651
Ik zal van de week eens gaan vragen.. hoe lang gaan we? Als we voor een week gaan zodat ik 6 januari weer terug naar mijn afstuderen kan is er wel iets te regelen denk ik (ga dan net iets over mijn beschikbare vrije dagen heen) dus dat zou mooi zijn

En wat zijn de kosten, ook wel belangrijk aangezien ik nog moet bijkomen van Val Thorens Of nouja, ik wil iig niet dat mijn bankrekening echt leeg raakt.. Wat zijn we zoal kwijt aan vervoer, verblijf, skipas...?

Edit: een auto kan ik denk ik niet aan komen, Golf cabrio is een beetje te onhandig denk ik, stervenskoud en gewoon geen mogelijkheid om board ofzo mee te nemen, ook niet op het dak dus... Damn, wil ik ook nog hebben, een 0t0
Life's like music, get the rhythm..
pi_33661956
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb hem een mailtje gestuurd voor wat verblijftips, dus daar kom ik op terug. Met twee auto's is ook een plan. Met hoeveel man zijn we?
moi + XL? Maybe NoComment?

rond 6 februari weer terug ja ongeveer
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:55:53 #182
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33662044
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:52 schreef Thermo het volgende:

[..]

moi + XL? Maybe NoComment?

rond 6 februari weer terug ja ongeveer
Ik bedoel dus 5 feb. terug zodat ik de 6e weer kan beginnen Moet ik alleen wel (weer ) vrij vragen @ bijbaan

Zullen ze ook blij mee zijn...
pi_33662047
het zou mooi zijn als komakie zich hier ook nog is meld, als daar 2 man kunnen maffen en bij Frankwin 2 dan zijn we er wbt verblijf. Heeft iemand zijn mail ofzo?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:56:17 #184
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33662057
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:41 schreef NoComment het volgende:
Ik wil iig niet dat mijn bankrekening echt leeg raakt..
Nepstudent
pi_33662664
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:55 schreef Kentaro het volgende:
het zou mooi zijn als komakie zich hier ook nog is meld, als daar 2 man kunnen maffen en bij Frankwin 2 dan zijn we er wbt verblijf. Heeft iemand zijn mail ofzo?
Dat is helemaal een vet idee

Maargoed, de vraag is of Komakie zoiets ziet zitten.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:24:09 #186
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33663126
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:56 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Nepstudent
Ik ben in zoverre een nepstudent dat ik sowieso al geld op mijn rekening heb staan uitgedrukt in zwarte letters

Laat ik het zo zeggen dan, het hoeft ook niet zoveel te kosten als Val Tho, maar gezien het feit dat we waarschijnlijk ergens kunnen blijven pitten scheelt wel al natuurlijjk
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:25:20 #187
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33665259
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef NoComment het volgende:

[..]

Ik ben in zoverre een nepstudent dat ik sowieso al geld op mijn rekening heb staan uitgedrukt in zwarte letters
Houd je maar goed vast, Oostenrijk is wel even wat duurder dan Frankrijk.
Zeker als we onderdak moeten kopen gaat het in de papieren lopen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33667763
Reistijden liggen rond de 10 uur, ligt eraan hoe hard er op de duitse snelwegen gereden wordt door de betreffende bestuurder

Het rijden er naar toe zal geen probleem zijn, er is een prachtige nieuwe autoweg aangelegd richting het reuzegebergte(waar je ook flink kan planken), het probleem ligt meer in de dorpsweggetjes. Wij hebben nergens echt problemen gekend, we hadden wel winterbanden @ volvo en ook wel kettingen mee..(en je ziet her en der wel nederelanders ploeteren)
Deze week heb je ze al wel meer nodig volgensmij, maargoed daar zie ik het probleem ook niet echt van in behalve dat de aan te raden snelheid 30 is

mwa offpiste boarden in de zin van touren enzo is denk ik niet echt een optie, maar daar heb ik in die gebieden geen ervaringen mee. Ook geen idee of de bergkennis van plaatselijke gidsen voldoende is enzo. Natuurlijk kan je wel vanuit de lift offpiste gaan enzo en dat is prima te doen, weinig tot geen andere sporen aangezien die tsjechen dat nog niet echt hebben uitgevonden.

Voor de echte gevorderde boarden misschien niet heel interresant, maar er is in mijn ogen altijd wel iets leuks van te maken.

Kosten inschatting:
- vervoer... kan iedereen wel bereken neem ik aan..
- skipas voor een week: >100 euro (per gebied wel verschillend, maar is makkelijk op te zoeken)
- volpension: 220 euro voor 5 personen (hadden we, beetje puzzelen op internet enzo)
- skibussen gratis
- maaltijden etc: kost geen zak, voor 3 euro heb je een uitstekende 2/3 gangen maaltijd
- Bier: heeeel goedkoop evenals andere sterke drank

Maar als je altijd in de echte wintersport gebieden bent geweest kan het behoorlijk tegenvallen lijkt me. Ik zorg zelf daarom altijd dat de trip richting tsjechien de eerste is dan kan het noit tegenvallen , maar voor tussendoor is het ook prima gezien de prijzen enzo..
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:14:29 #189
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33668709
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:43 schreef Bramvanlith het volgende:
Reistijden liggen rond de 10 uur, ligt eraan hoe hard er op de duitse snelwegen gereden wordt door de betreffende bestuurder
Vanaf Tilburg dus (daar kwam je toch vandaan?)
Dan is het net zo ver als Salzburgerland.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:21:26 #190
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33668932
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:43 schreef Bramvanlith het volgende:

Kosten inschatting:
- vervoer... kan iedereen wel bereken neem ik aan..
- skipas voor een week: >100 euro (per gebied wel verschillend, maar is makkelijk op te zoeken)
- volpension: 220 euro voor 5 personen (hadden we, beetje puzzelen op internet enzo)
- skibussen gratis
- maaltijden etc: kost geen zak, voor 3 euro heb je een uitstekende 2/3 gangen maaltijd
- Bier: heeeel goedkoop evenals andere sterke drank
Jezus, je kunt ook een zuipvakantie gaan houden dus met als voordeel dat je ook nog wel eens kunt gaan snowboarden!

3 euro voor een 2/3 gangen? In Frankrijk waren we 25 euro de man kwijt... voor het hoofdgerecht

[ Bericht 1% gewijzigd door NoComment op 04-01-2006 07:19:55 ]
pi_33678082
Nou ouwen, koop een Flexifoil Sabre en leef je uit op een stukkie sneeuw. Incl lange airtime

http://www.flexifoilvideo(...)chard_snowkite_movie
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:10:01 #192
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33679045
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef GenesiZ het volgende:
Nou ouwen, koop een Flexifoil Sabre en leef je uit op een stukkie sneeuw. Incl lange airtime

http://www.flexifoilvideo(...)chard_snowkite_movie
Reactie voor het kijken, maar na 12 bier.....

Pffff windows media file
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:14:25 #193
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33679194
Gast, die gast heeft een lift aan een touwtje!

maar het blijft windows media file ouwen
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:37:06 #194
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33680037
Overigens
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef NoComment het volgende:

[..]
skien
  woensdag 4 januari 2006 @ 07:19:09 #195
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33684567
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef XL het volgende:
Overigens
[..]

Waar zie je dat?
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:22:41 #196
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33686424
[ Bericht 1% gewijzigd door NoComment op 04-01-2006 07:19 ]
pi_33686726
quote:

[..]

Jezus, je kunt ook een zuipvakantie gaan houden dus met als voordeel dat je ook nog wel eens kunt gaan snowboarden!

3 euro voor een 2/3 gangen? In Frankrijk waren we 25 euro de man kwijt... voor het hoofdgerecht
Het kan zelfs nog goekoper door met de trein in duitsland een weekend retour kaart ofzoiets te nemen. Die kost 40 of 50 euro maar daarmee kan je met z'n 5-en heel het weekend reizen. Dan kan je dus vanaf de NL grens tot aan de Tjechische grens reizen voor bijna 0 euro. Ik weet alleen niet precies hoe het met bagage en dergelijke zit en je dient wel 2 of 3 keer in DL over te stappen. De treinen en bussen kosten in Tsjechien ook niets.
Ik kan dit ook nog wel eens nagaan aangezien ik een duits huisgenootje heb, maargoed zo zou het dus ook kunnen.

Maar eigenlijk nog mijn belangrijkste punt over m'n driver X schoenen, ik heb dus nog steeds een woeste huid wond (dat wel) maar wat kan ik het beste doen. Even naar de old man bellenof zei er iets op weten of heeft iemand zelf soort gelijke ervaringen en oplossingen???
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:58:50 #198
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33687312
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef XL het volgende:
Overigens
[..]

Dik respect voor wat ik die kerels allemaal zie doen tijdens Super G en afdaling. Zelf ga ik ook een dagje op de lange latten staan dit jaar (op een slechte board=dag). Herinneringen ophalen
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:02:35 #199
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33687421
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:58 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Dik respect voor wat ik die kerels allemaal zie doen tijdens Super G en afdaling. Zelf ga ik ook een dagje op de lange latten staan dit jaar (op een slechte board=dag). Herinneringen ophalen
NoComment noemde zoals een huisvrouw een tripje, waarmee hij op ons had kunnen doelen, een skivakantie. Ik heb afgelopen jaren ook steeds nog een dag op de skis gestaan
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:03:00 #200
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_33687431
quote:

[..]

3 euro ben je ook echt niet kwijt voor een 3 gangen menu. Dat is echt overdreven. Ben 2 jaar geleden nog in Tsjechie geweest voor de zomervakantie. Huis gehuurd in een enorm klein plaatsje met daarnaast een grotere niet toeristische plaats waar je voor ongeveer 8 euro een goed 3 gangen diner hebt. Nog absoluut niet veel geld, maar 3 euro klopt iig niet.
Alleen Praag heeft gewoon Europese prijzen..

Prijzen waar je nog echt niet over hoeft te klagen..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')