Nog tips voor verblijf daar? Of kunnen we maybe iets combineren?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Kentaro het volgende:
ik ga ook definitief de 27e naar Gerlos. Heb vanmorgen nog even met Gerlos gebeld. Het is helemaal super daar. Het heeft mega gedumpt.
moi + XL? Maybe NoComment?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb hem een mailtje gestuurd voor wat verblijftips, dus daar kom ik op terug. Met twee auto's is ook een plan. Met hoeveel man zijn we?
Ik bedoel dus 5 feb. terug zodat ik de 6e weer kan beginnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
moi + XL? Maybe NoComment?
rond 6 februari weer terug ja ongeveer
Nepstudentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:41 schreef NoComment het volgende:
Ik wil iig niet dat mijn bankrekening echt leeg raakt..
Dat is helemaal een vet ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:55 schreef Kentaro het volgende:
het zou mooi zijn als komakie zich hier ook nog is meld, als daar 2 man kunnen maffen en bij Frankwin 2 dan zijn we er wbt verblijf. Heeft iemand zijn mail ofzo?
Ik ben in zoverre een nepstudent dat ik sowieso al geld op mijn rekening heb staan uitgedrukt in zwarte lettersquote:
Houd je maar goed vast, Oostenrijk is wel even wat duurder dan Frankrijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ik ben in zoverre een nepstudent dat ik sowieso al geld op mijn rekening heb staan uitgedrukt in zwarte letters![]()
Vanaf Tilburg dus (daar kwam je toch vandaan?)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:43 schreef Bramvanlith het volgende:
Reistijden liggen rond de 10 uur, ligt eraan hoe hard er op de duitse snelwegen gereden wordt door de betreffende bestuurder![]()
Jezus, je kunt ook een zuipvakantie gaan houden dus met als voordeel dat je ook nog wel eens kunt gaan snowboarden!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:43 schreef Bramvanlith het volgende:
Kosten inschatting:
- vervoer... kan iedereen wel bereken neem ik aan..
- skipas voor een week: >100 euro (per gebied wel verschillend, maar is makkelijk op te zoeken)
- volpension: 220 euro voor 5 personen (hadden we, beetje puzzelen op internet enzo)
- skibussen gratis
- maaltijden etc: kost geen zak, voor 3 euro heb je een uitstekende 2/3 gangen maaltijd
- Bier: heeeel goedkoop evenals andere sterke drank![]()
Reactie voor het kijken, maar na 12 bier.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef GenesiZ het volgende:
Nou ouwen, koop een Flexifoil Sabre en leef je uit op een stukkie sneeuw. Incl lange airtime
http://www.flexifoilvideo(...)chard_snowkite_movie
Het kan zelfs nog goekoperquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef NoComment het volgende:
[..]
Jezus, je kunt ook een zuipvakantie gaan houden dus met als voordeel dat je ook nog wel eens kunt gaan snowboarden!![]()
3 euro voor een 2/3 gangen? In Frankrijk waren we 25 euro de man kwijt... voor het hoofdgerecht![]()
Dik respect voor wat ik die kerels allemaal zie doen tijdens Super G en afdaling. Zelf ga ik ook een dagje op de lange latten staan dit jaar (op een slechte board=dag). Herinneringen ophalenquote:
NoComment noemde zoals een huisvrouw een tripje, waarmee hij op ons had kunnen doelen, een skivakantie. Ik heb afgelopen jaren ook steeds nog een dag op de skis gestaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:58 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dik respect voor wat ik die kerels allemaal zie doen tijdens Super G en afdaling. Zelf ga ik ook een dagje op de lange latten staan dit jaar (op een slechte board=dag). Herinneringen ophalen![]()
3 euro ben je ook echt niet kwijt voor een 3 gangen menu. Dat is echt overdreven. Ben 2 jaar geleden nog in Tsjechie geweest voor de zomervakantie. Huis gehuurd in een enorm klein plaatsje met daarnaast een grotere niet toeristische plaats waar je voor ongeveer 8 euro een goed 3 gangen diner hebt. Nog absoluut niet veel geld, maar 3 euro klopt iig niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef NoComment het volgende:
[..]
Jezus, je kunt ook een zuipvakantie gaan houden dus met als voordeel dat je ook nog wel eens kunt gaan snowboarden!![]()
3 euro voor een 2/3 gangen? In Frankrijk waren we 25 euro de man kwijt... voor het hoofdgerecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |