Ik hoop het nietquote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef s0k het volgende:
de vraag is, word hij nu gedumpt vanwege de komst van 'the hunter' ?
Tja, maar als hij er 7 inschiet in 8 duels, ben ik tevredenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:25 schreef Fathom het volgende:
Vind het maar een statisch mannetje...
Klopt, en het ironische van het verhaal is, dat Ajax hun topschutter wilt lozenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:37 schreef borisz het volgende:
dan heeft hij een hoog gemiddelde voor een spits
Ik dacht het wel, alleen ik kon niks vinden met de search.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:41 schreef pfaf het volgende:
Was er nog geen topic over Iapipipsi?
Hmmmz
Ja dat wel al waren sommige van die goals nog heel slecht ingeschoten ook... Maarja word lastig nu met 5 centrum spitsen... Wie o wie krijgt de voorkeur?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, maar als hij er 7 inschiet in 8 duels, ben ik tevreden
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:52 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja dat wel al waren sommige van die goals nog heel slecht ingeschoten ook... Maarja word lastig nu met 5 centrum spitsen... Wie o wie krijgt de voorkeur?
1 2 3 4 5 6 | Heitinga------Grygera----Vermaelen----Emanuelson ---------------------Maduro------------------------ Rosales-------------------------------------Sneijder ---------------------Huntelaar---------------------- ---------Rosenberg---------------Charisteas |
wannebe modquote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef pfaf het volgende:
Hier dus toch:
Het nu toch wel erg grote Charisteas topic
Nee, we houden hier in Nederland de engels geschreven namen aan, Dirk Kuijt heet ook Dirk Kuyt.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Maar dan wel Aggelos, anders gaat ie straks weer alles naast mikken.
Rosenberg lijkt niks te kunnen forceren. Is geen aanspeelpunt.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat vind ik een opvallende uitspraak Radegast. Waar baseer je die op?
Hij hing ook erg lang in de lucht!quote:Op donderdag 13 april 2006 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Hij springt wel erg hoog he.
Deze is van Harry in ieder geval (uit een ander topic): http://rapidshare.de/file(...)ax-vitesse_.ASF.htmlquote:Op donderdag 13 april 2006 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zijn de goals nog ergens terug te vinden?.
Thanks..quote:Op donderdag 13 april 2006 08:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Deze is van Harry in ieder geval (uit een ander topic): http://rapidshare.de/file(...)ax-vitesse_.ASF.html
Ik zie liever Huntelaar als diepste spits.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Zoiets lijkt mij wel wat.
Haha supervetquote:Op donderdag 13 april 2006 08:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Deze is van Harry in ieder geval (uit een ander topic): http://rapidshare.de/file(...)ax-vitesse_.ASF.html
Volgens mij heeft ie Red Bull gedronken.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Hij springt wel erg hoog he.
Is er al belangstelling van andere clubs voor hem?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:48 schreef Urquhart het volgende:
Hij mag van mij ook blijven, al moet hij natuurlijk wel zelf akkoord gaan met deze rol.
Of hij zit zwaar aan de pillenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie Red Bull gedronken.
Charisteas is er vanaf de eerste minuut van het seizoen uitgetreiterd, waar Rosenberg wel vertrouwen kreeg. Zou van weinig charisma getuigen als hij zou willen blijven. Moet je in andere landen eens om komen, zo'n gemiddelde draaien als (meest) pinchhitter, zo weinig aan spelen toe komen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:48 schreef Urquhart het volgende:
Hij mag van mij ook blijven, al moet hij natuurlijk wel zelf akkoord gaan met deze rol.
volgend jaar in de jupiler leauge?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Je zal zien dat Aggelos bij Feyenoord helemaal opbloeit en er twintig maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |