Inderdaad, talent heeft ie zeker en ik ben dan ook erg blij dat ie dat nu bij Ajax mag gaan laten zien..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:08 schreef RedGuy het volgende:
Of Frankrijk nu verliest of niet, ik heb het altijd al gezegd:
Deze jongen heeft talent.
Ach, hij heeft voornamelijk inbvalbeurten gehad bij Werder.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:29 schreef DIGGER het volgende:
33 goals uit 149 wedstrijden voor Aris/Werder.
Dat ie maar net zo'n slecht gemiddelde mag halen in IJdorp
En hij is snel voor zijn lengte.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:37 schreef Ez3 het volgende:
en hij kan WEL koppen.. iets wat Ibrahimovic nog niet onder de knie had
Hij spreekt goed Duits. Nederlands is dan ook wel snel te leren. De basics wel iig.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:43 schreef twi het volgende:
Ben trouwens nu wel blij dat Anastasiou bij Ajax zit. Heeft 'ie toch nog enig nut voor Ajax: Tolk spelen.
Heb niet zo veel vertrouwen in eht Duits van Koeman. Denk dat het voor Charisteas ook wel een reden is geweest om voor Ajax te kiezen, wetende dat er ook een Griek zit (voor nog minstens een half jaar, want Anastasiou is volgens mij sinds 'ie bij Ajax is veranderd in een stuk onkruid dat we zeker gedurende z'n huidige contract niet kwijtraken gezien al z'n uitspraken).quote:Op woensdag 22 december 2004 20:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij spreekt goed Duits. Nederlands is dan ook wel snel te leren. De basics wel iig.
Tsja, Ibrahimovic was vaak belangrijk, maar ook vaak onzichtbaar. Wel een fantastische speler, maar denk niet dat je 'm kunt vergelijken met Charisteas. Die zal voor meer gevaar zorgen met hoge ballen, waar Ibrahimovic aan de grond volgens mij veel sterker is. Ze zijn beiden even lang en hebben ongeveer hetzelfde postuur, dus fysiek zal het niet veel uitmaken.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:48 schreef Stretto het volgende:
En toch is Zlatan Ibrahimovic veel beter...........
Ik denk eerder gezegd dat Charisteas wel wat sneller is dan Zlatan, maar die is technisch weer veel beter natuurlijk..quote:Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, Ibrahimovic was vaak belangrijk, maar ook vaak onzichtbaar. Wel een fantastische speler, maar denk niet dat je 'm kunt vergelijken met Charisteas. Die zal voor meer gevaar zorgen met hoge ballen, waar Ibrahimovic aan de grond volgens mij veel sterker is. Ze zijn beiden even lang en hebben ongeveer hetzelfde postuur, dus fysiek zal het niet veel uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |