Inderdaad, talent heeft ie zeker en ik ben dan ook erg blij dat ie dat nu bij Ajax mag gaan laten zien..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:08 schreef RedGuy het volgende:
Of Frankrijk nu verliest of niet, ik heb het altijd al gezegd:
Deze jongen heeft talent.
Ach, hij heeft voornamelijk inbvalbeurten gehad bij Werder.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:29 schreef DIGGER het volgende:
33 goals uit 149 wedstrijden voor Aris/Werder.
Dat ie maar net zo'n slecht gemiddelde mag halen in IJdorp
En hij is snel voor zijn lengte.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:37 schreef Ez3 het volgende:
en hij kan WEL koppen.. iets wat Ibrahimovic nog niet onder de knie had
Hij spreekt goed Duits. Nederlands is dan ook wel snel te leren. De basics wel iig.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:43 schreef twi het volgende:
Ben trouwens nu wel blij dat Anastasiou bij Ajax zit. Heeft 'ie toch nog enig nut voor Ajax: Tolk spelen.
Heb niet zo veel vertrouwen in eht Duits van Koeman. Denk dat het voor Charisteas ook wel een reden is geweest om voor Ajax te kiezen, wetende dat er ook een Griek zit (voor nog minstens een half jaar, want Anastasiou is volgens mij sinds 'ie bij Ajax is veranderd in een stuk onkruid dat we zeker gedurende z'n huidige contract niet kwijtraken gezien al z'n uitspraken).quote:Op woensdag 22 december 2004 20:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij spreekt goed Duits. Nederlands is dan ook wel snel te leren. De basics wel iig.
Tsja, Ibrahimovic was vaak belangrijk, maar ook vaak onzichtbaar. Wel een fantastische speler, maar denk niet dat je 'm kunt vergelijken met Charisteas. Die zal voor meer gevaar zorgen met hoge ballen, waar Ibrahimovic aan de grond volgens mij veel sterker is. Ze zijn beiden even lang en hebben ongeveer hetzelfde postuur, dus fysiek zal het niet veel uitmaken.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:48 schreef Stretto het volgende:
En toch is Zlatan Ibrahimovic veel beter...........
Ik denk eerder gezegd dat Charisteas wel wat sneller is dan Zlatan, maar die is technisch weer veel beter natuurlijk..quote:Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, Ibrahimovic was vaak belangrijk, maar ook vaak onzichtbaar. Wel een fantastische speler, maar denk niet dat je 'm kunt vergelijken met Charisteas. Die zal voor meer gevaar zorgen met hoge ballen, waar Ibrahimovic aan de grond volgens mij veel sterker is. Ze zijn beiden even lang en hebben ongeveer hetzelfde postuur, dus fysiek zal het niet veel uitmaken.
Rosales doet het anders prima hoor,quote:Op woensdag 22 december 2004 21:14 schreef HeatWave het volgende:
We hopen maar weer op het beste he? De laatste paar aankopen waren nou niet echt gelukkig van Ome Koeman...
We zullen zien als ie er een paar tegen jouw pauperclubje inschiet.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef jerryx het volgende:![]()
![]()
En dan lachen ze ons uit als we Hofs halen
Dit is Koemans einde bij Ajax.
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We zullen zien als ie er een paar tegen jouw pauperclubje inschiet.
Jullie zijn al zo sterk bij dode spelmomenten!
Ja, de Franse verdedigers schakelde hem ook al zo goed uit.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:26 schreef jerryx het volgende:
[..]Zelfs tegen Paauwe is die kansloos.
Koeman
Klopt, maar das dan ook wel meteen de enige in al die tijdquote:Op woensdag 22 december 2004 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rosales doet het anders prima hoor,.
Die waren ongeloofelijk aan het prutsen op het afgelopen EK, dat is geen maatstaf natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, de Franse verdedigers schakelde hem ook al zo goed uit.
Dat is precies wat ik dacht ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:33 schreef pascalheister het volgende:
dit is de natte droom van daggla natuurlijk
Zaterdag meteen effe een shirtje kopen,quote:Op woensdag 22 december 2004 21:33 schreef pascalheister het volgende:
dit is de natte droom van daggla natuurlijk
Rosales doet het anders meer dan prima hoor,quote:Op woensdag 22 december 2004 21:33 schreef jerryx het volgende:
Toch schattig dat jullie nog hoop in aankopen van Koeman hebben
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:49 schreef twi het volgende:
Kan in elk geval wel zeggen dat 'ie ondanks z'n lelijkheid een Ajax-hoofd heeft. Sonck heeft een PSV-hoofd.
1 op de 6 van Koemans aankopen slaagt. Dat is wel heel erg weinig, vind je niet?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rosales doet het anders meer dan prima hoor,.
Jijj had het over hoop. Na Rosales heb ik toch wel wat hoop.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:58 schreef jerryx het volgende:
[..]
1 op de 6 van Koemans aankopen slaagt. Dat is wel heel erg weinig, vind je niet?
Mwah. Landzaat zie ik juist in een Ajaxshirt, niet in een PSVshirt en al helemaal niet in een van Feyenoord. Met betrekking tot Alex heb je gelijk. Charisteas vind ik een twijfelgeval tussen PSV en Ajax, maar ik denk dat hij dan wat dat betreft toch wat meer bij PSV past idd.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:05 schreef twi het volgende:
@Spideyman, je krijgt er jeuk van ja, maar ik vind het zelf een typisch PSV hoofd, kan het niet uitleggen. Sommige spelers plaats je gewoon bij een van de drie clubs. Landzaat zie ik bijvoorbeeld gewoon niet voor Feyenoord en Ajax spelen, maar voor PSV. Ooijer had ik nooit serieus in Ajax shirt kunnen zien, en Alex ook niet.
Het laat dat nou net de allerbelangrijkste eigenschap voor een spits zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef jerryx het volgende:
Enige voordeel van deze spits is dat ie een neusje () heeft voor belangerijke en beslissende doelpunten.
Is het Ajax systeem van de afgelopen jaren nog wel het Ajax systeem van nu dan? Volgens mij heeft Koeman dat systeem allang overboord gegooid. Bovendien zag ik Ajax laatste wedstrijd een zuiver counterdoelpunt maken als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
ik denk dat dit de zoveelste mislukte aankoop van Koeman wordt. Deze jongen is een counterspits, hij past niet echt in het ajax-systeem v/d afgelopen jaren.
Mocht 'ie echt alleen maar kunnen counteren, hoeveel goals van Ajax afgelopen wedstrijd waren nou eigenlijk countergoals? Alle 4? Ohjaquote:Op donderdag 23 december 2004 10:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
ik denk dat dit de zoveelste mislukte aankoop van Koeman wordt. Deze jongen is een counterspits, hij past niet echt in het ajax-systeem v/d afgelopen jaren. Maar gewoon als afmaker kan hij het misschien wel halen
Ow waren het alle 4 countergoalsquote:Op donderdag 23 december 2004 10:27 schreef twi het volgende:
[..]
Mocht 'ie echt alleen maar kunnen counteren, hoeveel goals van Ajax afgelopen wedstrijd waren nou eigenlijk countergoals? Alle 4? Ohja
Voordeeltje voor Babel, garantie voor 9 wedstrijden speeltijdquote:Op donderdag 23 december 2004 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Het komt goed met Charisteas. Jammer dat ze hem Europees niet kunnen gebruiken.
die griek mag blij zijn als hij in de competitie boven Babel wordt verkozenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
Voordeeltje voor Babel, garantie voor 9 wedstrijden speeltijd
Met Griekse letters? Hoe is het dan geschreven?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zaterdag meteen effe een shirtje kopen,.
Ηαππψquote:Op donderdag 23 december 2004 14:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met Griekse letters? Hoe is het dan geschreven?
quote:Werder:transfer is nog niet rond
AJAX Werder Bremen en Ajax praten nog steeds over de afkoopsom voor de Griekse spits Angelos Charisteas. Manager Klaus Allofs weersprak donderdag tegenover Duitse media dat de transfer van de Griek naar Ajax al rond is.
Volgens Allofs ligt er nog een gat tussen vraagprijs en bod. Werder Bremen schijnt minimaal 5 miljoen euro te verlangen voor de 24-jarige international, die bij de Duitse club doorgaans op de reservebank zit.
Charisteas zou donderdag wel alvast in Amsterdam medisch gekeurd worden.
23 december 2004
Χαριστέαςquote:Op donderdag 23 december 2004 14:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met Griekse letters? Hoe is het dan geschreven?
Er staat iapppsquote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is deze taal van Pfaf nog uit te spreken Daggla?
Etaalfapipipsi.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is deze taal van Pfaf nog uit te spreken Daggla?
Fonetisch staat er iapipipsiquote:Op donderdag 23 december 2004 20:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Etaalfapipipsi.
Klinkt redelijk Grieks toch?
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:38 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
Iapipipsi springt juichend in handen Ailton
Ik vond 't met een "L" leukerquote:Op donderdag 23 december 2004 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, met een i.
iapipipsi dus..
Lappie, Japie, I-appie, Harry. 't Mag allemaal. Zolang er maar 15 per jaar in het goede net verdwijnen.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond 't met een "L" leukerKon je nog afkorten naar "Lappie"
Ia in het Grieks spreek je uit als ja.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond 't met een "L" leukerKon je nog afkorten naar "Lappie"
Hij ziet het iig als een stap omhoog,quote:'Fantastic club'
Charisteas said: "Ajax is a step up in my career. They are a top European side, and I want to win as many prizes as possible with them in the next three-and-a-half years. I spoke to Ioannis Anastasiou [Ajax's Greek striker] and Petri Pasanen [Bremen's ex-Ajax player] and they told me that Ajax is a fantastic club to play for."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |