Sja je zou denken dat ze na 9 maanden rust wel genoeg leuke en vooral nieuwe filmpjes kunnen vinden die we niet ook al bij Kopspijkers hebben gezien!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alles is inderdaad al een keer op tv geweest. Gek he
Inderdaad, maanden niet op TV geweest en dan deze ouwe meuk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef Ko_9 het volgende:
tjongejonge, als ze geen nieuwe filmpjes kunnen vinden, kunnen ze beter ook geen nieuw programma maken. Dit slaat echt helemaal nergens op![]()
Dat is traditie. Zeiken dat 't kut is, maar wel elke keer kijken. Het is allemaal de schuld van pberends.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef IntroV het volgende:
Waarom kijken jullie eigenlijk nog?
Ja waar is iequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is traditie. Zeiken dat 't kut is, maar wel elke keer kijken. Het is allemaal de schuld van pberends.
Komen zometeen nog.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef SunChaser het volgende:
Mager cabaret zeg. Waar is de rest?
Dit is eenmalig. Ook bij de Vara duurde de oudjaarsuitzending zo lang.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:33 schreef SunChaser het volgende:
Mijn hemel, het is nog niet af. De VARA! had dit allemaal altijd lekker compact in 50 minuten.
Na die filmpjes was 't cabaret wel weer leuk.quote:
Guido Weijers deed Youp ook beter na.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:34 schreef karoltje het volgende:
Sandifort en Klaassen deden Youp veel beter na! En dat zonder grime en kleding.
Dat was bij de VARA ook met de nieuwjaarsspecialquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel vermakelijk.Wel een hoop oude filmpjes.
![]()
True, maar toen hadden ze niet net maanden stilgelegen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat was bij de VARA ook met de nieuwjaarsspecial
De redactie zal best al een maandje of 2 bezig zijn. Maar tegenwoordig heeft iedereen leuke filmfragmenten, De Wereld Draait Door en Jensen hebben het dagelijks.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, maar toen hadden ze niet net maanden stilgelegen.
Ik denk dat de kijkcijfers nog nooit zo hoog zijn geweest voor Talpa.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef IntroV het volgende:
Ik denk dat Sjaak vanavond een potje gaat huilen als hij in bed ligt.
Daaromquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat de kijkcijfers nog nooit zo hoog zijn geweest voor Talpa.
Onderschat André Rieu niet op Ned-2quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkcijfers nog nooit zo hoog zijn geweest voor Talpa.
Ja zou willen dat Jack het lijk was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef Mike het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit programma het moeilijk heeft qua kijkcijfers vanavond omdat ze tegenover Baantjer staan.
Het is maar goed dat AZ is afgelast.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onderschat André Rieu niet op Ned-2
Tadaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Let op, het is dat dikke wijf
Van Muiswinkel zit morgen als John de Mol bij Koefnoen Jaaroverzichtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:46 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik weet nog wel dat spijkerman aan tafel zat met van muiswinkel die De Mol typeerde... "Mooi niet, mij krijgt u niet" zei hij.... grote nepperd... dat is ie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |