neuh, wij hebben em niet nodig.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Vlaar, lul!
Scheringa vraagt natuurlijk mintens een miljoen minder aan Feyenoord, zielige stakkerquote:Op woensdag 28 december 2005 18:59 schreef devv05 het volgende:
Vlaar kakkerlak! Haha, al die fnoorders die 'm middelmatig vonden zitten er nu mee opgescheept. Ben benieuwd wat fnoord ervoor betaalt heeft als Ajax het teveel vond.
Goede zet juist van hem om een concurrent van ons te verzwakken.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Vlaar, lul!
Jij was er toch voor om Vlaar naar Ajax te halen?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef Nashje het volgende:
Whehehehe rotterdam![]()
![]()
![]()
. Vlaar, wat ben je toch een ongelooflijke drol.
ROBBERT SCHILDER
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij was er toch voor om Vlaar naar Ajax te halen?
Lijkt me lastig.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:17 schreef Royal_Flush het volgende:
Scheringa zal nooit meer 'n speler naar AZ laten gaan....
Maar je kunt Vlaar niet vergelijken met Schilder, Schilder is linksbenig en misschien nog wel meer middenvelder dan verdediger..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:17 schreef Nashje het volgende:
[..]. In het begin was ik wel voorstander ja. Maar daarna besefte ik dat Vlaar niet beter is dan Schilder, dat Schilder gratis is en dat Schilder eigen jeugd is.
Ehm ik bedoel Heitingaquote:Op woensdag 28 december 2005 19:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar je kunt Vlaar niet vergelijken met Schilder, Schilder is linksbenig en misschien nog wel meer middenvelder dan verdediger..![]()
Gozer heeft geld zat!Vlaar wilde zelf naar Ajax!Mooi niet dus.......Geloof me:nu van Geel bij jullie zit,laat 'ie er geen een meer naar Ajax gaan....quote:
lees je eigen bericht nog eensquote:Op woensdag 28 december 2005 19:20 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Gozer heeft geld zat!Vlaar wilde zelf naar Ajax!Mooi niet dus.......Geloof me:nu van Geel bij jullie zit,laat 'ie er geen een meer naar Ajax gaan....
Je hebt em niet door hè ?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:20 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Gozer heeft geld zat!Vlaar wilde zelf naar Ajax!Mooi niet dus.......Geloof me:nu van Geel bij jullie zit,laat 'ie er geen een meer naar Ajax gaan....
Ach, hoeven we ook niet de hoofdprijs te betalen voor de tegen hun pensioen aanlopende middenvelders. Het zegt natuurlijk wel genoeg hoe Scheringa naar Feyenoord kijkt. Ze wilden niet aan directe concurrent Ajax verkopenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:20 schreef Royal_Flush het volgende:
What the fuck is daar mis mee?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Maduro mag zich weleens schamen met dat diamantje in zijn oor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |