Urby is een jeugdspelerquote:Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Urby en dan kan je er wel een jeugdspeler achterzetten denk ik.
Dan heb ik toch liever Urby op z'n favoriete plek, zeker als het ten koste moet van Boukhari.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Urby en dan kan je er wel een jeugdspeler achterzetten denk ik.
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, nog een jeugdspeler na Urby als reserve. Of Jeroen Drost.
Denk ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Juannie haalt het WK als ie zo blijft spelen.
Als die gozer ooit international wordt, dan is het treurig gesteld met Oranje in de toekomst.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Kan je beter ook gelijk de linksback van Oranje in 2008 halen.
Dan vrees ik dat jij het treurig gesteld gaat vinden...quote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als die gozer ooit international wordt, dan is het treurig gesteld met Oranje in de toekomst.
Kan zo weer veranderen.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat lijkt me een utopie voor onze sympathieke Spanjaard hoor. In de nationale ploeg is hij zwaar uit beeld geraakt.
Wie zou die allemaal voor zich moeten dulden dan in de Spaanse selectie?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat lijkt me een utopie voor onze sympathieke Spanjaard hoor. In de nationale ploeg is hij zwaar uit beeld geraakt.
Del Horno, Capdevilla, ?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie zou die allemaal voor zich moeten dulden dan in de Spaanse selectie?
Asier Del Horno, Antonio López, Joan Capdevila, Enrique Romero, David García, Raúl Bravoquote:Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie zou die allemaal voor zich moeten dulden dan in de Spaanse selectie?
Juanfran mag de schoenen nog niet poetsen van jongens als Del Hornoquote:Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Juanfran moet natuurlijk altijd spelen, Urby is zwaar gehyped. Maxwell moet eerst zijn oude niveau maar eens halen. Juannie haalt het WK als ie zo blijft spelen.
ssshhht, doe nou mee!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Juanfran mag de schoenen nog niet poetsen van jongens als Del Horno
Sorryquote:
Had niet zelfs Josemi wel eens voor het Spaanse elftal gespeeld?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Asier Del Horno, Antonio López, Joan Capdevila, Enrique Romero, David García, Raúl Bravo
Josemi in zijn Málaga-tijd ja. Maar dan op rechts, meen ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Had niet zelfs Josemi wel eens voor het Spaanse elftal gespeeld?
Mijn evaluatie van Babel is dat hij een mindere variant is van Cisse (die nu ook een beetje in de zelfde positie ziot als Cisse). Misschien is Olympic Marseille iets voor Babel (die willen Cisse hebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |