abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33469698
Charisteas blijft toch wel, die wil niet weg en dus gaat ie niet.

Nog een jaar Galasek, okee, moet ie zelf weten, als ie maar niet gaat klagen als ie straks op de bank beland...
pi_33469857
Galasek en klagen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 14:24:04 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33469894
Galasek die wil blijven vind ik een goeie ontwikkeling. Het is misschien niet de briljantste speler die we hebben, maar hij is wel ervaren. En dat kunnen we toch echt wel gebruiken. En over zijn inzet kan echt niet geklaagd worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33469916
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Galasek en klagen...
Je hoort het bijna niet door z'n piepstemmetje, maar hij deed het toch echt aan het begin van het seizoen.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:25:11 #105
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33469939
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Radegast het volgende:
Charisteas blijft toch wel, die wil niet weg en dus gaat ie niet.
Ook al scoorde hij geen goal, alleen dáárom zou je 'm al moeten behouden.
Nigel de Jong presteert het om de jeugdopleiding van Ajax te genieten en na een paar wedstrijdjes al weg te willen. Díe zou eens publiekelijk opgehangen moeten worden i.p.v. een sympathieke Griek die koste wat koste wil slagen bij de mooiste club ter Wereld.
pi_33469957
aan de ene kant komt er een spitsenoverschot met Huntelaar erbij....Charisteas brengt hoge loonkosten met zich mee en is oud, daar waar (Huntelaar), Roseberg en Babel goedkoop en jong zijn en nog kunnen groeien in hun spel. Lijkt me opzich best logisch dat Charisteas moet verkassen ondanks dat ie nu een goed gemiddelde heeft.
pi_33470011
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
aan de ene kant komt er een spitsenoverschot met Huntelaar erbij....Charisteas brengt hoge loonkosten met zich mee en is oud, daar waar (Huntelaar), Roseberg en Babel goedkoop en jong zijn en nog kunnen groeien in hun spel. Lijkt me opzich best logisch dat Charisteas moet verkassen ondanks dat ie nu een goed gemiddelde heeft.
Harry is oud?
  woensdag 28 december 2005 @ 14:28:43 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33470050
quote:
Charisteas oud

Voornaam: Angelos
Achternaam: Charisteas
Geboortedatum: 09-02-1980

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33470054
Ik vraag me af of Ajax nog een spits in de ruil heeft proberen te betrekken met Huntelaar, ik denk dat het voor Ajax erg goed was geweest als Babel, Charisteas of Rosenberg een halfjaartje was uitgeleend aan heerenveen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33470063
quote:
je kan zo'n goede routinier als Charisteas goed gebruiken. ik vind niet dat we veel hebben aan een Babel,dus als er naast Yannis nog een spits wegmoet,loos Babel dan maar.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:29:55 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33470090
quote:
Als Angelos Harry Charisteas met zijn 25 jaar al oud is, wat is (bijvoorbeeld) Paolo Maldini dan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33470101
Op basis van wat wil Ajax hem wegdoen

gebrek aan doelpunten, inzet?

Dat het geen wereldvoetballer is wist iedereen toen hij werd aangekocht, behalve koeman, maar hij doet het nu uitstekend dus laat hem maar lekker blijven.
Houd van een lijntje.
pi_33470117
Charisteas is een prima voetballer, maar je zult of hem de tijd moeten gunnen aan het systeem te wennen, of je zult je systeem moeten aanpassen aan hem, als ik trainer was zou ik voor de laatste optie gaan.
pi_33470145
Babel verhuren, Ananas verkopen.

Hou je Huntelaar, Rosenberg en Charisteas over. Netjes toch.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:36:08 #115
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33470276
Charisteas inderdaad. De gek. Laat die man dan toch maar gewoon blijven, en verhuur Babel. Hij mag dan vrij lomp ogen, maar hij ziet het wel.

Overigens nog maar eens een heel groot compliment voor Rosenberg. ik vond dat hij gisteren werkelijk fantastisch speelde, tot aan de derde goal. Bewegelijk, een keer raken en snel kaatsen, goed zien waar medespelers naartoe liepen. Het mislukte soms, maar de progressie die erin zit vind ik verbazingwekkend te noemen.

Dat 'ie dan een schopje uitdeelt is niet zo netjes, maar die "elleboog" van 'm was gewoon te belachelijk voor woorden om aan zoiets woorden vuil te maken. Kom op zeg, dat was echt niet meer dan een minimaal duwtje. Achterlijk gezoek naar ellebogen op 't voetbalveld, tegenwoordig
pi_33470360
Die elleboogjes mochten geen naam hebben, alleen die schop op de voet was wel misselijk en totaal onnodig.
Houd van een lijntje.
pi_33470386
Helemaal mee eens, zo zwaar overdreven bij dat kut Talpa en dan nog zeggen dat ie gefrustreerd is vanwege Huntelaar. Triest.
pi_33470411
Probleempje is dat Ajax Babel niet wil verhuren...
  woensdag 28 december 2005 @ 14:42:58 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33470486
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:40 schreef Radegast het volgende:
Probleempje is dat Ajax Babel niet wil verhuren...
Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.

Ik denk dat zowel Ajax als Babel maar in moeten zien dat je zo'n jongen het beste kan verhuren aan een Vitesse, NEC of Heerenveen. Zo verpietert 'ie op de bank en krijgt 'ie alleen maar de balen dat 'ie bij ons op de bank zit. Krijg je straks De Jong scenario's.
pi_33470521
Ik denk dat een speler als Babel het goed zou doen in een 1 spitsensysteem zoals bijvoorbeeld soms in duitsland of italie wordt gespeeld.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:45:49 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33470582
Nee, dat lijkt me echt totaal niet. Zijn 1 op 1 acties zijn namelijk gewoon slecht te noemen, als je over zo'n snelheid beschikt. Bovendien moet je dan goed aan kunnen nemen. Gisteren ook weer het grote voorbeeld. Probeerde de bal aan te nemen, de bal schoot omhoog recht z'n gezicht in en vervolgens in de voeten van een Groninger.
pi_33470619
Voor een 1 spitsen systeem heb je weinig techniek nodig, als je maar snel bent en juiste ballen krijgt.
pi_33470956
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:42 schreef twi het volgende:

[..]

Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.

Ik denk dat zowel Ajax als Babel maar in moeten zien dat je zo'n jongen het beste kan verhuren aan een Vitesse, NEC of Heerenveen. Zo verpietert 'ie op de bank en krijgt 'ie alleen maar de balen dat 'ie bij ons op de bank zit. Krijg je straks De Jong scenario's.
Met het verschil dat de Jong amper op de bank zit...
  woensdag 28 december 2005 @ 14:59:20 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33471009
Tja, Babel, weer zo'n talent dat veels te vroeg "groot" is geworden. Hij speelde even de sterren van de hemel, totdat iedereen dat tegen hem ging zeggen, daarna is het heel snel bergafwaarts gegaan.

Ik denk dat verhuren toch het beste is, dan kan hij zich weer bewijzen, en toch met teleurstellingen om leren gaan. verkopen zou stom zijn, want hij KAN het wel..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 28 december 2005 @ 15:00:13 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33471042
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Met het verschil dat de Jong amper op de bank zit...
Uiteraard Maar die zal het trauma van gisteren dat 'ie een wedstrijdje niet op z'n favoriete plaats stond over vijf jaar nog steeds niet zijn vergeten

Maar ach, ik ben wat milder geworden over De Jong. Je kunt alles zeggen over z'n verkeerde (vanuit Ajax-perspectief) keuzes en waanbeelden, maar hij hakte er gisteren in elk geval wel regelmatig goed in. Ondanks dat 'ie meer als middenvelder speelde dan als verdediger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')