Je hoort het bijna niet door z'n piepstemmetje, maar hij deed het toch echt aan het begin van het seizoen.quote:
Ook al scoorde hij geen goal, alleen dáárom zou je 'm al moeten behouden.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Radegast het volgende:
Charisteas blijft toch wel, die wil niet weg en dus gaat ie niet.
Harry is oud?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
aan de ene kant komt er een spitsenoverschot met Huntelaar erbij....Charisteas brengt hoge loonkosten met zich mee en is oud, daar waar (Huntelaar), Roseberg en Babel goedkoop en jong zijn en nog kunnen groeien in hun spel. Lijkt me opzich best logisch dat Charisteas moet verkassen ondanks dat ie nu een goed gemiddelde heeft.
Charisteas oudquote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
aan de ene kant komt er een spitsenoverschot met Huntelaar erbij....Charisteas brengt hoge loonkosten met zich mee en is oud, daar waar (Huntelaar), Roseberg en Babel goedkoop en jong zijn en nog kunnen groeien in hun spel. Lijkt me opzich best logisch dat Charisteas moet verkassen ondanks dat ie nu een goed gemiddelde heeft.
je kan zo'n goede routinier als Charisteas goed gebruiken. ik vind niet dat we veel hebben aan een Babel,dus als er naast Yannis nog een spits wegmoet,loos Babel dan maar.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
Als Angelos Harry Charisteas met zijn 25 jaar al oud is, wat is (bijvoorbeeld) Paolo Maldini dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:40 schreef Radegast het volgende:
Probleempje is dat Ajax Babel niet wil verhuren...
Met het verschil dat de Jong amper op de bank zit...quote:Op woensdag 28 december 2005 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.
Ik denk dat zowel Ajax als Babel maar in moeten zien dat je zo'n jongen het beste kan verhuren aan een Vitesse, NEC of Heerenveen. Zo verpietert 'ie op de bank en krijgt 'ie alleen maar de balen dat 'ie bij ons op de bank zit. Krijg je straks De Jong scenario's.
Uiteraardquote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met het verschil dat de Jong amper op de bank zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |