abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33484779
Hier dan het officiele bericht van VI:
quote:
Feyenoord wint de race en legt Vlaar vast

28/12/2005 18:45

Ajax en Tottenham Hotspur trokken met volle kracht aan hem maar Feyenoord is er met Ron Vlaar vandoor gegaan. De twintigjarige verdediger van AZ verhuist per 1 januari naar De Kuip, waar hij het WK hoopt te halen.

Vlaar doorstond de medische keuring en tekende een contract tot de zomer van 2009 bij Feyenoord en maakte daarmee een einde aan de lange periode vol onzekerheid over zijn nabije toekomst. 'En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken', vertelde Vlaar op de website van Feyenoord.

Vlaar sprak al met Feyenoord-coach Erwin Koeman. 'Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie hebben we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.'

In Alkmaar slaagde Vlaar er onder Louis van Gaal niet in een vaste plek te veroveren, waardoor zijn status als international en deelname aan het WK op de tocht kwam te staan. Bij Tottenham, waar hij zelf en AZ al tot een akkoord mee kwam, vreesde Vlaar gezien de grote concurrentie nog verder uit zicht te raken.

'Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.'
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33484824
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

De vraag is, wil jij iemand die liever naar Ajax zou willen? Ik moet er niet aan denken, iemand die de laatste maanden zijn voorkeur voor Feyenoord zou uitspreken en dan opeens naar Ajax komt.
Er zijn inderdaad ook 'n hoop gasten bij ons die niet blij zijn met deze transfer,gewoon door z'n uitspraken.Dat had 'ie kunnen verwachten....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_33484861
trekt ajax toch aan het langste einde he .

all is fair kakkerlakken,wij Huntelaar en jullie Vlaar. veel succes met mister bigmouth
  woensdag 28 december 2005 @ 21:56:17 #279
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_33484886
Het is echt in en intriest dat die gare sjaak genaamd Nourdin Boukhari nog elke wedstrijd in de basis staat en het AJAX-shirt mag dragen. Alleen tegen PSV voor de JC-schaal was het prima, voor de rest huilen met de pet op. Zijn beste acties maakt 'ie altijd als ie van het veld af loopt als ie weer gewisseld wordt. (Ongeveer elke wedstrijd)
Gourmetten of steengrillen?
pi_33484915
quote:
Ajax en Tottenham Hotspur trokken met volle kracht aan hem maar Feyenoord is er met Ron Vlaar vandoor gegaan
Oh?
Houd van een lijntje.
pi_33484971
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:57 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Oh?
ja volgens mij hadden ajax en tottenham Vlaar afgeketst dus moet ie het maar doen met zijn derde keus
pi_33485351
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hier dan het officiele bericht van VI:
[..]
Race
pi_33485577
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Race

Sinds wanneer werkt gerard cox bij de VI?
Houd van een lijntje.
pi_33485655
Ik kan echt smullen van al die reacties op voetbalzone van alle zielige ajaciedjes die nu Vlaar opeens niks meer vinden etc etc
pi_33485695
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan echt smullen van al die reacties op voetbalzone van alle zielige ajaciedjes die nu Vlaar opeens niks meer vinden etc etc

Koop een lolly en ga het vieren
  woensdag 28 december 2005 @ 22:15:45 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33485742
quote:
Volgens mij is dit bericht per ongeluk blijven steken en wordt 't keer op keer ingevoerd in de database. Of doe jij gewoon zelf de moeite om precies hetzelfde tien keer in elk topic waar dit nieuws wordt besproken opnieuw in te voeren?
pi_33486299
Tja tis Dirk-Kuijt hé
  woensdag 28 december 2005 @ 22:54:19 #288
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33487597
quote:
dat je voetbalzone serieus neemt , zegt al genoeg over jou .
Maar toch gefeliciteerd , had 'm graag bij Ajax gezien
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 28 december 2005 @ 23:50:51 #289
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33490134
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 29 december 2005 @ 00:04:13 #290
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33490674
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:50 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Die mag van mij in de OP
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 29 december 2005 @ 00:05:30 #291
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33490720
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:04 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Die mag van mij in de OP
staat niet echt
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33492212
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:56 schreef Silenus het volgende:
Het is echt in en intriest dat die gare sjaak genaamd Nourdin Boukhari nog elke wedstrijd in de basis staat en het AJAX-shirt mag dragen. Alleen tegen PSV voor de JC-schaal was het prima, voor de rest huilen met de pet op. Zijn beste acties maakt 'ie altijd als ie van het veld af loopt als ie weer gewisseld wordt. (Ongeveer elke wedstrijd)
Ik heb ook een hekel aan Boukhari en dat hij Ajax-onwaardig is, was allang bekend, want hij heeft het niveau van een matige subtopper.
Maar Blind kan weinig anders. Babel geeft nooit voor, maar trekt altijd naar binnen, terwijl Boukhari wel eens de actie probeert te maken en probeert voor te geven. Daarnaast hebben we nog Maxwell en Mitea, maar die zijn al heel lang geblesseerd. Hiermee houdt het op, verder kan niemand op links-midden/links-voor, dus moet Boukhari wel.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_33492339
Het lijkt er op dat jullie spitsen los zijn gekomen qua scoren. Maar hoe doen ze het nou eigenlijk? Kunnen ze nou ook echt voetballen of waren die goals de enige pluspunten?

Ik vind die Harrie trouwens altijd zo zielig kijken, zou zomaar medelijden met hem krijgen als hij geslachtofferd wordt door de komst van Huntelaar.
pi_33492591
quote:
[afbeelding]
Cool!
pi_33492616
Volgens mij ben ik een van de weinige die Boukhari wel okay vindt .
-
pi_33492686
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en de tijd om te gaan is voor Boukhari nu toch echt gekomen.
pi_33492721
Als hij nou altijd op een niveau zat van "zijn enige goede wedstrijd van het jaar" of zelfs iets daar onder was t gewoon een toppertje hoor Hij kan t wel degelijk, maarja daar heb je zo weinig aan.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33495339
Ik heb bij Boukhari hetzelfde gevoel als bij Sikora en Soetaers:
pi_33495501
quote:
[afbeelding]
Ik vind dit wel een mooie voor MONTANA zn tvp eigenlijk haha

Jammer dat Vlaar naar feyenoord gaat, maar het tekent hem jammer genoeg wel, ik had hem hoger ingeschat.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 29 december 2005 @ 03:40:02 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33495508
Bij Sikora en Soetaers had ik nog een beter gevoel.

Ik bedoel, natuurlijk kan hij het wel, en het is gewoon een hele sympathieke vent als je 'm hoort praten. Perfect, die instelling die 'ie heeft voor de wedstrijd. Maar het wordt zo verrekte irritant om naar te kijken als er een keer een actie lukt. Dan verliest 'ie gewoon het hele overzicht. Hij heeft blijkbaar een aardige trap, maar een voorzet waaruit gescoord is heb ik 'm nog niet zien geven.

Waar ik 'm zelf trouwens WEL goed in vind, zijn de combinaties met andere spelers in de kleine ruimte in en nabij de 16. Maarja, als je als linksmidden of linksbuiten staat opgesteld, loop je op de positie waar je zulke dingen kunt doen gewoon uit positie en in de weg. Bovendien kan dat helemaal niet met een omgeturnde middenvelder als linksback in je rug.

Hij is dus eigenlijk gewoon Rosales, maar mist de snelheid en blijft niet zoals Mauro gewoon in z'n positie staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')