quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Oksel het volgende:[..]
Hij valt mij aan.. zonder reden. Terwijl ik een actieve newbee ben, die zich niet kan verdedigen. Voelt iemand zich geroepen om even een troepenmacht naar hem te sturen?
Ja hoor, ik stuur even m'n hele leger op hem af!
![]()
Oh, nee, toch niet.
![]()
Je kan je niet verdedigen en er valt wat te halen, dat lijkt me reden genoeg.
![]()
Ik zit ook niet in een alliantie, wordt dus ook wel aangevallen maar er is nog niks van mij gejat.
Bouw schuilplaatsen, en als je handig bent bouw je eerst ook geen leger. Je kan wel wat preatorianen maken nu maar die worden bij de eerste aanval waarschijnlijk toch weggevaagd. Concentreer je op je grondstoffen.
Had ook wel eerst verdedigers getraind, maar bij elke aanval was ik die weer kwijt. Er werd dan wel niks gejat, maar zo kost het je natuurlijk wel grondstoffen.
Heb daarom toen eerst al m'n velden op lvl 7 gebracht, een muur level 10 gebouwd en preatorianen enkele levels ge-upgrade.
De afgelopen dagen ben ik weer begonnen met preatorianen trainen.
Heb er inmiddels meer dan 100, dat moet voorlopig voldoende zijn lijkt mij?
Kan nu verder gaan met grondstoffen, maar ik heb eigenlijk zin om nu ff een stuk of 50 imperianen te trainen, ik wil die duitser die m'n eerste allereerste manschappen bruut vermoorde eens een bezoekje brengen.
Ben hem in populatie inmiddels ruimschoots voorbij, toen hij mij aanviel was ik nog kleiner... Hij zit dan wel in een alliantie maar dat stelt ook niet veel voor.