abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33452000
.
pi_33452053
verder met het gezeik
pi_33452493
Idd, en D_K, waar is de OP?
pi_33452592
Ik kan hem niet kopieren.
pi_33453168
Waarom word er nou zo moeilijk gedaan over dat er allemaal leden opgestapt zijn...? Sorry hoor, maar Jorryt heeft zelf een berichtje gestuurd dat je zo de alliantie kan verlaten...
Dus waarom word er dan zo moeilijk over gedaan... En verder, het blijft toch je eigen beslissing! afgezien van LostFormat omdat die gekickt werd maar okej...
pi_33453426
"pssht." *trekt biertje open, pakt de popcorn erbij en wacht af.
...
pi_33453579
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Beluga het volgende:
"pssht." *trekt biertje open, pakt de popcorn erbij en wacht af.
Spannand hè???
pi_33455096
Als laatste die reactie van Dark_Killah met je terminale oogziekte gezeik.

Dat was een reactie meer op het feit dat jij je afvroeg waarom hier niet werd neergezet waar we moesten chatten. En zoals ik al zij omdat mogelijke vijanden dat kunnen lezen. Het ging dus niet over het feit dat jij niet was komen chatten.
Misschien heb jij wel een terminale oogziekte (leuk he met z'n termen smijten)

Waarom je overigens een nieuw topic aanmaakt? je had toch al het laatse woord.
pi_33455460
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef Platina het volgende:
Als laatste die reactie van Dark_Killah met je terminale oogziekte gezeik.
oke
quote:
Dat was een reactie meer op het feit dat jij je afvroeg waarom hier niet werd neergezet waar we moesten chatten.
Ja tot zover klopt het.
quote:
En zoals ik al zij omdat mogelijke vijanden dat kunnen lezen.
Dat vijanden kunnen lezen dat wij op #vaffanculo komen, dringt het nou niet door tot je? Lekker belangrijk dat vijanden dat weten, je kunt ze toch b a n n en? Jezus
quote:
Het ging dus niet over het feit dat jij niet was komen chatten.
Nee, daar ging de reactie van jorryt al over.
quote:
Misschien heb jij wel een terminale oogziekte (leuk he met z'n termen smijten)
Ja best leuk, moet ik vaker doen.
quote:
Waarom je overigens een nieuw topic aanmaakt? je had toch al het laatse woord.
Ik vind (in tegenstelling tot jou?) dat iemand anders tegen mijn argumenten in mag gaan, mits hij wil met normale argumenten komen die ergens op slaan. Verder gaat het absoluut niet over jou of mij in dit topic dus ik snap de vraag niet helemaal.
pi_33456143
TheTh1ng TheTh1ng is momenteel niet aanwezig op het forum TheTh1ng - maandag 14 november 2005 @ 19:18 profiel quote
!
Usericon van TheTh1ng
Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan.

Waarom zit d'r nou niemand in #vaffanculo op quakenet?
Is dat plan weer in de doofpot gestopt?

Er is dus wel degelijk iets over een ircchannel gezegd, maarja waar discussieren we nu nog over
(dat was in deel 2)

En als jullie vinden dat ik slecht leider ben geweest kijk dan de topics 1, 2 en 3 door:

deel 1:
[MMOSG] Travian

deel 2:
[MMOSG] Travian #2

deel 3:
[MMOSG] Travian #3
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_33456824
mIRC is een kutprogramma.....ik weet nog steeds niet hoe het werkt
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:31:21 #12
66083 Platina
78th Element
pi_33456861
Iemand mag best met argumenten iets terug zeggen, maar je weet dondersgoed dat dit topic alleen maar gezeik over en heen word.
quote:
Dat vijanden kunnen lezen dat wij op #vaffanculo komen, dringt het nou niet door tot je? Lekker belangrijk dat vijanden dat weten, je kunt ze toch b a n n en? Jezus
Ik weet niet hoe ver jouw brein reikt qua logisch nadenken of vooruit kijken (proberen eens te leren schaken, dat zal enigzins helpen)
Maar als bijna niemand op IRC komt, (including me), en een enkele keer online komt, dan kan een vijand makkelijk de naam van een van onze alliance leden aannemen. zonder dat wij erachter hoeven te komen.
pi_33458098
Hatsekidee.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33460148
Wat een gebitch. Meer gehuil dan 3 seizoenen van Will&Grace, Sex and the city and the Gilmore Girls bij elkaar.
En dan nog hebben Platina en jorryt het lef om te zeggen dat GoT'ers geen sociale skills hebben.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_33464400
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:31 schreef Platina het volgende:
Maar als bijna niemand op IRC komt, (including me), en een enkele keer online komt, dan kan een vijand makkelijk de naam van een van onze alliance leden aannemen. zonder dat wij erachter hoeven te komen.
IP checks, Host checks, geheime wachtwoorden, postduiven enzovoorts?
pi_33470591
quote:
Fok! heeft een aanbod verzonden aan Teddy om een NAV te sluiten
Whahaha, de oorlog verklaren aan leden van een alliantie maar dan wel een NAV willen.
pi_33470700
Nog zo iets debiels:
quote:
Iedere vuile alliantie of de desbetreffende ledenwervers die het gore lef hebben om mensen van Fok! berichten te sturen om hun alliantie te joinen zullen de oorlog verklaard worden.
Alsof jullie bepalen naar welke alliantie fokkers heen mogen. Grootheidswaanzin.
pi_33471618
odan van het dorp Positus Malum en Marc Hulsebosch van het dorp Klein Klote Kampje N vallen me steeds aan
  woensdag 28 december 2005 @ 15:32:51 #19
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33472114
Leuk.... ik had net mn kolonist bijna getraind... alles liep op rolletjes... en dan krijg je dit gezeik

Ok, ik ga geen leider spelen (geen tijd voor), maar ik ga nu wel even wat suggesties doen. Doorzeiken over het verlaten van de alliantie, over jorryt en anderen, over GoT, daar schieten we geen flikker mee op. Dus.. ik stel voor dat we eens gaan kijken naar de toekomst.

GoT en die andere boutalliantie, wilden dat we een nieuwe alliantie zouden maken, die niet onder leiding van jorryt stond. Dan zouden we niet meer aangevallen worden. Ik ben het daar mee eens, dus er moet iemand komen die een nieuwe Fok!Alliantie wil starten. Vervolgens gaan we proberen alles weer op pootjes te zetten en het oorspronkelijke plan (2e dorp bij elkaar bouwen) uit te voeren. Daarna kunnen we eens lekker aan onze verdediging gaan werken en als die in orde is, dan kunnen we eens gaan denken aan aanvallen.

Dus... wie wil evt. de nieuwe alliantie oprichten?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33472321
Check je PM.
pi_33473351
Die bestaat al Maniack..
pi_33473787
Hoe heet die alli dan?
pi_33474977
De Teddy Beartjes
pi_33475034
jaah lolly jaa
pi_33475240
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef jorryt het volgende:
De Teddy Beartjes

Als je hier komt zeuren ofzo, dan kan je beter wegblijven, zeker als 'travian je toch niks boeit'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')