Spannand hè???quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Beluga het volgende:
"pssht." *trekt biertje open, pakt de popcorn erbij en wacht af.
okequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef Platina het volgende:
Als laatste die reactie van Dark_Killah met je terminale oogziekte gezeik.
Ja tot zover klopt het.quote:Dat was een reactie meer op het feit dat jij je afvroeg waarom hier niet werd neergezet waar we moesten chatten.
Dat vijanden kunnen lezen dat wij op #vaffanculo komen, dringt het nou niet door tot je? Lekker belangrijk dat vijanden dat weten, je kunt ze toch b a n n en? Jezusquote:En zoals ik al zij omdat mogelijke vijanden dat kunnen lezen.
Nee, daar ging de reactie van jorryt al over.quote:Het ging dus niet over het feit dat jij niet was komen chatten.
Ja best leuk, moet ik vaker doen.quote:Misschien heb jij wel een terminale oogziekte (leuk he met z'n termen smijten)
Ik vind (in tegenstelling tot jou?) dat iemand anders tegen mijn argumenten in mag gaan, mits hij wil met normale argumenten komen die ergens op slaan. Verder gaat het absoluut niet over jou of mij in dit topic dus ik snap de vraag niet helemaal.quote:Waarom je overigens een nieuw topic aanmaakt? je had toch al het laatse woord.
Ik weet niet hoe ver jouw brein reikt qua logisch nadenken of vooruit kijken (proberen eens te leren schaken, dat zal enigzins helpen)quote:Dat vijanden kunnen lezen dat wij op #vaffanculo komen, dringt het nou niet door tot je? Lekker belangrijk dat vijanden dat weten, je kunt ze toch b a n n en? Jezus
IP checks, Host checks, geheime wachtwoorden, postduivenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:31 schreef Platina het volgende:
Maar als bijna niemand op IRC komt, (including me), en een enkele keer online komt, dan kan een vijand makkelijk de naam van een van onze alliance leden aannemen. zonder dat wij erachter hoeven te komen.
Whahaha, de oorlog verklaren aan leden van een alliantie maar dan wel een NAV willen.quote:Fok! heeft een aanbod verzonden aan Teddy om een NAV te sluiten
Alsof jullie bepalen naar welke alliantie fokkers heen mogen. Grootheidswaanzin.quote:Iedere vuile alliantie of de desbetreffende ledenwervers die het gore lef hebben om mensen van Fok! berichten te sturen om hun alliantie te joinen zullen de oorlog verklaard worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |