Shit happens, maar in dit geval gaat het over een film die misschien wel (let wel, misschien) het tournament had kunnen winnen. Geen enkel systeem is onfeilbaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:19 schreef victorinox het volgende:
44. [1-1] L'enfant - King Kong [3,77 - 3,74]
Dit soort ongelukjes krijg je door dat arty-fart zooi.
Half fok heeft King Kong gezien, maar slechts 2 mensen mogen er op stemmen.
Dan moet je dus niet op dat paar stemmen. Temporada de patos is namelijk ook heel goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:29 schreef single_queen het volgende:
notitie: ik heb temporada de patos niet gezien, maar vera drake vond ik een heel sfeervolle aandoenlijke film. hoe de sfeer en tijdsbeeld verfilmd is ; prachtig!!!
Dat wordt dan toch echt een tripje naar de bios.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zal eens kijken of ik Kiss Kiss Bang Bang ergens kan opscharrelen, dan krijgt duel 15 ook stemmen.
Het schijnt een bijzonder leuke film te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:17 schreef Sokolsky het volgende:
Voor dat soort films ga ik niet naar de bios![]()
Hij draait hier trouwens ook al niet meer.
Hm, ik kwam 'm net wel tegen, maar niet echt in nuchtere toestand. Verdorie. Eens kijken hoe ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:19 schreef Mike het volgende:
Je komt 'm alleen nog nergens zomaar tegen.
Ik heb die inderdaad al bijna binnen of ik hem eruit gooi hangt af of ik hem beter vind of nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:17 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben alleen een beetje bang dat Gorro stiekem Poupées Russes gaat kijken en hem er dan uitgooit...
King Kong ging wat ongelukkig eruit, maar er zijn toch echt films uitgebracht dit jaar die beter waren dan Harry Potter of Team America.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Harry Potter and the Goblet of Fire;
King Kong;
Team America: World Police...
...eruit, dag geloofwaardigheid.
King Kong had er ingebleven als naar de IMDB Scores was gekekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:04 schreef Mike het volgende:
[..]
King Kong ging wat ongelukkig eruit, maar er zijn toch echt films uitgebracht dit jaar die beter waren dan Harry Potter of Team America.
Jij zal ongetwijfeld ook niks hebben met filmprijzen of eindejaars lijstjes van beste films, want daarbij komen films als Harry Potter of Team America toch ook echt niet voor...
Sin City is door de Nederlandse filmjournalisten uitgeroepen tot film van het jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb ik ook niet. Vind het ook raar dat op die lijstje Batman Begins en Sin City niet voorkomen![]()
King Kong en Team America zijn er wel heel ongelukkig uitgevlogen idd. Stonden allebei tegenover onbekende films, waardoor bijna niemand erop kon stemmen. Als ze tegen bekendere films hadden gestaan waren ze waarschijnlijk wel doorgegaan. Maar tja, that's all in the game.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Harry Potter and the Goblet of Fire;
King Kong;
Team America: World Police...
...eruit, dag geloofwaardigheid.
Vooral Team America: World Police is een geniale film, niet zo goed als South Park The Movie maar wel een absolute topfilm! Harry Potter & King Kong zijn ook gewoon goede films. Misschien niet zo qua verhaal maar qua geluid, beeld, soundtrack en special effects moeten ze, vind ik, zeker tot de kwartfinale komen.
Mooi en terecht vind ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Sin City is door de Nederlandse filmjournalisten uitgeroepen tot film van het jaar.
Ieder zijn meugquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:02 schreef Sokolsky het volgende:
Laurenzo: Garden State is gewoon beter, face it. Tegen een boel andere films had ik wel op Cha no aji gestemd.
Wat vond je uiteindelijk van Kiss Kiss Bang Bang?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:30 schreef Sokolsky het volgende:
15. Les poupées russes - Kiss Kiss Bang Bang
Oké, ik moet toegeven, 't is wel een erg leuke film. 8- ofzo.
ik heb speciaal daarvoor TA gekeken. me door anderhalf uur doffe ellende geworsteld, alleen maar om op hawaii oslo te kunnen stemmenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
King Kong en Team America zijn er wel heel ongelukkig uitgevlogen idd. Stonden allebei tegenover onbekende films, waardoor bijna niemand erop kon stemmen. Als ze tegen bekendere films hadden gestaan waren ze waarschijnlijk wel doorgegaan. Maar tja, that's all in the game.
Humorloosquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb speciaal daarvoor TA gekeken. me door anderhalf uur doffe ellende geworsteld, alleen maar om op hawaii oslo te kunnen stemmen
Dat staat er dus. Over Les Poupées Russes had ik het al eerder gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat vond je uiteindelijk van Kiss Kiss Bang Bang?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:10 schreef Gorro het volgende:
15. Les poupées russes- Kiss Kiss Bang Bang
Oké, ik moet toegeven, 't is wel een erg leuke film. 8- ofzo.
Oh okay...my bad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat staat er dus. Over Les Poupées Russes had ik het al eerder gehad.
Als ik inderdaad ***½ had gegegeven in plaats van ****, was het gemiddelde gelijk geweest en was Kiss Kiss Bang Bang op IMDb gemiddelde doorgegaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:25 schreef Sokolsky het volgende:
als Gorro Poupées Russes een 7,5 had gegeven ipv een 8 was 'ie nu misschien niet doorgegaan.
Nee, woensdag deze keer.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik verwacht deze week nog een update of twee. Hij blijft weer open tot zondag?
Gorroquote:Op zondag 15 januari 2006 11:14 schreef Gorro het volgende:
Uitslag Ronde 2
26. [1-1] The Upside of Anger - Wedding Crashers [3,17 - 3,27]
Maar ik plan deze week nog Paradise Now te gaan kijken, dus wellicht kan ik dat nog voorkomen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef Sokolsky het volgende:
hey, Califo gaat Hotel Rwanda uit het toernooi kicken
Acht van m'n tien favoriete films zitten nog in het tournament.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:22 schreef ranja het volgende:
Overigens is natuulijk zo'n beetje alles wat ik gezien heb al gesneuveld tegen films uit Oost Swahilië (ofzo, heb het niet helemaal gevolgd) dus kan ik verder weinig bijdragen aan 2005 ondanks dat ik volgens mij nog nooit zoveel films in het jaar van uitkomen gezien heb als in 2005. Leuk
achquote:Op maandag 16 januari 2006 08:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo, dat evolueert in de juiste richting, alles wat ik nog niet heb gezien, lijkt er uit te gaanen voor het saaie gedoe wat ik wel heb gezien, lijkt hetzelfde te gaan gebeuren.
Niet dat het veel uitmaakt, de winnaar staat toch al vast.
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
ach
ik hoef iig geen haast te maken met kijken van manderlay
Leuk tussendoortje, maar niet wereldschokkend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Is het trouwens de moeite waard om 11:14 te gaan kijken?
Het zijn allebei niet echt toppers.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef Mike het volgende:
Het valt me op trouwens hoeveel mensen The Machinist toch nog boven Mysterious Skin verkiezen...had ik niet verwacht.
Mysterious Skin vond ik een van de beste films van het vorige jaar...The Machinist was ook wel aardig, maar niet voor de topgroep.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het zijn allebei niet echt toppers.
Waarom? Geen fan van Koreaanse cinema?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:35 schreef FremantleDockers het volgende:
8. [5-7] Grizzly Man - Batman Begins
9. [8-2] Bin-jip - Manderlay
11. [9-4] Taegukgi hwinalrimyeo (Brotherhood) - Crash
Dramatische uitslagen...![]()
Op zich wel, zelfs. Maar Bin Jip vond ik een van Ki-Duk's mindere, terwijl Manderlay een van de betere Von Trier's is. Tae Guk Gi is ok, maar een beetje te gehyped (zag hem zelf meer dan een jaar geleden, dus wellicht is de magie gewoon voorbij) en over Batman hebben we het al gehad. Da's gewoon een schande, Grizzly Man was een goeie kandidaat voor de winst geweest...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Waarom? Geen fan van Koreaanse cinema?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Gorro het volgende:
Uitslag Ronde 3
7. [6-6] Closer - Mean Creek [3,14 - 3,29]
Voor een superhelden film wel ja, maar da kan je niet vergelijken met een film als Grizzly Man.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Batman Begins is gewoon super!
Kan niet stemmenHoop dat Batman Begins & Sin City doorgaan.
Over Batman heb ik het ook niet, da's inderdaad erg jammer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:41 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Op zich wel, zelfs. Maar Bin Jip vond ik een van Ki-Duk's mindere, terwijl Manderlay een van de betere Von Trier's is. Tae Guk Gi is ok, maar een beetje te gehyped (zag hem zelf meer dan een jaar geleden, dus wellicht is de magie gewoon voorbij) en over Batman hebben we het al gehad. Da's gewoon een schande, Grizzly Man was een goeie kandidaat voor de winst geweest...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef Sokolsky het volgende:
Manderlay is een fantastische film die van mij zo het tournament mag winnen. Maar Bin-jip is een nog fantastischere film die van mij het tournament móet winnen
persoonlijk vind ik hotel rwanda de bestequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Over Batman heb ik het ook niet, da's inderdaad erg jammer.
Manderlay is een fantastische film die van mij zo het tournament mag winnen. Maar Bin-jip is een nog fantastischere film die van mij het tournament móet winnen
Taegukgi en Crash vind ik allebei wel goed; beide zijn wel een beetje geforceerd dramatisch, Crash wat meer en daarom heb ik op Taegukgi gestemd. Dat je Crash beter vindt kan ik me wel indenken, maar dit lijkt me toch geen rare uitslag.
Antwoord komt in het nieuwe topic...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:10 schreef California het volgende:
Tot wanneer, Gorro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |