Ik dacht dat niet zo veel mensen hem gezien zouden hebben, maar dat valt dus wel mee. Vind hem zelf ook erg leuk, dus daar gaan we een plaatsje voor zoeken iigquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef laurenzo85 het volgende:
Temporada de patos was toch best oké? Die mag van mij best meedoen![]()
Klopt, 25 augustus was de bioscooprelease. Daar moeten we ook maar een plaatsje voor zien te vinden.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:48 schreef laurenzo85 het volgende:
Is Brotherhood niet ook uit dit jaar, of deed die vorig jaar al mee? Ook al zie ik hem daar ook niet op die lijst staan...
Het toeval wil dat de paar films die ik op korte termijn zou kunnen kijken, allemaal op het lijstje van de afvallers staan: Brodeuses, Le Couperet, Confituur, Beautiful Country, Clean, Salvador Allende en Lila dit ça.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
bij de afvallers zie ik nog wel titels die ik heb gezien, maar niet echt iets vond. enige evt. in die rest zou schizo zijn.
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb les poupees russes nog liggen. kan m wellicht deze week nog wel kijken.
Neenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Sokolsky het volgende:
Die heeft hier niet in de bios gedraaid... toch?
ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:01 schreef Kolkus het volgende:
Vond Code 46 best aardig, dus die mag er van mij wel inblijven.
Black moet inderdaad in de lijst, maar ik ben bang dat maar twee mensen (jij en ik) hem hebben gezien.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef linebear het volgende:
Black moet in de lijst
ik ben nog steeds van plan de dvd aan te schaffen, dat wel, maar pas in 2006quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef Kobayashi het volgende:
Paradise Now
Cronicas
Zou ik er zeer graag bij hebben. Behoren voor mij tot de betere films van het jaar.
Vrees alleen dat heel weinig mensen Cronicas gezien hebben.
LPR mag er zeker wel in (ben halverwegequote:Op woensdag 28 december 2005 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb les poupees russes nog liggen. kan m wellicht deze week nog wel kijken.
bij de afvallers zie ik nog wel titels die ik heb gezien, maar niet echt iets vond. enige evt. in die rest zou schizo zijn.
eh... HOW en ALLL staan er toch niet in?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Masterclass mag er ook wel in van mij.
Gooi House of Wax of A Lot Like Love er maar uit.
Die doen wel mee. Er staan in de OP 2 rijen. De eerste zijn de films die sowieso mee doen. De tweede rij zijn twijfel gevallen, maar doen tot nu toe wel mee. En dan is er de .txt lijst van afvallers. Dat zijn de films die niet mee doen. Zo had ik het iig begrepen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:21 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
eh... HOW en ALLL staan er toch niet in?
Masterclass heb ik ook gezien. Hoeft van mij niet per se mee te doen; wsch stem ik de eerste ronde al tegen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:57 schreef Sokolsky het volgende:
De twijfelgevallen uit de tweede rij doen (voorlopig) niet mee. Het is dan ook niet geheel toevallig dat de eerste rij precies 128 titels bevat.
quote:Nadat ik heel subjectief, maar toch zo objectief mogelijk, een eerste selectie gemaakt had zaten de volgende films er ook nog bij:
quote:Nadat ik heel subjectief, maar toch zo objectief mogelijk, een eerste selectie gemaakt had zaten de volgende films er ook nog bij:
Ja, je hebt gelijk. Ik had niet op het aantal in de eerste rij gelet. Dus dacht dat dat er 64 waren en daaronder ook 64. Ik had die eerste selectie verkeerd begrepen.quote:
Die zou ik kunnen kijken. Maar ook 2 mensen is nog geen enorm draagvlak natuurlijk. Paar dagen terug ook nog Lila dit ça gezien en die vond ik eigenlijk ook wel goedquote:Op zondag 1 januari 2006 12:41 schreef Posdnous het volgende:
Le Couperet moet er zeker in natuurlijk.
Oke, maar ik dacht dat er op FTR vrij veel niet-Engelstalige films gezien werden. En dit is daavan wel een klein toppertje.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:22 schreef Sokolsky het volgende:
Nou ja, in mijn geval is het vooral omdat ik er nog nooit van gehoord heb.
Een week, dus tot zondag.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef dolle_hond het volgende:
tot wanneer blijft deze ronde open?
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had per ongeluk de post van Gorro ge-edit in plaats van gequote.
Nou ja, ik ga vanmiddag toch nog wat kijken, ik stem vanavond wel.
MovieMeter cijfer (als dat dan wel te bereiken is), IMDb cijfer, lotingquote:Op zondag 1 januari 2006 13:33 schreef Sokolsky het volgende:
Wat gebeurt er bij gelijk eindigen?
Jaquote:Op zondag 1 januari 2006 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij alle tegenstanders ook gezien Baris? Turtles Can Fly en Nobody Knows bijvoorbeeld?
nobody knows is gewoon minder dan the machinistquote:Op zondag 1 januari 2006 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij alle tegenstanders ook gezien Baris? Turtles Can Fly en Nobody Knows bijvoorbeeld?
Dat vind ik ook. Het viel me alleen op dat hij alleen op de grote blockbusters had gestemd. Dat is wat verdacht, want als je dat spul zo goed vindt, waarom kijk je dan dat obscure spul? En als je dat obscure spul dan toch kijkt, waarom alleen stemmen op die paren waar een blockbuster in zit?quote:Op zondag 1 januari 2006 18:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nobody knows is gewoon minder dan the machinist
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Posdnous had trouwens gelijk over Le Couperet.
Er zijn nog maar 3 lotingen waar nog niet op gestemd is. Eén van die loting ga ik zelf in de loop van de week nog op stemmen. Eén van de andere komt nog een stem van Mike op denk ik en de andere zou eventueel "de belemmerende factor" uit het toernooi gaan, oftewel de film met de minste stemmen op MovieMeter (MM en geen IMDb om de Nederlandse film niet te benadelen).quote:Op zondag 1 januari 2006 19:42 schreef JelleS het volgende:
Wat gebeurt er met films waar helemaal niemand op stemt ?
Het zijn er 4 zie ik nu.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:10 schreef Sokolsky het volgende:
Welke drie zijn dat Gorro? Misschien kan ik nog een bijdrage leveren.
Er zit toch net iets teveel aziatische cinema in waar ik niks van gezien heb, misschien dat de volgende ronde me wat meer tot stemmen brengt, maar ik betwijfel het.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef Gorro het volgende:
Loting is compleet random.
Ronde 1
8. Sideways - Four Brothers
13. Garden State - Saw
15. Guernsey - Closer
16. Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith - Un long dimanche de fiançailles
18. Crash - National Treasure
19. War of the Worlds - Mr. & Mrs. Smith
20. Vet hard - Hitch
33. Assault on Precinct 13 - Wedding Crashers
43. Coach Carter - Constantine
47. The Phantom of the Opera - Unleashed
48. Transporter 2 - Sin City
62. Bluebird - Batman Begins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |