Een week, dus tot zondag.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef dolle_hond het volgende:
tot wanneer blijft deze ronde open?
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had per ongeluk de post van Gorro ge-edit in plaats van gequote.
Nou ja, ik ga vanmiddag toch nog wat kijken, ik stem vanavond wel.
MovieMeter cijfer (als dat dan wel te bereiken is), IMDb cijfer, lotingquote:Op zondag 1 januari 2006 13:33 schreef Sokolsky het volgende:
Wat gebeurt er bij gelijk eindigen?
Jaquote:Op zondag 1 januari 2006 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij alle tegenstanders ook gezien Baris? Turtles Can Fly en Nobody Knows bijvoorbeeld?
nobody knows is gewoon minder dan the machinistquote:Op zondag 1 januari 2006 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij alle tegenstanders ook gezien Baris? Turtles Can Fly en Nobody Knows bijvoorbeeld?
Dat vind ik ook. Het viel me alleen op dat hij alleen op de grote blockbusters had gestemd. Dat is wat verdacht, want als je dat spul zo goed vindt, waarom kijk je dan dat obscure spul? En als je dat obscure spul dan toch kijkt, waarom alleen stemmen op die paren waar een blockbuster in zit?quote:Op zondag 1 januari 2006 18:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nobody knows is gewoon minder dan the machinist
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Posdnous had trouwens gelijk over Le Couperet.
Er zijn nog maar 3 lotingen waar nog niet op gestemd is. Eén van die loting ga ik zelf in de loop van de week nog op stemmen. Eén van de andere komt nog een stem van Mike op denk ik en de andere zou eventueel "de belemmerende factor" uit het toernooi gaan, oftewel de film met de minste stemmen op MovieMeter (MM en geen IMDb om de Nederlandse film niet te benadelen).quote:Op zondag 1 januari 2006 19:42 schreef JelleS het volgende:
Wat gebeurt er met films waar helemaal niemand op stemt ?
Het zijn er 4 zie ik nu.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:10 schreef Sokolsky het volgende:
Welke drie zijn dat Gorro? Misschien kan ik nog een bijdrage leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |